Mededeling

Collapse

Open NK FM 2017

Het is weer zover. De nieuwe jaargang van ons Open NK Football Manager 2017 is een feit! We organiseren we dit toernooi voor de vierde keer in deze opzet. Dit jaar alleen en exclusief op Managers United! Daarnaast is er natuurlijk dit jaar ook weer genoeg om voor te spelen. De winnaar ontvangt Football Manager 2018 als deze uitkomt! Verder is er voor de tweede plaats de biografie van Zlatan Ibrahimovic. Wacht dus niet langer en schrijf je in!
See more
See less

Landen managen spelersbestand

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Landen managen spelersbestand

Hallo iedereen,

Ik ben momenteel bondscoach van Nederland en zit in het jaar 2023, Als ik in mijn spelersbestand kijk zijn er veel spelers waar geen scoutrapport van aanwezig is ( huidige niveau/potentieel niveau) ondanks dat ze al gescout zijn. Mijn eerste vraag, hoe krijg ik standaard in het spelersbestand de scoutverslagen te zien?

Mijn volgende vraag heeft te maken met het aantal spelers in het spelersbestand. Ik zou graag willen dat in dat bestand alle spelers komen te staan met een nederlandse nationaliteit. Maar op een of andere manier zijn er nog zat spelers die nederlands zijn maar niet in het spelersbestand zijn opgenomen. Hoe krijg ik dit wel voor elkaar?

ik hoop dat iemand een antwoord heeft.

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 17:04.

Working...
X