Mededeling

Collapse

Open NK FM 2017

Het is weer zover. De nieuwe jaargang van ons Open NK Football Manager 2017 is een feit! We organiseren we dit toernooi voor de vierde keer in deze opzet. Dit jaar alleen en exclusief op Managers United! Daarnaast is er natuurlijk dit jaar ook weer genoeg om voor te spelen. De winnaar ontvangt Football Manager 2018 als deze uitkomt! Verder is er voor de tweede plaats de biografie van Zlatan Ibrahimovic. Wacht dus niet langer en schrijf je in!
See more
See less

Save-file wordt niet meer geladen

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Save-file wordt niet meer geladen

Beste Managers,

Het lukt mij niet om deze save-file te openen. Ik startte FM op en merkte dat mijn managerprofiel blijkbaar was verwijderd. Toen ik deze save wilde openen kreeg ik de melding dat deze niet geladen kan worden. Er staat ook geen uitleg bij deze save (datum, grootte, etc.) . Het bestand staat wel in mijn FM map en de bestandsgrootte staat er wel vermeld.
    Ik moet er wel bij vertellen dat ik per ongeluk de stekker van mijn pc eruit had getrokken, maar FM was toen al afgesloten en de save was daarvoor zonder problemen opgeslagen.

Herstarten FM had geen zin, dus tips zijn welkom.

Spoiler for geen info:

Last edited by FMNOOB; 22 jan 2017, 15:27. Reden: typfout

Ik heb dit probleem enkele weken geleden ook gehad. Ik heb dit kunnen oplossen door met je rechter muisknop te klikken op het bestand van je save game. Hierna klik je op ''vorige versies terugzetten''.

Als het goed is, staat dat bestand in het onderstaande mapje (documenten > sports interactive > football manager 2017 > games > [naam save game]:

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door QuaLyon Bekijk berichten
      Ik heb dit probleem enkele weken geleden ook gehad. Ik heb dit kunnen oplossen door met je rechter muisknop te klikken op het bestand van je save game. Hierna klik je op ''vorige versies terugzetten''.

Als het goed is, staat dat bestand in het onderstaande mapje (documenten > sports interactive > football manager 2017 > games > [naam save game]:

Helaas, is dit bij mij niet mogelijk. Ik kan helemaal niks selecteren bij vorige versies. Blijkbaar staat dit niet bij mij ingesteld en worden er geen back-ups gemaakt

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 17:04.

Working...
      X