Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vragen over Faces

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Vragen over Faces

Heb je vragen over iets in dit subboard, stel ze hier.

DF11/necjeff : ik krijg bij het downloaden van de megapacks de volgende melding bij uitpakken via winrar:

C:\Users\lj_99\Downloads\DF11 Megapack.part2.rar: Fout in controlegetal voor graphics\DF11 Megapack\5209441.png. Het bestand is ongeldig
    C:\Users\lj_99\Downloads\DF11 Megapack.part2.rar: Onverwacht einde van archief
    .
    Heb de rar-bestanden 1 voor 1 gedownload. Het totaal aantal gezichten is 51.448, en ik heb geen .xml bestand.
    Last edited by lolkejan; 24 feb 2017, 08:04.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lolkejan Bekijk berichten
      DF11/necjeff : ik krijg bij het downloaden van de megapacks de volgende melding bij uitpakken via winrar:

C:\Users\lj_99\Downloads\DF11 Megapack.part2.rar: Fout in controlegetal voor graphics\DF11 Megapack\5209441.png. Het bestand is ongeldig
      C:\Users\lj_99\Downloads\DF11 Megapack.part2.rar: Onverwacht einde van archief
      .
      Heb de rar-bestanden 1 voor 1 gedownload. Het totaal aantal gezichten is 51.448, en ik heb geen .xml bestand.
      Hoi lolkejan,

In het Megapack staan ruim 87000 faces en 1 config file.

De config file staat bijvoorbeeld in pack 3.
      Het feit dat je slecht 51000 faces en géén config file hebt duidt er op dat je misschien niet alle 3 de bestanden vh megapack in 1 map hebt staan.
      Je kan het bestand pas uitpakken wanneer all 3 de delen in dezelfde map staan.

Kijk nog even op onze website, bij de nederlandse handleiding.
      Daar staat stap voor stap uitgelegd wat je moet doen.

Normaal gesproken zou alles gewoon moeten werken.

http://www.df11faces.com/nl/Megapack
      Last edited by DF11/necjeff; 24 feb 2017, 13:07.

Comment

Heb ze nu via torrents gedownload nu doen ze het wel. Miss toch iets in de download.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lolkejan Bekijk berichten
          Heb ze nu via torrents gedownload nu doen ze het wel. Miss toch iets in de download.
          Okay. Bedankt voor het doorgeven!

Comment

Hoe kan je foto`s toevoegen aan spelers die nog geen foto hebben?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ErikEagles Bekijk berichten
              Moet je het id toevoegen aan het config.xml bestand.

Comment

Gebruik je al een facepack?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bm Bekijk berichten

Gebruik je al een facepack?
                  Ja ik gebruik er 1 via steam

Comment

Welke?

Comment

IOS`17 Facepack.
                      Last edited by ErikEagles; 23 mrt 2017, 11:42.

Comment

IOS`17 Facepack.
                        Als het goed is heb je dan de map Documents/SportInteractive/FootballManager xx/Graphics/IOS17.

Nieuwe faces voeg je toen door ze te maken in deze template (via FMScout). De face sla je op als .png onder het id nummer van de speler (vind je ingame via voorkeuren->interface->id's tonen). De face plaats je in de map en vervolgens maak je een nieuwe .config file met fmXML.

Comment

Volgens mij doe ik ergens iets verkeerd, maar wat?

Ik heb een AC Milan facepack gevonden op Sortitoutsi, namelijk deze: https://sortitoutsi.net/downloads/vi...milan-teampack

Na het downloaden heb ik 'm uitgepakt in D:\FM2017\graphics, dat is bij mij de normale 'Mijn Documenten' map (heb ik aangepast via de startopties van FM2017).

Vervolgens ga ik naar de voorkeuren in FM, clear cache en daarna skin herladen .. en nog zie ik geen faces? Zo moest het toch altijd?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Karlo Bekijk berichten
                            Volgens mij doe ik ergens iets verkeerd, maar wat?

Ik heb een AC Milan facepack gevonden op Sortitoutsi, namelijk deze: https://sortitoutsi.net/downloads/vi...milan-teampack

Na het downloaden heb ik 'm uitgepakt in D:\FM2017\graphics, dat is bij mij de normale 'Mijn Documenten' map (heb ik aangepast via de startopties van FM2017).

Vervolgens ga ik naar de voorkeuren in FM, clear cache en daarna skin herladen .. en nog zie ik geen faces? Zo moest het toch altijd?
                            miss een submap maken zoals dit document/sportsinteractive/footballmanager2017/graphics/faces ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mark Hughes Bekijk berichten

miss een submap maken zoals dit document/sportsinteractive/footballmanager2017/graphics/faces ?
                              Nope, helaas. Had ik ook al geprobeerd. Snap er echt niets van.

Mijn facepacks van FM2016 stonden gewoon in eenzelfde map, alleen maar in /graphics en alles werkte gewoon

Comment

Nope, helaas. Had ik ook al geprobeerd. Snap er echt niets van.

Mijn facepacks van FM2016 stonden gewoon in eenzelfde map, alleen maar in /graphics en alles werkte gewoon
                                Raar man ik heb ff gekeken bij mij heb ik zelf een faces map gemaakt en daarin staat mijn DF11 faces

Comment

Zit er wel een config file bij toevallig?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ForzaUtreg Bekijk berichten
                                    Zit er wel een config file bij toevallig?
                                    Nee, nu je het zegt. Ligt het daaraan?

Comment

Nee, nu je het zegt. Ligt het daaraan?
                                      Een config file koppelt de foto's aan de unieke id's van spelers dus ja, dat is wel nodig

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ForzaUtreg Bekijk berichten
                                        Een config file koppelt de foto's aan de unieke id's van spelers dus ja, dat is wel nodig
                                        Thanks voor je antwoord. Dan is het gewoon een shitty facepack dus.

Heb ook een poging gedaan om dat Cut-out Megapack te downloaden zonder premier download membership, ben je uren bezig joh

Comment

Thanks voor je antwoord. Dan is het gewoon een shitty facepack dus.

Heb ook een poging gedaan om dat Cut-out Megapack te downloaden zonder premier download membership, ben je uren bezig joh
                                          Moet je even één van de facemakers hier vragen of ze een config file voor je kunnen maken, is niet zoveel werk, is een speciaal programma voor maar weet ff niet meer hoe die heet

Comment

Karlo ForzaUtreg https://df11faces.com/nl/fmXML/

Comment

Misschien een domme vraag, maar in de nieuwe update heb ik het talent Deshaiwn Redan gekocht. Nu wil ik graag zijn foto in de IOS Facepack versie toevoegen. Alles gephotoshopt en het juiste ID nummer toegekend. Moet ik dan ook de config file editten. Ik krijg nu namelijk nog steeds geen foto.

Zoja, wat moet ik schrijven. Zijn id code is 1394631866

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fm-helden Bekijk berichten
                                                Misschien een domme vraag, maar in de nieuwe update heb ik het talent Deshaiwn Redan gekocht. Nu wil ik graag zijn foto in de IOS Facepack versie toevoegen. Alles gephotoshopt en het juiste ID nummer toegekend. Moet ik dan ook de config file editten. Ik krijg nu namelijk nog steeds geen foto.

Zoja, wat moet ik schrijven. Zijn id code is 1394631866
                                                Ja config moet je editen. je kunt gewoon een regel uit het huidige config bestand kopiëren en het id nummer wijzigen naar Redan zijn id. Vervolgens skin verversen en dan zou je de foto moeten zien. Zorg er wel voor dat de face in dezelfde map als de overige faces staat.

Comment

Iemand enig idee hoe het kan dat een speler ondanks nummer in config en foto in de map niet in beeld komt?
                                                  Skin ververst etc

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                                  X