Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vragen over Skins

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Vragen over Skins

Heb je een vraag over iets in dit subboard, stel hem dan hier!

Ik heb de skin uitgepakt en geplaatst in het mapje skins in graphics in Football Manager 2007. Ik doorloop de stapjes bij voorkeuren en interface maar toch krijg ik het niet voor elkaar dat ik de skin tevoorschijn komt en dat ik hem kan kiezen. Hetzelfde geldt voor de facepack: uitgepakt, in het juiste mapje geplaatst en de stapjes in het spel doorlopen maar toch geen gezichten zichtbaar. Enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Edit: hij staat niet onder graphics maar gewoon in FM 2017 -> Skins
    Last edited by Paul.; 9 dec 2016, 07:58.

Comment

Dus je skin staat niet in het mapje graphics? Is het inmiddels al gelukt? Als alles in graphics staat zou het 't moeten doen. Wellicht kun je eens op ''skin herladen'' klikken bij voorkeuren -> interfaces.

Comment

Ik heb de skin uitgepakt en geplaatst in documeten -> sports interactive -> FM 2017 -> skins, maar als ik mijn FM 2017 open en herlaad, cache wis etc. komt de skin maar niet tevoorschijn. Heel gek, voorgaande FM's lukte mij het wel gewoon.

Comment

Welke skin gebruik je en waar heb je deze gedownload? Stuur ook eens een screen van je voorkeuren -> interface en dan laten zien welke skins te allemaal kunt selecteren.

Comment

Jouw Vitrex-skin, gedownload via de link op dit forum.

Comment

Erg raar, bij mij doet deze skin het namelijk wel. Wat heb je precies allemaal in je mapje Skins staan?

Comment

Welke stappen moet ik volgens jou bij voorkeuren -> interface ondernemen? En skin moet toch gewoon zichtbaar worden in een bestaand spel?

Comment

Probeer als eerste eens dat zip bestand weg te halen uit dat mapje.

Comment

Heeft ook niet gewerkt, ik geef het op

Comment

Dan zou ik het helaas ook niet weten, sorry. Wellicht kun je bij FMScout nog een bericht achterlaten met je probleem?

Comment

Heb je de map zelf aan moeten maken? Bij mij heeft skins geen hoofdletters. Soms gaan computers zeuren over wel/geen hoofdletters... Als je het mapje skins zelf aangemaakt hebt, kan dat een oorzaak zijn.

Comment

Ik heb de mapjes van de skins in deze folder: C:\Users\lj_99\OneDrive\Documenten\Sports Interactive\Football Manager 2017\graphics\skins
                          Toch kan ik ze in FM niet selecteren bij skins, alleen de standaard FM skins

Comment

Plaats ze eens in het mapje Football Manager 2017/skins

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vilhena Bekijk berichten
                              Plaats ze eens in het mapje Football Manager 2017/skins
                              haha thanks

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                              X