Mededeling

Collapse
No announcement yet.

DF11 Facepacks 'Sharepoint'

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Thanks Knibbe

WIP:

necjeff --> Poland
    Knibbe --> Sweden
    Spurs12345 --> Hungary
    Pikawa --> Patrick Thistle
    Chris Morbihan --> Peru
    Ramin Delfi--> Alloa FC
    Last edited by DF11/necjeff; 19 apr 2017, 16:22.

Comment

• WIP:

necjeff --> Poland
      Knibbe --> Sweden / Norway
      Spurs12345 --> Hungary
      Pikawa --> Patrick Thistle / Stranrear FC (Sco)
      Chris Morbihan --> Peru
      Ramin Delfi--> Alloa FC

Comment

• Mustang132 Alstublief. En bedankt voor het verzamelen van de Pics!!!

WIP:

necjeff --> Poland
        Knibbe --> Sweden / Norway
        Spurs12345 --> Hungary
        Pikawa --> Patrick Thistle / Stranrear FC (Sco)
        Chris Morbihan --> Peru
        Ramin Delfi--> Alloa FC
        Last edited by Spurs12345; 23 apr 2017, 14:27.

Comment

• AIK, IK Sirius, Djurgårdens IF, Malmö FF, IFK Göteborg, Östersunds FK, Kalmar FF, Jönköping Södra IF, Örebro Sk, IF Elfsborg, Hammarby IF, Halmstad BK, BK Häcken, Athletic Eskilstuna, GIF Sundsvall, IFK Norrköping
          Last edited by Knibbe; 24 apr 2017, 13:43.

Comment

• Brommapojkarna, Dalkurd, Degerfors, Falkenberg, GAIS, Gefle, Helsingborg, IK Frej, Norrby, Syrianska, Trelleborg, Varberg, Värnamo, Åtvidaberg, Örgryte, Öster

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Knibbe Bekijk berichten

Brommapojkarna, Dalkurd, Degerfors, Falkenberg, GAIS, Gefle, Helsingborg, IK Frej, Norrby, Syrianska, Trelleborg, Varberg, Värnamo, Åtvidaberg, Örgryte, Öster
              Knibbe Heb ik ze niet voor niets verzameld

Comment

• Knibbe => Outstanding. Thanks!

Comment

• Spurs12345
                  Bedankt!

Comment

• &

Comment

• Nostak Alstublieft. Heb Amiens SC maar direct helemaal gemaakt ;-)

Comment

• Zie dat ik een klein foutje in de post heb gemaakt. Moet natuurlijk seizoen 2016-2017 zijn!

Comment

• .

Comment

• .

Comment

• https://hostr.co/tlw2Ap9AMZ3L

DF11/necjeff
                              Last edited by Bingbangboem; 10 jul 2017, 19:34.

Comment

• Bingbangboem

De downloadlink voor KV ontbreekt.
                                Fijn dat je er weer bij bent Boempie!
                                Last edited by DF11/necjeff; 9 jul 2017, 12:01.

Comment

• Zo te zien ben ik niet de enige die weer aan de slag is gegaan naar een pauzetje

Last edited by marklf; 10 jul 2017, 16:07.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DF11/necjeff Bekijk berichten
                                    Bingbangboem

De downloadlink voor KV ontbreekt.
                                    Fijn dat je er weer bij bent Boempie!
                                    Bovenaan bijgevoegd, dit forum is nog 'nieuw' voor mij...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door marklf Bekijk berichten
                                      Zo te zien ben ik niet de enige die weer aan de slag is gegaan naar een pauzetje

Fijn dat je er weer bent Mark!

Voor het eind van de maand zal het DF11 topic vernieuwd zijn en dus up to date.

Comment

• Mustang132 heeft eventjes de MLS en NASL gemaakt voor Amerika........

Last edited by DF11/necjeff; 16 jul 2017, 15:49.

Comment

• Ik probeer die faces in het spel te krijgen maar het lukt niet. Ik heb het ook gedaan volgens het uitgelegde stukje. Alleen ADO, AZ, Ajax en Cambuur doen het, de rest niet. Hoe te verhelpen op een andere manier?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SafetyQ Bekijk berichten
                                            Ik probeer die faces in het spel te krijgen maar het lukt niet. Ik heb het ook gedaan volgens het uitgelegde stukje. Alleen ADO, AZ, Ajax en Cambuur doen het, de rest niet. Hoe te verhelpen op een andere manier?
                                            Ik denk dat je allemaal losse teampacks hebt gedownload? Dat werkt niet.

Je zal het Megapack moeten downloaden en de stappen volgen om alles goed werkend te krijgen.

http://www.df11faces.com/nl/Megapack/

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DF11/necjeff Bekijk berichten

Ik denk dat je allemaal losse teampacks hebt gedownload? Dat werkt niet.

Je zal het Megapack moeten downloaden en de stappen volgen om alles goed werkend te krijgen.

http://www.df11faces.com/nl/Megapack/
                                              Bedankt voor je antwoord.
                                              Dan zal ik alle oude faces verwijderen en deze 3 megapacks downloaden.
                                              Dank je wel.

Comment

• Kristianstad FC Swedish Lower League 18 player 2 staff

http://www.mediafire.com/file/6gubb9...ianstad+FC.rar

Stabaeck Norway 19 player 3 staff

http://www.mediafire.com/file/ikfv2b...v8/Stabaek.rar

Comment

• Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                                  X