Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat voor downloads zou jij nog graag op het forum willen zien?

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Wat voor downloads zou jij nog graag op het forum willen zien?

Vele malen zag ik in feedback van mensen dat ze het aantal downloads op dit forum beperkt vinden. Vandaar nu mijn vraag: Wat voor downloads missen jullie? En wat voor downloads zouden jullie nog graag willen zien? Graag zie ik ook een nadere verklaring van jullie in de reacties, zodat jullie antwoord iets specifieker wordt.
    18
    Meer echte kitpacks
    10,71%
    3
    Meer fantasy kitpacks
    3,57%
    1
    Meer logopacks
    10,71%
    3
    Meer facepacks
    10,71%
    3
    Meer skins
    10,71%
    3
    Databases
    50,00%
    14
    Anders (graag in reactie zetten wat)
    3,57%
    1
    Last edited by Vilhena; 19 dec 2016, 13:23.

Laat ik maar een specifieke toelichting geven.

Meer kitpacks, waar dan ook: Ik vraag me altijd af: Waar zie je deze nu? Ik let hier totaal niet op tijdens het spelen van de game. Ik heb in mijn hele FM-carriere bij mijn weten nog nooit een kitpack gedownload. Ooit eenmaal wel kits laten maken, omdat dat leuk was voor de interactieve novelle die ik op dat moment had. Wel ingame gezet, maar geen idee meer waar je ze precies zag. Kitpacks hebben naar mijn idee daarom geen toegevoegde waarde.

Meer logopacks: Ik denk dat ik vooral 1 goede utigebreide zou willen die aan alle verwachtingen voldoet. In mijn geval geldt: Basic is prima. Ik heb een redelijk basic logo pack en hoef niet allerlei fratsen aan de logo'tjes. Het zou wel mooi zijn als je een mooi logopack als MU zijnde uit kan brengen. Dat juich ik alleen maar toe.

Meer facepacks: Ik moet zeggen dat ik eigenlijk weinig doe met facepacks. Een facepack voor regens etc. staat me wel aan. Er waren er wel in het verleden, maar niet heel veel. Geen idee of die er nu wel zijn. Ik vind die regens van SI altijd zo gaar eruit zien. Een verbetering daarin is toe te juichen.

Meer skins: Ik heb graag een overzichtelijke skin die ik altijd gebruik. Ik wissel niet tussen diverse skins over het algemeen. Meerdere skins die ik vanaf deze site kan bekijken, is wel handig om te bepalen welke skin handig is. Nu heb ik er het FM Cafe naar moeten vragen, en ben ik vooral gaan googlen en op andere sites terecht gekomen. Het zou mooi zijn als MU binnen de Nederlandse FM scene daarin toch een voortrekkersrol in kan vervullen. Een eigen MU Skin zou ik ook wel leuk vinden.

Databases: Meer divisies is altijd beter keus. Geldt een beetje verder hetzelfde als voor skins: Zou mooi zijn als MU binnen de Nederlandse FM scene een groot arrangement aan te bieden heeft. Is dan zeker een pluspunt. Ik verwacht dat vele database makers het prima vinden als de downloadlink hier gedeeld wordt met hun toestemming. Ik zou het daarom zeker overwegen om een aantal goede databases richting MU te halen.

Anders: Ik weet dat er in het verleden ook aanpassingen waren aan bijvoorbeeld de bal waarmee gevoetbald werd, het veld waarop gespeeld werd etc. Dergelijke grafische updates. Ik heb geen idee of dat soort dingen nu nog steeds bestaan of niet. Ik vond dat altijd wel leuke toevoegingen. Gewoon om de game er weer eens anders uit te laten zien. Geen idee wat er op de markt is.

Comment

Ik zal even per onderdeel een reactie geven.

Kits zie je eigenlijk alleen op het teamscherm en bij de wedstrijden, het ziet er wat beter uit dan de standaard FM-kits die SI heeft gemaakt. Het is dus maar een kleine toevoeging eigenlijk.

Over een regen-facepack wordt momenteel gesproken binnen het subforum, maar daar zijn nog geen concrete plannen over gemaakt geloof ik. Wellicht kan ik op andere fora nog wat vinden komende week. Tevens zal ik deze week eens kijken ik wat database-makers van andere fora kan bereiken.

Over de skins bestaat wat onduidelijkheid. In het topic wat DF11/necjeff heeft geopend genaamd ''Skins voor DF11 Facepacks'' staan een aantal skins op een rijtje: iets wat veel mensen niet weten (ze negeren het topic meestal). Wellicht kun je hier eens een kijkje nemen?

Zelf downloads maken wordt op dit moment een lastige zaak. We hebben nu eenmaal op MU vrij weinig actieve downloadmakers. Uitgezonderd zijn de kitpacks, aangezien we wel een aantal kitmakers hebben. Op dit moment is MU dus vooral een doorgeefluik, we linken op dit moment dus vrijwel alles naar andere sites.

Persoonlijk ben ik qua grafische updates, zoals je dat zelf noemt, nog niet veel meer tegengekomen dan een reclamenbordenpack. Ik zal proberen de maker van deze pack te pakken te krijgen om zo te vragen of ik deze mag delen.

Momenteel ben ik bezig met enkele scenario's maken in de editor. Zou dit een leuke toevoeging zijn volgens jou?

MisterX

Comment

Oh, ik verwachtte geen reactie. Al denk ik dat je aan een reactie meer hebt dan puur alleen mensen die stemmen. Snap dat niet alles haalbaar is wat ik graag zou willen. En ik denk ook dat niet iedereen mijn mening deelt.

Scenario's kunnen leuk zijn, als ze goed uitgedacht zijn.
        Last edited by MisterX; 19 dec 2016, 18:28.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
        X