Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[FM17] Jochem's downloads

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• [FM17] Jochem's downloads

Voor de mensen die mij niet kennen, welkom in mijn downloads topic. Nadat ik eerder altijd bezig was met het modden van FIFA ga ik het nu ook met FM17 proberen. Ik heb het met FM16 vaak genoeg voor mezelf geprobeerd maar helaas vaak zonder succes, dit jaar hoop ik op verbetering. Mijn eerste download:

Ondanks vele protesten in het Engelse voetbal is ook daar de kogel door de kerk. De 6 beste clubs van Engeland; Manchester United, Manchester City, Liverpool, Chelsea, Arsenal en Tottenham Hotspur gaan met tweede teams aan de slag in de Sky Bet Football League's in Engeland. Manchester United U23 en Chelsea U23 zullen plaatsnemen in de Championschip, Liverpool U23 en Manchester City U23 krijgen de kans in de League One en Tottenham U23 en Arsenal U23 zullen deelnemen aan de League Two. Kan jij in de Premier League presteren en tegelijkertijd met het tweede elftal presteren in een lagere competitie?

Omdat de U23 elftallen al bezet waren in Engeland en dus ook een eigen competitie hebben vallen de U23's onder 'B team'.

LET OP: Bij het starten van het spel met deze download kan de volgende melding verschijnen: Minsten 2 elftallen nodig voor kwalificatie. Deze melding svp negeren en het spel gewoon zoals normaal gesproken opstarten.

Enjoy !

Last edited by 'Jochem; 6 feb 2017, 16:34.

Tof! Ik ga er een game mee starten en zal dan ook mijn bevindingen hier delen.

EDIT: Is er ook de regel dat wanneer een speler bijv. 15 wedstrijden in het eerste elftal heeft gespeeld hij niet meer speelgerechtigd is voor het U-23 team?
    Last edited by Vilhena; 6 feb 2017, 17:31.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vilhena Bekijk berichten
      Tof! Ik ga er een game mee starten en zal dan ook mijn bevindingen hier delen.

EDIT: Is er ook de regel dat wanneer een speler bijv. 15 wedstrijden in het eerste elftal heeft gespeeld hij niet meer speelgerechtigd is voor het U-23 team?
      Nee helaas, het U23 team valt ook onder 'B team' dus denk niet dat het mogelijk is om dat in te stellen.

Next:

FC Twente is niet meer welkom in de Nederlandse Eredivisie en omdat de ploeg uit Enschede geen trek heeft in de Jupiler League besluit het de overstap te maken naar het Duitse voetbal. In Duitsland krijgt FC Twente wel voorrang en mag het aansluiten in de Duitse Regionale Divisie. Ben jij degene die FC Twente met een schulden van 51.000.000 euro naar de Bundesliga kan lijden?

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
      X