Mededeling

Collapse
No announcement yet.

18/9 Summer Pack Final FM Data Update X 2017 V4.0

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• 18/9 Summer Pack Final FM Data Update X 2017 V4.0

Summer Pack Final FM Data Update X 2017 V4.0

Omschrijving :
    Klaar om uit jou FM dip te komen zin in nieuw fris gevoel ? De FM Data Update X 2017 is de meest uitgebreide data-update die u op internet kunt vinden.
    De laatste alweer voor Football Manager 2017 meer dan 255.000 downloads dit jaar ben jij klaar voor het slot spektakel!?
    Transfers , contracten , CA-PA aanpassingen , correcte competitie namen clubnamen , promoties - degradaties competitie aanpassingen , zaakwaarnemers , nieuwe jeugdspelers alles in 1 met de FM Data Update X 2017 in 1 bestand!
    De update heeft meer dan 92.000 wijzigingen van de oorspronkelijke 17.3 database .
    Geen wekelijkse updates maar eens in de zoveel tijd een update met grote verbeteringen en 100% data dichtheid al jaren de toon aangevende update voor Football Manager en ook zeker niet onbelangrijk : er is een changelist bijgeleverd met de aanpassingen.

Unieke eigenschappen van FM Data Update X ! :
    10 realife zaakwaarnemers ( Mino Raiola , Marko Pantelic , Winny Haatrecht , Jorge Mendes , Maikel Stevens ... )
    65 nieuwe spelers ( Daishawn Redan from Chelsea , Alphonso Davies from Vancouver Whitecaps FC , Myron Boadu from AZ , Xavi Simons from F.C Barcelona , Lars Dendoncker from Club Brugge , Keres Masangu from AS Roma , Sidi Sané from Schalke 04 , Nicolas Raskin from AA Gent , Dirk Proper from NEC.
    Competitie namen & clubnamen met 1 klik op de muis in 1 bestand met de rest van de aanpassingen.
    Niveau van spelers actueel gemaakt na 2017-2018
    18 Ontbrekende scouts/stafleden toegevoegd aan de database.
    Marktwaardes van spelers actueel gemaakt na 2017-2018 * waardes gelijk aan transfermarkt.com
    Sinds 2012 de toon aangevende update voor Football Manager betrouwbaarheid en kwaliteit.

Download link : http://www.mediafire.com/file/entjti...+Pack+V4.0.rar
    Download link ( Changelist ) : http://www.mediafire.com/file/3m4v6l...+Pack+V4.0.rar * belangrijkste wijzigingen staan op de lijst.

Last edited by Darkness89; 18 sep 2017, 20:43.

Mooi, deze ga ik zeker gebruiken!

Bedankt!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FMNOOB Bekijk berichten
      Mooi, deze ga ik zeker gebruiken!

Bedankt!
      Van de kleinste tot de grootse competities alle transfers helemaal compleet 100% data dichtheid #bericht nummer 1 is geupdate.
      Last edited by Darkness89; 8 sep 2017, 14:25.

Comment

De aankondiging : #Summer Pack Final FM Data Update X 2017 V4.0!! 18/9/2017
        Last edited by Darkness89; 18 sep 2017, 20:42.

Comment

waar staat de download link?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timo0o Bekijk berichten
            waar staat de download link?
            Komt pas op 17 september

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FMNOOB Bekijk berichten

Komt pas op 17 september
              Precies 17-9-2017 rond 23.00

Comment

18/9/2017 Summer Pack Final FM Data Update X 2017 V4.0.

Comment

Hi Darkness je doet je werk altijd perfect en goed altijd top je updates mooi niks mist ik ben erg benieuwd naar je nieuwe update die je gaat uitbrengen
                  kijk er nu al heel erg naar uit!!! je bent een topper

Comment

Deze gaan zoals altijd meenemen thanks for the update

Comment

Bedankt heren voor reacties.
                      Last edited by Darkness89; 17 sep 2017, 23:05.

Comment

Verplaats na 18/9/2017

Comment

Goede DB is dit uiteindelijk geworden, waar ik veel plezier mee heb. Voor diegene die twijfelen, speel ermee en ervaar zelf hoe goed deze db is.

Comment

FM Data Update X 2017 Summer Pack Final staat online bekijk post nummer 1# voor meer informatie.

Belangrijke informatie :

Suggesties of ontbrekende zaken : via privé bericht insturen anders neem ik het niet in behandeling dit is ook om topic overzichtelijk te houden zo dat mensen direct de download link kunnen vinden meer informatie zie bericht #1

Download link : http://www.mediafire.com/file/entjti...+Pack+V4.0.rar
                            Download link ( Changelist ) : http://www.mediafire.com/file/3m4v6l...+Pack+V4.0.rar * belangrijkste wijzigingen staan op de lijst.

Omschrijving :

Klaar om uit jou FM dip te komen zin in nieuw fris gevoel ? De FM Data Update X 2017 is de meest uitgebreide data-update die u op internet kunt vinden.
                            De laatste alweer voor Football Manager 2017 meer dan 255.000 downloads dit jaar ben jij klaar voor het slot spektakel!?
                            Transfers , contracten , CA-PA aanpassingen , correcte competitie namen clubnamen , promoties - degradaties competitie aanpassingen , zaakwaarnemers , nieuwe jeugdspelers alles in 1 met de FM Data Update X 2017 in 1 bestand!
                            De update heeft meer dan 92.000 wijzigingen van de oorspronkelijke 17.3 database .
                            Geen wekelijkse updates maar eens in de zoveel tijd een update met grote verbeteringen en 100% data dichtheid al jaren de toon aangevende update voor Football Manager en ook zeker niet onbelangrijk : er is een changelist bijgeleverd met de aanpassingen.

Unieke eigenschappen van FM Data Update X ! :
                            10 realife zaakwaarnemers ( Mino Raiola , Marko Pantelic , Winny Haatrecht , Jorge Mendes , Maikel Stevens ... )
                            65 nieuwe spelers ( Daishawn Redan from Chelsea , Alphonso Davies from Vancouver Whitecaps FC , Myron Boadu from AZ , Xavi Simons from F.C Barcelona , Lars Dendoncker from Club Brugge , Keres Masangu from AS Roma , Sidi Sané from Schalke 04 , Nicolas Raskin from AA Gent , Dirk Proper from NEC.
                            Competitie namen & clubnamen met 1 klik op de muis in 1 bestand met de rest van de aanpassingen.
                            Niveau van spelers actueel gemaakt na 2017-2018
                            18 Ontbrekende scouts/stafleden toegevoegd aan de database.
                            Marktwaardes van spelers actueel gemaakt na 2017-2018 * waardes gelijk aan transfermarkt.com
                            Sinds 2012 de toon aangevende update voor Football Manager betrouwbaarheid en kwaliteit.

Comment

Ziet er goed uit. Ben alleen niet zo'n fan van het aanpassen van de CA naar eigen inzicht. Heb je veel bij Ajax aangepast? Bijna 60% van alle Jong Ajax en -19 hebben een 4 sterren potentie, lijkt me een beetje veel van het goede (als je dit niet hebt gedaan, dan heb ik niks gezegd ) Misschien kan je ook nog ff kijken naar de rugnummers en stadions? Bijv Atletico speelt nog in het Vicente Calderon en ook het nieuwe stadion Heet Estado de Madrid o.i.d. in plaats van Wanda Metropolitana (of Estadio La Peineta) Ook Jong Az speelt in het AFAS stadion ipv of het AFAS Trainingscomplex. En qua rugnummers: Bijv Ziyech heeft nog 22, Lamprou heeft 12 (33 in het echt) Wöber nog geen nummer, VD Beek nog 30 ipv 6. Alvast bedankt voor al het geinvesteerde werk
                              Last edited by niels1992; 19 sep 2017, 03:35.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door niels1992 Bekijk berichten
                                Ziet er goed uit. Ben alleen niet zo'n fan van het aanpassen van de CA naar eigen inzicht. Heb je veel bij Ajax aangepast? Bijna 60% van alle Jong Ajax en -19 hebben een 4 sterren potentie, lijkt me een beetje veel van het goede (als je dit niet hebt gedaan, dan heb ik niks gezegd ) Misschien kan je ook nog ff kijken naar de rugnummers en stadions? Bijv Atletico speelt nog in het Vicente Calderon en ook het nieuwe stadion Heet Estado de Madrid o.i.d. in plaats van Wanda Metropolitana (of Estadio La Peineta) Ook Jong Az speelt in het AFAS stadion ipv of het AFAS Trainingscomplex. En qua rugnummers: Bijv Ziyech heeft nog 22, Lamprou heeft 12 (33 in het echt) Wöber nog geen nummer, VD Beek nog 30 ipv 6. Alvast bedankt voor al het geinvesteerde werk
                                Hi Niels bedankt voor je reactie de rugnummers pas ik nooit aan als ik dat ga doen moet ik het in zijn totaliteit gaan aanpassen word mij te veel werk.
                                Geniet van het spelletje tot de volgende editie van Football Manager.
                                Wat betreft Ajax jeugdspelers alle spelers tot 21 jaar hebben vaak een potentie niveau wat niet vast staat dat verschilt per game.
                                Spelers aanpassingen ontkom je bijna niet aan zo is bijvoorbeeld : Maximilian Wöber zonder aanpassingen in potentie speler voor NAC Breda dit kan de bedoeling niet zijn natuurlijk.
                                Last edited by Darkness89; 19 sep 2017, 13:56.

Comment

Goede update weer! top werk

Comment

top alleen ik krijg een foutmelding als ik een nieuwe game start met update sluit hij na de melding fm af

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cairo Bekijk berichten
                                      Goede update weer! top werk
                                      Bedankt Ciaro!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Darkness89 Bekijk berichten

Hi Niels bedankt voor je reactie de rugnummers pas ik nooit aan als ik dat ga doen moet ik het in zijn totaliteit gaan aanpassen word mij te veel werk.
                                        Geniet van het spelletje tot de volgende editie van Football Manager.
                                        Wat betreft Ajax jeugdspelers alle spelers tot 21 jaar hebben vaak een potentie niveau wat niet vast staat dat verschilt per game.
                                        Spelers aanpassingen ontkom je bijna niet aan zo is bijvoorbeeld : Maximilian Wöber zonder aanpassingen in potentie speler voor NAC Breda dit kan de bedoeling niet zijn natuurlijk.
                                        ja maar doe je dit dan ook consequent bij elke club in alle competities? lijkt me niet dat jij van elke speler hoe goed ze nou precies zijn/hoe goed ze worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Duarte. Bekijk berichten

ja maar doe je dit dan ook consequent bij elke club in alle competities? lijkt me niet dat jij van elke speler hoe goed ze nou precies zijn/hoe goed ze worden.
                                          Natuurlijk doe ik het consequent dat staat ook in de de changelist die meegeleverd is . Ik heb kort samengevat wat heb ik heb aangepast maar er word meer aangepast dan dat over alle competities niet alleen de Eredivisie.
                                          Ben ook 1 van de vaste researchers van Sports Interactive ( Football Manager ) bij de Nederlandse tak wat overigens allemaal vrijwilligers zijn.
                                          Lijkt me dat ik uitstekende inzichten heb . In de standaard database doe ik vele teams uit de Eredivisie waar onder PSV , Sparta enzovoort.
                                          Dit jaar voor de 5e keer net zoals in de standaard database is nooit in te schatten hoe goed iemand word ook daar doen de researchers een voorspelling.
                                          Kan je dan een conclusie trekken dat de standaard database ook niet consequent word ingevuld ? nee dat denk ik niet.
                                          Het blijft een inschatting van nu en wat in toekomst gebeurd ook in de standaard database zijn dingen voorspelt waar niet iedereen over eens kan zijn.
                                          Al met al denk ik dat ik het realistisch heb ingevuld ik wens iedereen veel game plezier er aan net zoveel plezier als ik in het maken er van heb.
                                          Bedankt voor je reactie en de genomen moeite je hebt een goed punt aan gehaald vind ik het is een computer spel waar je van moet genieten.
                                          Uiteraard zijn de aanpassingen niet overdreven ingevuld ik vul de database in zonder een voorkeur te hebben voor een club.
                                          Last edited by Darkness89; Gisteren, 10:26.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                          X