Mededeling

Collapse

FM traag of crasht na update 17.3!

Heb je problemen met trage of zelfs crashende games na de update naar 17.3 (de winterupdate)? Kijk dan snel hier voor een hotfix die waarschijnlijk jouw problemen kan verhelpen: http://fm.manutd.nl/fm-is-traag-crasht-update-17-3/
See more
See less

Verlengde vakantie

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Verlengde vakantie

Ik loop in de aanloop naar de topper tegen Ajax tegen onderstaand probleem aan. Het typische aan alles is is dat het bij elk team op het moment is. Het verscheen van de ene op de andere dag. Is dit een bug die in het spel zit? Iemand enig idee?

Bij de nieuwe update stond dat het gefixt was maar het is juist het tegenovergestelde gebeurd. Iedereen die in Nederland speelt heeft er last van. Er zijn heel veel bugs erbij gekomen. Vooral als je Europese voorrondes moet spelen.
    Last edited by sennid; 3 mrt 2017, 21:41.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sennid Bekijk berichten
      Bij de nieuwe update stond dat het gefixt was maar het is juist het tegenovergestelde gebeurd. Iedereen die in Nederland speelt heeft er last van. Er zijn heel veel bugs erbij gekomen. Vooral als je Europese voorrondes moet spelen.
      zo jammer dit, wordt afwachten tot dat ze het gefixt hebben...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mathijsloo Bekijk berichten

zo jammer dit, wordt afwachten tot dat ze het gefixt hebben...
        Ik weet niet of het alleen met savegames is die van voor de update zijn. Kan zijn dat als je een nieuwe game start dat je dat probleem dan niet hebt.

Comment

Ik heb er nu ook last van. Ook vanaf 7 december.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
          X