Mededeling

Collapse

Open NK FM 2017

Het is weer zover. De nieuwe jaargang van ons Open NK Football Manager 2017 is een feit! We organiseren we dit toernooi voor de vierde keer in deze opzet. Dit jaar alleen en exclusief op Managers United! Daarnaast is er natuurlijk dit jaar ook weer genoeg om voor te spelen. De winnaar ontvangt Football Manager 2018 als deze uitkomt! Verder is er voor de tweede plaats de biografie van Zlatan Ibrahimovic. Wacht dus niet langer en schrijf je in!
See more
See less

Kan mijn savegame niet vinden en geen nieuwe opslaan

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Er zijn wel van dat soort recovery tools, maar ik heb daar totaal geen verstand van. Stefan. Sanel joostmakaay misschien dat een van hun daar wat meer vanaf weet? Doen altijd alsof ze veel verstand van computers hebben, dus mogen zij hier hun kennis tonen.

Comment

Bertje_15 Hoe heb je het verwijderd? Ik verwijder meestal via de configuratie en dan programma's verwijderen. Dan installeer ik het opnieuw.

Comment

delichris ik heb het verwijderd via steam en daarna opnieuw ge´nstalleerd en daarna geprobeerder via de configuratie van de pc.

Comment

Wanneer heb je voor het laatst geinstalleerd?

Comment

delichris deze middag heb ik het nogmaals geprobeerd.

Comment

Vraag het anders eens op het officiŰle si forum waar ook de makers zitten. Misschien kunnen zij je helpen.

Comment

Al gebeurd. Ben nog op antwoord aan het wachten.

Comment

Nog voor ik goed en wel antwoord heb gekregen van SI is het probleem opgelost.
                  Vandaag besloot ik nog maar eens om het spel te verwijderen en opnieuw te installeren. Hierna besloot ik om mijn virusscanner een aparte en grondige scan te laten maken van alle bestanden van FM en Steam. Er kwam niet echt iets van resultaat uit voort maar opeens staan die mappen er opnieuw bij en lijkt FM deftig te werken met alle data van voorheen.

Bedankt aan iedereen die mee hebben nagedacht over een mogelijke oplossing.

Comment

Fijn dat het gelukkig weer werkt!

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 17:04.

Working...
                    X