Mededeling

Collapse
No announcement yet.

18/7/2017 V3.2 Summer Pack Transfers & Data Update FM Date Update X 2017

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Melchior Bekijk berichten
    Allereerst complimenten voor de updates! Wel zag ik ťťn dingetje wat je wellicht nog wil wijzigen voor de volgende update.
    Bij mij was Hercules Alicante gepromoveerd naar de La Liga 2, maar ze hadden als clubnaam Heracles Almelo.
    Ik heb het aangepast in de nieuwe update is dit gecorrigeerd bedankt voor doorgeven mede dankzij jullie kan ik deze update zo goed mogelijk uitbrengen waarvoor mijn dank.
    Last edited by Darkness89; 17 jul 2017, 09:49.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Darkness89 Bekijk berichten
      FM Data Update X 2017 V3.2 staat gepland voor 18/7/2017!

Informatie :
      V3.2 is geupdate een uitbreiding van V3 tevens de laatste we sluiten na de transfermarkt in styl af met V4.0!

Speciale update waar in wij helaas afscheid moet nemen van A.Nouri van Ajax Amsterdam zijn loopbaan is te einde door een permanente hersenbeschadiging.
      Zijn spelers profiel is uit de database gehaald. Veder is Wesley Sneijder transfervrij vertrekt Sam Johnstone op huurbasis na Aston Villa.
      Ook de Chinese transfers zijn weer volledig geupdate .Binnenlands zien wij Simon Gustafson gaan voor zijn laatste kans in de Eredivisie bij Roda JC.
      Recente top transfers zoals Kyle Walker naar Manchester City, Dani Ceballos naar Real Madrid , Sven Bender na Bayern Leverkussen zijn ook verwerkt.
      Contracten van spelers , managers en overige stafleden zijn volledig bijgewerkt tot aan 18/7/2017 van de grotere competities tot de allerkleinste!
      Vincente Besuijen die van Volendam na AS Roma is gegaan is samen met super talent Alphonso Davies van Vancouver Whitecaps FC nieuw toegevoegd aan de database.

Clubnamen en competitie namen :
      1.Echte club namen toegevoegd aan de database geen extra bestand nodig ( FCP-> FC Porto enz )
      2 Originele namen toegevoegd van de competitie's
      3.Europese coŽfficiŽnten gewijzigd na 2017-2018
      4 Club reputaties actueel gemaakt na 2017-2018

Algemeen Wijzigingen:
      1. Toegevoegd nieuwe mensen die niet bestaan in de database - voorzitters / spelers / managers / personeel en jeugdtrainers.
      2. samen werking verbanden tussen teams actueel gemaakt
      3. Nieuwe stadions aangemaakt / uitbreidingen van stadion doorgevoerd
      4. zaakwaarnemers toegevoegd met specifieke attributen en cliŽnten, om meer realisme toe te voegen aan het spel.
      Zoals Mino Raiola , Marko Pantelic , Jorge Mendes , Predrag Djordjevic , Patrick van Diemen , Winny Haatrecht...

Bijgewerkt Transfers:
      1. speler / manager / medewerker transfers van over de hele wereld van de allerbeste competities ook de minder aansprekende competitie's .
      Ook gestopte personeel en spelers worden verwijderd uit de database.
      2. Contracten actueel gemaakt / lengte / gewicht / nationaliteit verandert die ontbreken in de huidige database.
      3. Toegevoegd favoriete clubs, personeel etc.

Nieuwe spelers
      1. 70 Nieuwe spelers gemaakt
      2. In sommige gevallen aangepast CA / PA vaardigheden van de spelers onder de 21, die al in het spel aanwezig zijn.

Huidige CA / PA aanpassingen.
      1. Gecorrigeerd statistieken en de huidige vermogen attributen.
      2. Aangepaste potentiŽle vermogen attributen.
      hoi de nieuwe update komt deze avond pas uit? kijk er hard naar uit. goed werk !!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door montana69 Bekijk berichten

hoi de nieuwe update komt deze avond pas uit? kijk er hard naar uit. goed werk !!!
        Nee morgen is het pas de 18e morgen avond 23.00

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Darkness89 Bekijk berichten

Nee morgen is het pas de 18e morgen avond 23.00
          ohhh ok damnnnn nog wachten dan ok thx voor je reactie

Comment

montana69
            FM Data Update X 2017 V3.2 verwacht ik rond 23.00
            Last edited by Darkness89; 18 jul 2017, 21:19.

Comment

Dat is goed nieuws. Is dit inclusief de transfers van Haps, St. Juste en Vejinovic?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door petert87 Bekijk berichten
                Dat is goed nieuws. Is dit inclusief de transfers van Haps, St. Juste en Vejinovic?
                Uiteraard alles is keurig verwerkt van de grootste tot de kleinste competities ook ver buien Europa ook zijn de Jong teams en -19 inkomende en uitgaande transfers gedaan! niet alleen de grootste transfers maar ook van uit de kleinste competities volledig up-to-date.
                Last edited by Darkness89; 18 jul 2017, 19:12.

Comment

nieuwe toevoegingen gezien ? : --- > http://forum.manutd.nl/forum/manager...ge-wijzigingen.

FM Data Update X 2017 V3.2

Download link: http://www.mediafire.com/file/vnrdec...F227B37526.fmf
                  Download link aanpassingen lijst :http://www.mediafire.com/file/xu9lgc...xlist+2017.txt

Belangrijke informatie : Spelers en zaakwaarnemers die nieuw aangemaakt zijn enkel zichtbaar in een grote database met de geselecteerde landen.
                  Meer wijzigingen bekijk de aanpassingen lijst kladblok bestand met het overzicht.Verwijder alle oude data updates of andere bestanden plaats enkel de nieuwste versie.

Let op ! : controleer altijd of je het volgende bestand heb met de titel : Hotfix OfficiŽle V3.2 FM Data Update X 2017 18/7/2017 updates niet combineren

Nieuwe spelers toegevoegd aan de database :
                  Alphonso Davies van Vancouver Whitecaps FC
                  Vincente Besuijen van AS Roma
                  Emmanuel Banda van KV Oostende
                  ----------------------------------------------
                  Algemene wijzigingen :
                  Transfers van inkomende en uitgaande Jong team's en -19 teams volledig geupdate 18/7/2017
                  Transfers bijgewerkt tot 18/7/2017
                  Contract verleningen tot 18/7/2017
                  Switzerland - Raiffeisen Super League promotie degradatie toegevoegd 2017-2018.
                  ----------------------------------------------
                  Overige wijzigingen :
                  Abdelhak Nouri verwijderd uit de database
                  Francesco Totti toegevoegd als directeur AS Roma
                  Samenwerkingsverbanden clubs bijgewerkt na 2017-2018
                  Frank Trimboli zaakwaarnemer toegevoegd van o.a Stefan Mauk ( NEC ) , Aron Ramsey ( Arsenal ) Kyle Walker ( Manchester City ) ..
                  Thomas Kroth zaakwaarnemer toegevoegd van o..a Manuel Neuer ( Bayern ) Shinji Kagawa ( Dortmund ) Andrť Fomitschow ( Hadjuk Split )
                  Hercules Alicante naam gecorrigeerd
                  Stoeltjes stadion Gelredome aangepast zijn nu blauw

Last edited by Darkness89; 20 jul 2017, 22:46.

Comment

Final Pack V4.0 Summer Pack FM Data Update X 2017

Bestand V3.2 staat online zie bericht hier boven Let op ! : controleer altijd of je het volgende bestand heb met de titel : ### OfficiŽle V3.2 FM Data Update X 2017 18/7/2017
                    V4.0 de Final Summer Pack staat gepland voor 19 september dit is de laatste update voor Football Manager 2017!
                    Last edited by Darkness89; 23 jul 2017, 18:00.

Comment

Geweldig, dank je!

Comment

deze pakken we zoals altijd mee

Comment

Darkness89 Allereerst super bedankt voor het maken van deze database, nu heb ik een vraagje. Ik wil een nieuwe game in Gibraltar starten met me eigen (aangepaste versie) van de database van SI Gibraltar (Aanpassing= weg uit EU, toetreding bond 1995 (anders krijg je door een rare bug geen extra CL/EL plekken bij goed presteren, en naturalisatie na 1 jaar)....Nu hoort de europese verdeling zo te zijn: 2/3 EL plekken en 1 a 2 CL plekken (allemaal 1e voorronde als ik me niet vergis)....Nu gebruik ik deze update+mijn database....en heeft Gibraltar bij de verdeling van de pekken bij seizoen 1 (voorseizoen) slechts 1CL plek en de rest is allemaal weg.

Is dat een probleem die aan jouw database ligt? zoja, zou je deze kunnen verhelpen voor me? zonee, zou je heel, heel, heel misschien zo aardig willen zijn om via een mini database dit voor me te herstellen? (wil een novelle hiermee starten)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ruty938 Bekijk berichten
                            Darkness89 Allereerst super bedankt voor het maken van deze database, nu heb ik een vraagje. Ik wil een nieuwe game in Gibraltar starten met me eigen (aangepaste versie) van de database van SI Gibraltar (Aanpassing= weg uit EU, toetreding bond 1995 (anders krijg je door een rare bug geen extra CL/EL plekken bij goed presteren, en naturalisatie na 1 jaar)....Nu hoort de europese verdeling zo te zijn: 2/3 EL plekken en 1 a 2 CL plekken (allemaal 1e voorronde als ik me niet vergis)....Nu gebruik ik deze update+mijn database....en heeft Gibraltar bij de verdeling van de pekken bij seizoen 1 (voorseizoen) slechts 1CL plek en de rest is allemaal weg.

Is dat een probleem die aan jouw database ligt? zoja, zou je deze kunnen verhelpen voor me? zonee, zou je heel, heel, heel misschien zo aardig willen zijn om via een mini database dit voor me te herstellen? (wil een novelle hiermee starten)
                            Bedankt voor jou reactie echter ligt dit niet aan mijn update omdat jou update in seizoen 2016-2017 zit omdat mijn update volledig is bijgewerkt en dus ook de CL en EL plaatsen kan dit conflicteren.
                            Ik heb dit op pagina 1 en ook in meerdere updates aangeven dat mijn update NIET te combineren valt met andere updates.
                            Mocht jij veder willen spelen met Gibraltar zal ik met teleurstellingen voor jou moeten bevestigen dat je mijn update dan moet uitschakelen.
                            In de toekomst wil ik landen als Gibraltar en andere landen best toevoegen en bijwerken na het nieuwe seizoen.
                            Voorlopig zijn deze landen nog niet opgenomen helaas ik kan je dus geen oplossing bieden mijn update kan je gebruiken maar dan zonder ander gemaakte updates dan werkt het volledig en correct.

Last edited by Darkness89; 20 jul 2017, 22:07.

Comment

Hotfix OfficiŽle V3.2 FM Data Update X 2017 18/7/2017 geŁpload transfers van Dani Alves van Manchester City na PSG gecorrigeerd voor rest is de database in takt gebleven.

Comment

Darkness89 Met welke database voor amateur teams kan ik deze het beste spelen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door baszefras Bekijk berichten
                                  Darkness89 Met welke database voor amateur teams kan ik deze het beste spelen?
                                  Zie bericht hier boven geen enkele update combineren hier mee helaas.

Comment

Final Pack V4.0 Summer Pack FM Data Update X 2017 ( 19/9/2017)

De laatste voor Football Manager 2017 bijna..! meer dan 255.000 downloads ruim dit jaar over hele internet ben jij klaar voor het slot spektakel!?
                                    Transfers , contracten , CA-PA aanpassingen , promoties - degradaties competitie aanpassingen alles in 1 met de FM Data Update X 2017!
                                    Dus ook geen extra bestand nodig voor correcte club en competitie namen.

Wijzigingen in de Final Pack compleet ! :
                                    Zaakwaarnemers : Frank Trimboli ,Thomas Kroth ,Mino Raiola , Marko Pantelic , Jorge Mendes , Predrag Djordjevic , Patrick van Diemen , Winny Haatrecht.
                                    Transfers & Contracten: Volledig geupdate database na het seizoen 2017-2018 van de kleinste competities tot aan de 6 grote competities.
                                    Toegevoegde favoriete clubs bij stafleden, personeel , / lengte / gewicht / nationaliteit verandert die ontbreken in de huidige database van 17.3.1
                                    70 nieuwe spelers toegevoegd waar onder ontbrekende Japanse spelers vanwege het ontbreken van de Japanse licentie.

Last edited by Darkness89; 23 jul 2017, 20:14.

Comment

Bij de KNVB Beker heb ik maar 5 wisselspelers? Kan dat komen door de data? Dit is de enige die aan staat

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Boswachter Bekijk berichten
                                        Bij de KNVB Beker heb ik maar 5 wisselspelers? Kan dat komen door de data? Dit is de enige die aan staat
                                        Ligt niet aan data update ik kan geen software matige dingen in spel aanpassen. Sowieso pas ik zulk soort zaken niet aan helaas ik kan je niet veder helpen. Even je vraag openen in helpdesk https://www.google.nl/search?q=5+wis...obile&ie=UTF-8 het ligt aan nieuwste update van Sports Interactive.
                                        Last edited by Darkness89; 24 jul 2017, 15:24.

Comment

Darkness89 Ik kan het bestand niet downloaden. Als op je mediafire link klik en op download (1,29 MB) klik krijg ik een schermpje met erop:

Om dit betstand te kunnen openen,moet bekend zijn met welk programma u dit bestand wilt openen. Dit programma kan automatisch online worden gezocht, of u kunt ook zelf handmatig een programma op uw computer selecteren...

Normaal als ik zoiets download dan krijg ik een winrar bestand enz.

Kan je me helpen?

PS; hoe kan ik hierbij foto toevoegen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Feyenoorders Bekijk berichten
                                            Darkness89 Ik kan het bestand niet downloaden. Als op je mediafire link klik en op download (1,29 MB) klik krijg ik een schermpje met erop:

Om dit betstand te kunnen openen,moet bekend zijn met welk programma u dit bestand wilt openen. Dit programma kan automatisch online worden gezocht, of u kunt ook zelf handmatig een programma op uw computer selecteren...

Normaal als ik zoiets download dan krijg ik een winrar bestand enz.

Kan je me helpen?

PS; hoe kan ik hierbij foto toevoegen?
                                            Ik zal hem is op meerdere download pagina zetten rond 23.59 zal ik hem uploaden op pagina 1 dat je hem naast mediafire ook op andere sites kan downloaden voor de liefhebbers geen enkel probleem veel plezier met je save game alvast.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                            X