Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Crash dump

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Crash dump

Beste manager,

Ik heb helaas last van crash dump op FM14 ik kan hem niet meer opstarten en krijg gelijk die melding, maar mijn vraag is als ik FM17 koop of ik dan ook last heb van crash dumps op FM17?

Alvast bedankt voor het antwoord!

Beste F1417,

Vertel is wat meer over jou crash dump's krijg je deze voortdurend ? hoe is de staat van jou computer ?
    Vertel is wat meer over jou probleem en je de specificaties van jou computer ik denk graag mee.

Comment

Beste Darkness89

Ik heb eerst FM14 op een andere laptop gehad met windows 8 en die laptop is helaas kapot gegaan dus heb ik een nieuwe laptop gehaald. Vervolgens is FM14 op een één of andere manier niet goed overgezet, Dus nu hoop ik als ik FM17 koop de crash dump niet krijg.

Ik krijg de Crash dump wanneer ik het spel wil starten op steam zie afbeelding. dus ik kom eigenlijk niet verder dan dit.

specificaties huidige laptop:

Windows 10
      Intelcore i5
      2.7 Ghz. processor
      HDD 1TB
      Memory 12GB

Verdere info over melding:

Toepassingsfout: fatale fout, de toepassing zal worden afgesloten, je vind een foutrapportage terug op en dan een hele lange link van de map.
      Last edited by FM1417; 23 dec 2016, 16:03.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FM1417 Bekijk berichten
        Beste Darkness89

Ik heb eerst FM14 op een andere laptop gehad met windows 8 en die laptop is helaas kapot gegaan dus heb ik een nieuwe laptop gehaald. Vervolgens is FM14 op een één of andere manier niet goed overgezet, Dus nu hoop ik als ik FM17 koop de crash dump niet krijg.

Ik krijg de Crash dump wanneer ik het spel wil starten op steam zie afbeelding. dus ik kom eigenlijk niet verder dan dit.

specificaties huidige laptop:

Windows 10
        Intelcore i5
        2.7 Ghz. processor
        HDD 1TB
        Memory 12GB

Verdere info over melding:

Toepassingsfout: fatale fout, de toepassing zal worden afgesloten, je vind een foutrapportage terug op en dan een hele lange link van de map.

Ik mis alleen je videokaart deze kun je vinden door bij start - uitvoeren - dxdiag in te voeren onder tablad beeldscherm hier staat dan zo iets als '' Nvidia 950 GTX ''
        Heb je al eens je drivers geupdate ? bij steam kun je controleren op drivers voor je videokaart.
        Veder is handig om te weten over je computer normaal functioneert en virus vrij is draai eens ADWCleaner --> https://toolslib.net/downloads/viewd.../1-adwcleaner/
        Post even de bevindingen die hier uitkomen ik hoor graag van je.

Comment

Ik heb een NVIDA920m videokaart. Ik heb die cleaner gebruikt er kwam wel 2 dingetjes naar boven dus heb dat schoongemaakt. En vervolgens heb ik heel steam van me laptop afgehaald. Alleen kan nu op dit moment niet op de site van steam zelf dus ik probeer dit later nog eens om steam te herinstalleren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FM1417 Bekijk berichten
            Ik heb een NVIDA920m videokaart. Ik heb die cleaner gebruikt er kwam wel 2 dingetjes naar boven dus heb dat schoongemaakt. En vervolgens heb ik heel steam van me laptop afgehaald. Alleen kan nu op dit moment niet op de site van steam zelf dus ik probeer dit later nog eens om steam te herinstalleren.
            Begin eerst eens met jou drivers te update via : http://www.geforce.com/drivers/results/113444 Jou Windows 10 is helemaal up-to-date ?
            Steam ligt er op dit moment uit kan je een overzicht sturen van jou taakbeheer ? ( rechter muisknop start --> taakbeheer )
            neem ook even deze stappen door --> http://forum.manutd.nl/forum/manager...e-in-7-stappen in zijn geheel in hoor graag jou bevindingen hier na
            Last edited by Darkness89; 23 dec 2016, 17:22.

Comment

De meeste crashdumps worden veroorzaakt door downloads. Denk aan dat facepack. Of dat logopack. Of die skin. Ik denk dat je FM14 best wel weer aan de praat kunt krijgen als je FM14 deïnstalleert, de gegevens uit mijn documenten verwijderd (maak een back-up van bestanden die je wilt bewaren!) en installeer FM14 opnieuw. Grote kans dat FM14 daarna weer werkt. Als je een crashdump krijgt, zit er op dat gebied iets fout. Als je de installatiemap van FM14 gewoon over gekopieerd hebt van je oude laptop, is dat de reden dat het niet werkt. Gewoon helemaal eraf gooien en er opnieuw opzetten. Via Steam is het installeren een makkie, dus dat moet niet het probleem zijn.

De kans dat je zoiets ook bij FM17 krijgt als je deze aanschaft, is minimaal. Verwaarloosbaar. De vraag is meer: Trekt je PC FM17. Daarvoor kun je het beste gewoon even de systeem requirements erbij pakken. Of doe lekker makkelijk en ga naar canyourunit.com. Kies daar de game Football Manager 2017 en de site doet het voor jou.

De tooltjes van Darkness zijn echt neit nodig om te kijken of je PC de game aan kan. Ze lossen de crashdumps ook niet op. Ze geven je hooguit wat meer inzicht in je eigen computer. Alles up to date houden etc. is niet verkeerd, maar is eigenlijk zelden een reden waarom de game niet werkt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MisterX Bekijk berichten
                De meeste crashdumps worden veroorzaakt door downloads. Denk aan dat facepack. Of dat logopack. Of die skin. Ik denk dat je FM14 best wel weer aan de praat kunt krijgen als je FM14 deïnstalleert, de gegevens uit mijn documenten verwijderd (maak een back-up van bestanden die je wilt bewaren!) en installeer FM14 opnieuw. Grote kans dat FM14 daarna weer werkt. Als je een crashdump krijgt, zit er op dat gebied iets fout. Als je de installatiemap van FM14 gewoon over gekopieerd hebt van je oude laptop, is dat de reden dat het niet werkt. Gewoon helemaal eraf gooien en er opnieuw opzetten. Via Steam is het installeren een makkie, dus dat moet niet het probleem zijn.

De kans dat je zoiets ook bij FM17 krijgt als je deze aanschaft, is minimaal. Verwaarloosbaar. De vraag is meer: Trekt je PC FM17. Daarvoor kun je het beste gewoon even de systeem requirements erbij pakken. Of doe lekker makkelijk en ga naar canyourunit.com. Kies daar de game Football Manager 2017 en de site doet het voor jou.

De tooltjes van Darkness zijn echt neit nodig om te kijken of je PC de game aan kan. Ze lossen de crashdumps ook niet op. Ze geven je hooguit wat meer inzicht in je eigen computer. Alles up to date houden etc. is niet verkeerd, maar is eigenlijk zelden een reden waarom de game niet werkt.
                Waarschijnlijk gaat ook werken de ondersteuning van FM17 is bij Windows 10 en 8 ook gewoon stuk beter toch kan nooit verkeerd zijn de computer op te schonen om alles uit te sluiten.
                Update van drivers bevorderd de prestaties aanzienlijk in de pratijk.
                Veder ga ik mee met MisterX groter kans dat als je FM17 aanschaft dit probleemloos gaat werken je systeem voldoet aan de minimale eisen voor het spel.
                Last edited by Darkness89; 23 dec 2016, 18:51.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                X