Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Game crasht steeds op dezelfde dag HELP!

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Game crasht steeds op dezelfde dag HELP!

Ik heb zojuist de nieuwe update gedownload van FM 17 ik startte het spel en heb een wedstrijd gespeeld en nu crasht me game steeds op 13 februari 2017 (in game) ook als ik hem opnieuw opstart !! HELP wat kan ik het best doen want heb echt geen zin om opnieuw te beginnen!? En als de game crasht krijg ik steeds dit te zien https://gyazo.com/f53f74c4a098022485475b79c5f04ba2

Last edited by David Luiz; 28 feb 2017, 16:24.

Wat voor een update heb je gedownload?

Heb je de legale versie van het spel?

Gebruik je andere toevoegingen zoals skins, kitpacks, facepacks, logos, etc.?

Gebruik je een aangepaste database?

Comment

Ga eens een dag als manager op vakantie en speel voer de desbetreffende datum heen.

Comment

Ja ik heb alles al geprobeerd maar niks lukt, ik begin gewoon opnieuw helaas. Maar toch bedankt.
        Last edited by David Luiz; 1 mrt 2017, 17:40.

Comment

Ik heb het zelfde probleem. Ik krijg ook deze melding elke keer. De datum maakt niet uit bij mij.

Comment

Wat je eens kan proberen is om het spel even opnieuw te installeren of de steam cache te verifyen. (rechtermuisknop op de game in steam -> eigenschappen --> lokale bestanden --> verifieer integriteit). Let er daarbij wel op dat dit je instellen ed. reset. Maak dan ook eerst even een backup van de relevante bestanden onder 'Mijn Documenten', zoals save games en evt. graphics zoals logo's ed. Ik denk overigens niet dat het opnieuw installeren die map aantast, maar ik zou het zekere in dezen altijd voor het onzekere nemen. Mocht dit niet helpen dan kan je iig concluderen dat het niet aan Football manager als game ligt, maar aan je save game of bijvoorbeeld een alternatieve database/andere gedownloade bestanden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bolderbast Bekijk berichten
              FM 17.3.0 draait langzaam? Check hier de oplossing vanuit SI Games met een hotfix: https://community.sigames.com/topic/...o-please-read/

Oorspronkelijk geplaatst door Daniell Bekijk berichten

Held, ik ben je eeuwig dankbaar! Deze heeft zojuist mijn savegame gefixt

bas2204 misschien is dit wat voor de frontpage?
              delichris David Luiz
              Last edited by Daniell; 6 mrt 2017, 14:26.

Comment

Daniell Klopt ik ben gisteren op onderzoek gegaan en kwam dit ook tegen.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                X