Mededeling

Collapse

FM traag of crasht na update 17.3!

Heb je problemen met trage of zelfs crashende games na de update naar 17.3 (de winterupdate)? Kijk dan snel hier voor een hotfix die waarschijnlijk jouw problemen kan verhelpen: http://fm.manutd.nl/fm-is-traag-crasht-update-17-3/
See more
See less

Vakantie

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Vakantie

Goedenavond,

Ik speel om dit moment met een alternatieve Schotse database. Terwijl mijn spelers van hun vakantie genieten moeten ze nog een belangrijke pla-off wedstrijd spelen. Kun je dit zonder Editor veranderen of moet ik die aanschaffen?

Albast bedankt!

Klinkt als een foutje in de alternatieve database. Ik ben bang dat daar niet heel veel aan te doen is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MisterX Bekijk berichten
      Klinkt als een foutje in de alternatieve database. Ik ben bang dat daar niet heel veel aan te doen is.
      Ook niet met (nog te kopen) editor?

Comment

Geen flauw idee. Ik heb die ingame editor nooit aangeschaft. Nog voor geen enkele versie. Weet wel dat dit in eerdere versies ook wel eens voor kwam en dan lijk je pech te hebben.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MisterX Bekijk berichten
          Geen flauw idee. Ik heb die ingame editor nooit aangeschaft. Nog voor geen enkele versie. Weet wel dat dit in eerdere versies ook wel eens voor kwam en dan lijk je pech te hebben.
          Proberen met wat grijze spelers iets te kunnen bewerkstelligen
          Dank voor je snelle reactie!

Comment

Je kunt met de in-game editor een hoop doen, maar geen spelers terug halen van vakantie.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
            X