Mededeling

Collapse
No announcement yet.

18/7/2017 V3.2 Summer Pack Transfers & Data Update FM Date Update X 2017

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• 18/7/2017 V3.2 Summer Pack Transfers & Data Update FM Date Update X 2017

[FM17] V3.2 Transfers & Data Update FM Date Update X 2017

Download link: http://www.mediafire.com/file/vnrdec...F227B37526.fmf
    Download link aanpassingen lijst :http://www.mediafire.com/file/xu9lgc...xlist+2017.txt

Mededeling : Combineren van deze update met een andere update is niet mogelijk vink enkel en alleen nieuwste FM Data Update X aan.

Clubnamen en competitie namen :
    1.Echte club namen toegevoegd aan de database geen extra bestand nodig ( FCP-> FC Porto enz )
    2 Originele namen toegevoegd van de competitie's
    3.Europese coŽfficiŽnten gewijzigd na 2017-2018
    4 Club reputaties actueel gemaakt na 2017-2018

Algemeen Wijzigingen:
    1. Toegevoegd nieuwe mensen die niet bestaan in de database - voorzitters / spelers / managers / personeel en jeugdtrainers.
    2. samen werking verbanden tussen teams actueel gemaakt
    3. Nieuwe stadions aangemaakt / uitbreidingen van stadion doorgevoerd
    4. zaakwaarnemers toegevoegd met specifieke attributen en cliŽnten, om meer realisme toe te voegen aan het spel.
    Zoals Mino Raiola , Marko Pantelic , Jorge Mendes , Predrag Djordjevic , Patrick van Diemen , Winny Haatrecht...
    5 begrotingen /budgetten aangepast van clubs na 2017-2018.

Bijgewerkt Transfers:
    1. speler / manager / medewerker transfers van over de hele wereld van de allerbeste competities ook de minder aansprekende competitie's .
    Ook gestopte personeel en spelers worden verwijderd uit de database.
    2. Contracten actueel gemaakt / lengte / gewicht / nationaliteit verandert die ontbreken in de huidige database.
    3. Toegevoegd favoriete clubs, personeel etc.

Nieuwe spelers
    1. 70 Nieuwe spelers gemaakt
    2. In sommige gevallen aangepast CA / PA vaardigheden van de spelers onder de 21, die al in het spel aanwezig zijn.

Huidige CA / PA aanpassingen.
    1. Gecorrigeerd statistieken en de huidige vermogen attributen.
    2. Aangepaste potentiŽle vermogen attributen.
    Last edited by Darkness89; 20 jul 2017, 22:46.

[FM17] Transfers & Data Update Packs FM Date Update X V3.0.

Klaar voor nieuwe seizoen begint al te kriebelen ? start vandaag een nieuwe game en leid jou favoriete club na het kampioenschap !
    Meer dan dan 15.000 nieuwe toevoegingen transfers . contracten , staf wijzigingen actueel gemaakt promoties en degradaties zijn aangepast na seizoen 2017-2018.
    Ook zijn enkele spelers geupdate na 1-7-2017 met marktwaardes maar ook huidig niveau ( CA ) en potentie niveau ( PA ) na het seizoen 2017-2018.
    Transfers van de kleinste competitie tot aan de 6 grootse competities van Europa zijn volledig bijgewerkt ook de tweede en derde divisies van landen.

Belangrijk : Transfers zijn bijgewerkt tot 1/7/2017 elke eerste van de maand breng ik een nieuwe update uit.

Stap 1 :
    Download het bestand pak uit met winrar te downloaden via winrar.nl
    Stap 2
    Zet het FMF bestand in de volgende map: (Gebruiker)/Mijn documenten/Sports Interactive/FM 2017/editor data ( Indien niet aanwezig map handmatig aanmaken! )
    Start FM 2017 op
    Klik op nieuw spel

Belangrijk : Update niet combineren met andere update's competitie en club namen zijn standaard verwerkt in de update.
    Open het kladblok om te zien wat de belangrijkste aanpassingen zijn in de deze nieuwe update meer informatie over de update leest post #1 op pagina 1.

Feedback voor de update gevonden ?
    Stuur mij een privť bericht ik sta open voor suggesties en meningen gelieve hier niet te posten om het topic overzichtelijk te houden.

Last edited by Darkness89; 18 jul 2017, 21:23.

Comment

Is hij er al?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rblaauwbroek Bekijk berichten
        Is hij er al?
        Ja zeker hij staat bij # post 1 om overzicht te houden heb ik V2 en V3 in een apart topic gezet.

Comment

Ik pas even link aan na officiŽle V3.0

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Darkness89 Bekijk berichten

Ja zeker hij staat bij # post 1 om overzicht te houden heb ik V2 en V3 in een apart topic gezet.

Comment

Belangrijke informatie :

De download link is geupdate
              de officiŽle V3.0 final staat nu online meer informatie #post 1 de beta van de V3.0 is nu offline gehaald.

Comment

Knap werk weer!

Comment

Is er ook al een linkje zonder Winrar? Lukt me niet om deze op de Macbook aan de praat te krijgen..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door timpires Bekijk berichten
                    Is er ook al een linkje zonder Winrar? Lukt me niet om deze op de Macbook aan de praat te krijgen..
                    Staat op de eerste pagina nu.

Comment

Lekkere update weer Darkness! Enige puntje, Kenneth Vermeer is in mn save 11-12 maanden geblesseerd?

Comment

Fernando Torres is transfervrij terwijl hij heeft bijgetekend bij Atleti
                        Michael Keane nog bij Burnley maar is naar Everton

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Niels_M Bekijk berichten
                          Lekkere update weer Darkness! Enige puntje, Kenneth Vermeer is in mn save 11-12 maanden geblesseerd?
                          Klopt dit had verwijderd moeten zijn ik ga het vanavond even aanpassen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rk2991 Bekijk berichten
                            Fernando Torres is transfervrij terwijl hij heeft bijgetekend bij Atleti
                            Michael Keane nog bij Burnley maar is naar Everton
                            Dit is een update die bijgewerkt is tot 1 juli dit staat ook duidelijk in de tekst .pas 5 juli is bekend geworden dat Torres zijn aflopende verbintenis alsnog ging verlengen vandaar dat in de update Torres wel transfervrij was dit is correct dus. In de volgende update word dit wel verwerkt en heeft F.Torres verlengd.
                            Last edited by Darkness89; 7 jul 2017, 22:23.

Comment

Darkness89 Na je laatste update gedownload te hebben zie ik dat Maxime Delanghe als spits bij PSV staat. Het is een keeper dus misschien ben je vergeten om zijn positie aan te passen? Ook zie ik dat er 2 spaties tussen zijn voor en achternaam staan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Robert' Bekijk berichten
                                Darkness89 Na je laatste update gedownload te hebben zie ik dat Maxime Delanghe als spits bij PSV staat. Het is een keeper dus misschien ben je vergeten om zijn positie aan te passen? Ook zie ik dat er 2 spaties tussen zijn voor en achternaam staan.
                                Bedankt voor doorgeven ik zal zorgen dat dit in de database is aangepast.
                                Last edited by Darkness89; 8 jul 2017, 19:36.

Comment

Sorry als het al geplaatst is, maar de 16-jarige Cheick Tourť is door Feyenoord opgenomen in de A-selectie met rugnummer 39. Ik kon hem niet vinden in de database.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door petert87 Bekijk berichten
                                    Sorry als het al geplaatst is, maar de 16-jarige Cheick Tourť is door Feyenoord opgenomen in de A-selectie met rugnummer 39. Ik kon hem niet vinden in de database.
                                    Ik zal de speler aanmaken en toevoegen aan de database.
                                    Last edited by Darkness89; 8 jul 2017, 18:56.

Comment

FM Data Update X V3.1 staat gepland voor 10/7/2017
                                      Last edited by Darkness89; 9 jul 2017, 16:46.

Comment

Mario Bilate moet nog van FC Den Bosch naar FC Emmen

Comment

Jeroen Tesselaar naar Hapoel Katamon
                                          Jordi Balk naar St. Patrick's Athletic (Ierland)
                                          Patrick NíKoyi naar Dundee United
                                          Vurnon Anita transfervrij van Newcastle United naar Leeds United
                                          Hawbir Moustafa van MVV naar KFC Oosterzonen (BelgiŽ 3e niveau)
                                          Wieger Sietsma van Heerenveen naar Milton Keynes Dons
                                          Dave Bulthuis van Nurnberg naar FC Qabala (Azerbeidjan)
                                          Jordy Buijs naar Sydney FC
                                          Maarten Boddaert naar Adelaide Comets
                                          Jip Bartels naar Avondale FC
                                          Ryan Go naar Northcote City SC
                                          Gregory Nelson naar Al-Muharraq
                                          Randy Onuoha naar Neftochimic Burgas
                                          Hector Hevel naar AEK Larnaca
                                          Nicandro Breeveld naar Omonia Nicosia
                                          Albert Adu naar KÕ KlaksvŪk

Comment

SV Meppen moet nog promoveren. 3. bundeliga. Top Update

Comment

Iedereen super bedankt voor doorgeven van de nieuwe transfers voor de update mijn voorkeur gaat er echter na uit als jullie dit in een privť bericht na mij sturen zoals aangegeven in post #2.
                                              Anders heb ik straks 5 pagina's vol met nieuwe inkomende en uitgaande transfers.
                                              Voor de leden hier onder ons lastig word straks lastig te vinden wanneer de nieuwe update uit is met de bijkomende informatie.
                                              Last edited by Darkness89; 9 jul 2017, 11:38.

Comment

Chinedu Ede FCTwente -----> Bangkok United FC
                                                Bert Konterman weg bij FC Twente is naar KNVB
                                                Last edited by DoubleTTwente; 9 jul 2017, 13:35.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Darkness89 Bekijk berichten
                                                  Iedereen super bedankt voor doorgeven van de nieuwe transfers voor de update mijn voorkeur gaat er echter na uit als jullie dit in een privť bericht na mij sturen zoals aangegeven in post #2.
                                                  Anders heb ik straks 5 pagina's vol met nieuwe inkomende en uitgaande transfers.
                                                  Voor de leden hier onder ons lastig word straks lastig te vinden wanneer de nieuwe update uit is met de bijkomende informatie.
                                                  Ah oke, gaan we doen !

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There are currently 2 users online. 0 leden en 2 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                                  X