Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kan mijn savegame niet vinden en geen nieuwe opslaan

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Kan mijn savegame niet vinden en geen nieuwe opslaan

Ik zit met problemen met mijn save in FM. Alles liep goed tot kort na de laatste update.

Kort samengevat:
    Ik had een logopack ge´nstalleerd voor mijn lopende savegame. Na de laatste update begonnen de problemen.
    De logo's werden niet meer weergegeven in-game. De maker had hier geen reden en oplossing voor. Ik heb geprobeerd om dit pack opnieuw te installeren maar dit bleek ook niet te werken.
    Na wat zoeken en proberen heb ik gemerkt dat al de FM bestanden verdwenen zijn.
    Deze stonden voorheen in C:\Users\bert\Documents\Sports Interactive onder de foldernaam Football Manager 2017.
    Hier is nu alles verdwenen waardoor ik niet meer op mijn save geraak. (heb een kopie van mijn save)
    Ik kan nog wel op het spel maar ik kan niets meer opslaan.

Hoe kan ik dit oplossen?
    Want ik mis het gamen wel en het zou zonde zijn dat ik mijn ge´nvesteerde geld en tijd kwijt ben nu.

Ai, als die map leeg is, ben ik bang dat je de save inderdaad kwijt bent. Klinkt toch alsof het logopack de FM-map overschreven heeft ofzo. Er zijn volgens mij wel recover-tooltjes, maar daar ben ik totaal niet in thuis. Ik ga je dan ook niets aan- of afraden op dat gebied.

Lees ik het nu goed en heb je nog wel een back-up van de save? Ik zou zeggen dat je een kopie daarvan in die map onder 'games' kunt zetten en dan zou FM de game wel weer moeten kunnen laden. Of lees ik dat dit je nog wel steeds lukt, maar dat opslaan vervolgens een probleem is? In dat geval zou ik je back-up van je save op een veilige plek neerzetten, vervolgens heel FM de´nstalleren en daarna opnieuw installeren. Eens kijken of dat je probleem oplost.

Comment

Alle mappen zijn weg. Het spel is al meerdere keren verwijderd via instellingen van de pc en via steam maar de mappen komen niet meer terug.
      ik heb inderdaad nog een back-up van de save op een usb staan maar aangezien alle mappen weg zijn, dus ook de map games, kan ik hier niets mee doen.

Comment

Je zou deze mappen ook gewoon handmatig aan kunnen maken. Als je maar de juiste submapnaam neemt. Voor de save games is dat 'games'.

Houdt hem voor de zekerheid ook gewoon op je USB!
        Last edited by MisterX; 27 dec 2016, 08:58.

Comment

Oke, ik heb mijn spel terug kunnen opstarten. Enige probleem is dat ik dit niet kan opslaan. Niet onder de huidige naam en niet met een andere naam. Op de steamcloud kan dit wel.
          Ik zou dit toch graag op de pc opslaan dus iemand hier een idee over?
          In onderstaande screens zie je waar het spel is opgeslagen nu.

Verder heb ik enkele tacktieken en het logopack terug ge´nstalleerd maar de tactieken worden niet gevonden en de logo's veranderen ook niet.
          Ook de editor data word niet gevonden. Ik wou een nieuw experiment opstarten met volgende data: http://www.fmscout.com/a-fm17-databa...-level-22.html
          Heeft iemand hier een oplossing voor?
          In de screen zie je de mappen staan en alles zit in de juiste map.

Last edited by Bertje_15; 27 dec 2016, 16:51.

Comment

Ook de editor data word niet gevonden. Ik wou een nieuw experiment opstarten met volgende data: http://www.fmscout.com/a-fm17-databa...-level-22.html
            Deze staat normaal ook in de juiste map maar is niet te vinden in-game.

Comment

Iets anders wat vaak ook problemen verhelpt is de integriteit van de spelcache controleren (optie in steam)
              Heb je FM al eens van de PC afgegooid en opnieuw ge´nstalleerd ondertussen? Vaak lost dat wel problemen op.

Comment

Ik heb het al meerdere keren verwijderd via steam en via de pc zelf maar het heeft nog niets geholpen. Dit is altijd een van mijn eerste ideeŰn om zo'n problemen te lossen maar nu laat het mij in de steek..

en hoe kijk ik de spelcache na via steam? Dit ben ik nog niet tegengekomen denk ik. Alleen in-game heb ik dit ontdekt.
                Last edited by Bertje_15; 27 dec 2016, 17:25.

Comment

https://support.steampowered.com/kb_...2037-QEUH-3335

Comment

Volgens mij zit je in de verkeerde map. Ik heb namelijk twee keer football manager 2017. Zet alles eens in de andere map.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door delichris Bekijk berichten
                      Volgens mij zit je in de verkeerde map. Ik heb namelijk twee keer football manager 2017. Zet alles eens in de andere map.
                      En waar staat dan die tweede map?
                      Ik vind er bij mij maar 1 en dat is onder C:\Users\bert\Documents\Sports Interactive\Football Manager 2017

Comment

Misschien kan W8er je helpen. Die heeft ook veel problemen gehad, maar volgens mij werkt het nu wel weer.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MisterX Bekijk berichten
                          Misschien kan W8er je helpen. Die heeft ook veel problemen gehad, maar volgens mij werkt het nu wel weer.
                          Ik had problemen met fm die niet wou opstarten, maar lag blijkbaar aan een safegame, tactic of editor data, toen ik alles verwijderd had, werkte alles terug.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bertje_15 Bekijk berichten

En waar staat dan die tweede map?
                            Ik vind er bij mij maar 1 en dat is onder C:\Users\bert\Documents\Sports Interactive\Football Manager 2017
                            Ik heb namelijk 2 van Sports Interactive staan. Misschien jij ook?

Comment

MisterX De spelcache via steam heeft geen oplossing geboden.
                              W8er FM start wel op maar hij vind geen enkel bestand. De savegame is het enigste dat hij vind maar geen enkele tactiek, logopack of editor data. Met de savegame heb ik dan nog het probleem dat ik dit niet kan opslagen op de pc.
                              delichris Ik heb inderdaad nog een map gevonden van SI. Nadat ik alles daar heb gekopieerd blijkt dit nog niet te helpen.

Comment

Bertje_15 Hieronder zie je de screens van hoe ik het heb. De bovenste is de juiste die je moet hebben. De tweede is er ook ÚÚn, maar waarom die er is weet ik niet.

Comment

delichris die bovenste is net degene die bij mij volledig verdwenen is. Ik zou deze mappen en bijhorende bestanden op een of andere manier moeten terug krijgen maar ik weet niet hoe.

Comment

delichris die bovenste is net degene die bij mij volledig verdwenen is. Ik zou deze mappen en bijhorende bestanden op een of andere manier moeten terug krijgen maar ik weet niet hoe.
                                    FM opnieuw installeren, zouden ze vanzelf terug moeten komen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door delichris Bekijk berichten
                                      Bertje_15 Hieronder zie je de screens van hoe ik het heb. De bovenste is de juiste die je moet hebben. De tweede is er ook ÚÚn, maar waarom die er is weet ik niet.

Om mijn vaste pc heb ik zelfde probleem. Ook 2 mappen, waar zelfs al mijn fm's instaan. Heb deze al proberen te verwijderen maar lukt niet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door W8er Bekijk berichten

FM opnieuw installeren, zouden ze vanzelf terug moeten komen.
                                        Dat dacht ik dus ook. Maar ik heb het spel via steam verwijderd en opnieuw ge´nstalleerd maar de bestanden blijven spoorloos.

Comment

Als je via zoeken doet in Windows vind je ze dan niet?

Comment

Dat dacht ik dus ook. Maar ik heb het spel via steam verwijderd en opnieuw ge´nstalleerd maar de bestanden blijven spoorloos.
                                            En al geprobeerd die mappen zelf aan te maken?

Comment

delichris Ik vind alleen maar de mappen terug die ik zelf gemaakt heb of van vorige edities.
                                              W8er Ik heb de mappen games, editor data en tactics zelf al gemaakt en de nodige bestanden daar ingezet maar dit helpt duidelijk nog niet.

Zou iemand van zijn mappen een Zipbestand kunnen maken? Dan kan ik proberen dit te downloaden om te zien of dit bij mij werkt.

Comment

Bertje_15 Wil het ook niet om de mappen van FM16 over te zetten?

Comment

delichris Ik heb alles gekopieerd en de savegames, editor data en dergelijke van FM 16 eruit gehaald maar dit blijkt ook niet te werken.

Bestaat er geen programma waarmee ik alle data (zichtbare en onzichtbare) van FM 17 kan verwijderen?
                                                  Ik heb er vroeger al eens een gebruikt dat standaard op de pc staat maar ik ben de naam kwijt en ik vind het niet terug.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                                  X