Mededeling

Collapse

FM traag of crasht na update 17.3!

Heb je problemen met trage of zelfs crashende games na de update naar 17.3 (de winterupdate)? Kijk dan snel hier voor een hotfix die waarschijnlijk jouw problemen kan verhelpen: http://fm.manutd.nl/fm-is-traag-crasht-update-17-3/
See more
See less

Kits van Cro manager

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Kits van Cro manager

Ik weet niet waar ik nieuwe topic moet plaatsen..dan plaats ik dit topic bij forum helpdesk

Maaar goed, ik zit problemen met kits van Cro manager. Ik heb kits van alle Eredivisie clubs plus config goed geplaatst bij map kits...
    Maar ik zie alleen mijn club Ajax geen kits van Cro manager, dus kits van spel Football manager 2017 of Editor, bij mijn eerste game. Volgens mij heb ik shirt van Ajax aangepast, voordat ik packing van Cro manager download had...Maar ik zie alleen 17 clubs van Eredivisie WEL kits van dit huidige maker, behalve Ajax NIET.

Wat doe ik dan fout? Kan ik wel weer aanpassen? Zo ja, moet ik dan weer opnieuw game spelen of kan doorgaan met mijn huidige game?
    Last edited by Al Stefanio; 22 feb 2017, 00:40.

Ik geef voorbeeld van twee foto's:

Comment

Het is wel opvallend dat Jong Ajax wel kits van Cro manager heeft...Ik hoop dat ik zo snel mogelijk antwoord van jullie zal krijgen

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
      X