Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FM17 Project Holland: De ultieme Nederlands voetbalpiramide

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tobcoach Bekijk berichten

Is mij ook opgevallen dat de 2e seizoenshelft veel 'gaten' heeft waarin het team geen wedstrijden speelt. Dat heeft denk ik te maken met het feit dat ik in de database geen wedstrijddata heb aangegeven, waardoor het spel de speelschema's zelf aanmaakt. Dat heeft weer tot gevolg dat de 1e seizoenshelft volgepland wordt en wat resteert over de 2e seizoenshelft wordt uitgesmeerd. Heeft ook te maken met het aantal teams in de competitie, de 'basis' is denk ik de competitie met 18 teams. Heb je 14 teams in de competitie, dan speel je dus 8 competitiewedstrijden minder en dat merk je dus in de 2e seizoenshelft. In een competitie met maar 11 teams (5e klasse, 14 wedstrijden minder) is dat probleem nog veel groter. Een aandachtspunt voor een volgende database. Om dat op te lossen zou ik dus zelf speelschema's moeten gaan invoeren.
    Het rare is alleen dat als er een wedstrijd verplaatst wordt dat het dan doordeweeks wordt gespeeld, ook al kon die gewoon in een ander weekend. Dit zal dan ook wel te maken hebben dat het spel 'gewend' is met het feit dat alle weekenden normaal gesproken vol zitten.

Maar het blijft tot nu toe een top update!

Comment

• Deze database vind ik helemaal geweldig.
      Heb jou database ook in fm14 altijd gebruikt en moet zeggen deze van fm17 draait veel soepeler.
      Ik ben zelf begonnen in de 5de klasse met Ouwe Syl deze spelen normaal gesproken in Noord maar zitten het eerste seizoen ingedeeld in West.
      Ik deed wel gewoon mee aan de districtkampioenschappen van Noord.
      Ik ben direct gepromoveerd en de overige teams zaten toen voor het grootste deel wel in de 5de klasse noord.
      Wat me wel is opgevallen is dat als je goed begint je het de aankomende seizoenen vrij makkelijk hebt.
      Zit nu al in de 2de klasse en het team wat mee is gepromoveerd heeft me gevolgd tot de 3de klasse daarna bleven ze steken in de nacompetitie (op doelsaldo).
      En heb inmiddels al 2x het discrictkampioensschap kunnen winnen en 1x de amateurbeker.
      Het laatste seizoen had ik 2 verliespunten en 5 doelpunten tegen in 26 wedstrijden.
      Gezien mijn reputatie moet ik nu alle competities winnen behalve de knvb beker ben dus benieuwd hoelang ik nog manager mag blijven.

Comment

Allereerst dank voor het compliment.

Ten aanzien van jouw probleem: op het moment dat het spel bevriest, bevriest dan ook het cirkeltje in de kalender waarmee de voortgang wordt aangegeven? Als dat niet het geval is, heeft het spel gewoon meer tijd nodig om alle lopende zaken af te handelen.

Ik weet dat er tenminste drie data zijn waarop het lijkt alsof het spel 'hangt': 1 februari, 11 maart en 1 september. De data 1 februari en 1 september hebben te maken met het einde van de transfertermijn. Zoals in het echte leven is de laatste dag de meest hectische, dus in het spel duurt het vaak even voordat alles is verwerkt. De datum 11 maart heeft te maken met het aanmaken van nieuwe regens. Je zult begrijpen dat met meer dan 2400 clubs om dat bij te doen, dat ook even duurt.

Ik heb overigens bij databases van eerder FM-versies begrepen dat er wat problemen zijn met het spelen van databases op MacOS die in Windows zijn gemaakt. Of dat nog zo is, weet ik niet.
        Daar zal ik eens op gaan letten. Ik heb het de laatste keer gehad op de datum 12 september, half uur gewacht: gebeurd niks. Als ik vervolgens op vakantie ga en op 13 september terugkeer, is er niks aan de hand. Het 'vastlopen' gebeurd vaak in het Inbox-scherm of als ik over 'Doorgaan' hover. Voor nu gewoon wat vaker tussentijds opslaan
        Last edited by GijsRutjes; 27 feb 2017, 15:28.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tobcoach

Je kan toch gewoon met je pijltje op de afbeelding gaan staan en vervolgens met je rechter muisknop klikken en dan 'afbeelding opslaan als...' doen? Of lukt dat niet?

En als je mijn post quote zie je de links toch ook?
          Ik zie de afbeelding niet. Ik zie als ik je quote wel de linkjes, maar hoe krijg ik die dan als bestand op mijn computer?

Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

Comment

• tis me gelukt

Comment

• Zit momenteel in seizoen 3 en alles loopt gesmeerd! Alle 'Jong' teams doen het erg goed, 9 van hen zitten momenteel in de Tweede Divisie en het lijkt er op dat Eerste Divisie/Tweede Divisie zo'n beetje het niveau is van deze teams. Zelf ben ik met 4e-klasser The Gunners op weg naar de top en het loopt aardig, zit momenteel in de tweede klasse.

Ik had nog wel een vraag over de Ligabeker: ik heb hier niemand nog iets over horen zeggen of iets over kunnen lezen, zou je willen uitleggen wat je gedachten was achter het toevoegen van een extra bekercompetitie?

Thanks!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jaspergemert Bekijk berichten
                Zit momenteel in seizoen 3 en alles loopt gesmeerd! Alle 'Jong' teams doen het erg goed, 9 van hen zitten momenteel in de Tweede Divisie en het lijkt er op dat Eerste Divisie/Tweede Divisie zo'n beetje het niveau is van deze teams. Zelf ben ik met 4e-klasser The Gunners op weg naar de top en het loopt aardig, zit momenteel in de tweede klasse.

Ik had nog wel een vraag over de Ligabeker: ik heb hier niemand nog iets over horen zeggen of iets over kunnen lezen, zou je willen uitleggen wat je gedachten was achter het toevoegen van een extra bekercompetitie?

Thanks!
                Eerste gedachte was ter vervanging van de play-offs voor het laatste Europese ticket. Beetje in de stijl van Engeland en Frankrijk. Maar in de testrun bleek dat de teams die normaliter in het linkerrijtje van de Eredivisie zitten, de Ligabeker niet serieus namen en deze beker vaak werd gewonnen door een laagvlieger uit de ED of zelf een JL-team. Toen heb ik besloten de beker alleen als een 'prestige'-beker in te stellen (zoals bv. in Portugal). Naast de KNVB-beker hebben de teams uit de ED en JL dus een tweede beker om voor te spelen. Teams vanaf de Tweede Divisie tm de Hoofdklasse hebben naast de KNVB-beker ook de districtsbeker en als ze het goed doen de KNVB-beker voor amateurs, dus ook minimaal 2 bekercompetities.

Heb er zelfs nog even aan gedacht om de teams vanaf de 2e tm 5e klasse ook een eigen bekertoernooi te geven, met eerst een regionale indeling (6 regio's vergelijkbaar met de districtsbekers) en dan met de winnaars van die regio's een eindtoernooi. Maar dat werd wat teveel van het goede.

Even over mijn eigen game: nadat ik het ultimatum van mijn bestuur heb overleefd heb ik me uiteindelijk ternauwernood weten te handhaven in de 3e klasse. Als ik zo links en recht de verhalen lees krijg ik toch een beetje het gevoel dat ik toch iets structureel verkeerd doe, want zo makkelijk als het bij iedereen gaat, gaat het bij mij absoluut niet.

Comment

Even over mijn eigen game: nadat ik het ultimatum van mijn bestuur heb overleefd heb ik me uiteindelijk ternauwernood weten te handhaven in de 3e klasse. Als ik zo links en recht de verhalen lees krijg ik toch een beetje het gevoel dat ik toch iets structureel verkeerd doe, want zo makkelijk als het bij iedereen gaat, gaat het bij mij absoluut niet.
                  Jij cheat ook niet. 'Opslaan en opnieuw spelen' zou een betere naam zijn voor FM

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Satyr Bekijk berichten

Jij cheat ook niet. 'Opslaan en opnieuw spelen' zou een betere naam zijn voor FM

Hangt er ook vanaf. De eerste transferperiode deed de AI niks en daardoor wist ik snel dat ik ging promoveren naar de 4de klasse. Na de wintertransferperiode kreeg ik het een stuk moeilijker, spelers gaan makkelijk weg en clubs gingen investeren. Nu wachten op mijn nieuwe pc en dan ga ik verder in de 4de klasse. Ik merk wel dat zelfs clubs uit de hoofdklasse mij benaderen als trainer.

Comment

• Ik ben zojuist ook begonnen. Ziet er fantastisch uit allemaal!!!
                      De vorderingen die ik maak zal ik hier nog wel eens melden.

Comment

• Ik vraag me af of ik de enige ben, maar de logo's kloppen niet van de clubs.

Kunnen jullie eens kijken bij CVV Berkel en het clubid posten.
                        Ik krijg een logo van Almere bij mijn cluppie en niet het blauw gele Berkel logo.

Ik hoor het graag. Als jullie dat niet hebben ga ik verder zoeken.

Te vroeg gesproken. opgelost
                        Last edited by uphillarnie; 19 mrt 2017, 15:53.

Comment

• Hoe gaat het met iedereen?

Ik heb een nieuwe pc en het gaat nu een stuk beter qua snelheid. Ga de winterstop in en ben al bijna zeker van promotie naar de 3de klasse (mag 6 van de 10 wedstrijden verliezen). Districtsbeker wordt lastig, Achilles zit nu in de Tweede Divisie en er zitten een paar goede hoofdklassers tussen met 'jonge' oud-profvoetballers.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FMNOOB Bekijk berichten
                            Hoe gaat het met iedereen?

Ik heb een nieuwe pc en het gaat nu een stuk beter qua snelheid. Ga de winterstop in en ben al bijna zeker van promotie naar de 3de klasse (mag 6 van de 10 wedstrijden verliezen). Districtsbeker wordt lastig, Achilles zit nu in de Tweede Divisie en er zitten een paar goede hoofdklassers tussen met 'jonge' oud-profvoetballers.
                            Ik zit inmiddels in mijn 3de seizoen. Met mijn cluppie tot nu toe 2 keer gepromoveerd en speel nu in de Derde Divisie. Merk dat het spel zich nu wat begint te 'settelen, alle teams hebben nu zo'n beetje een eigen staf, de verhoudingen worden steeds duidelijker en ook in mijn eigen team zijn niet meer zoveel wisselingen als in het begin. Heb het aardig op de rit. Ondanks dat ik rustig aan mijn reputatie bouw, viel het me op dat ik geen aanbiedingen krijg van andere amateurclubs, maar wel uit het niets van Premier League clubs. Die heb ik afgeslagen omdat het voor mij niet heel realistisch voelt.

Hoop met mijn team zover mogelijk te door te stomen, ben al zeer tevreden over hoever het gekomen is. Oa een 1/8 finale KNVB-Beker gehaald. Misschien hierna nog een tussenstap voordat ik het betaalde voetbal betreed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GijsRutjes Bekijk berichten

Ik zit inmiddels in mijn 3de seizoen. Met mijn cluppie tot nu toe 2 keer gepromoveerd en speel nu in de Derde Divisie. Merk dat het spel zich nu wat begint te 'settelen, alle teams hebben nu zo'n beetje een eigen staf, de verhoudingen worden steeds duidelijker en ook in mijn eigen team zijn niet meer zoveel wisselingen als in het begin. Heb het aardig op de rit. Ondanks dat ik rustig aan mijn reputatie bouw, viel het me op dat ik geen aanbiedingen krijg van andere amateurclubs, maar wel uit het niets van Premier League clubs. Die heb ik afgeslagen omdat het voor mij niet heel realistisch voelt.

Hoop met mijn team zover mogelijk te door te stomen, ben al zeer tevreden over hoever het gekomen is. Oa een 1/8 finale KNVB-Beker gehaald. Misschien hierna nog een tussenstap voordat ik het betaalde voetbal betreed.
                              Netjes!

Hoe gaat het met de financiŽn? Heb je daar invloed op of is het gewoon gokken?
                              Mijn uitgaven zijn flink gedaald, had erg hoge vervoerskosten op de een of andere manier, en ik maak nu een aardige winst. Had per ongeluk een bod op een speler, die te vervangen was, afgeslagen en baal daarvan. Het was namelijk 10.000 en dat is best veel voor mijn club

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FMNOOB Bekijk berichten

Netjes!

Hoe gaat het met de financiŽn? Heb je daar invloed op of is het gewoon gokken?
                                Mijn uitgaven zijn flink gedaald, had erg hoge vervoerskosten op de een of andere manier, en ik maak nu een aardige winst. Had per ongeluk een bod op een speler, die te vervangen was, afgeslagen en baal daarvan. Het was namelijk 10.000 en dat is best veel voor mijn club
                                FinanciŽn heb ik nog niet geheel onder controle. Heb veel kosten in de jeugdopleiding zitten, maar dat is ook waar mijn club op inzet. Tot nu toe het geluk gehad met een vrijgevige voorzitter die telkens een paar ton in de club pompt als het financieel minder gaat...

Zou het wel leuk vinden om wat meer verhalen te horen, hoe gaat het met jullie game?

Comment

• Heb uiteraard deze database ook in gebruik. Echt geweldig werk!!!! Hulde. Het moet een enorme klus geweest zijn - in de eerste plaatst omdat deze destijds (FM14?) vanaf scratch is opgebouwd - en daarna natuurlijk compatible gemaakt is met FM17.
                                  Ik heb zelf ook enige ervaring opgedaan met de advanced editor, een hele hel op alles rond te brijen.

Ik heb de database een aantal tests gegeven, om te kijken hoe de competities zich gedragen na een seizoensupdate. Eerst met een update-database van FM gedaan (17.x.0) en later nog eens met de standaard DB, zoals Tobcoach ook voorgesteld had bij de release. Bij beide trials gebeurt helaas toch hetgeen mij ook telkens overkomt bij het maken van mijn eigen DB's: de competities worden steeds enigszins door elkaar gehusseld, en de nieuwe indeling qua teams - huidige seizoen - komt niet meer overeen met de teamindeling van vorig seizoen minus de promovendi. Hebben jullie daar ook "last" van? Als in, overkomt het jullie ook? Ik had begrepen dat Tobcoach dit probleem getackeld had, en dat het niet meer zou voorkomen (niet zeker hoor...).

Nogmaals, ik weet zelf heel goed wat voor crime het is om het in orde te maken....... en dat het ook vaak totaal niet uitpakt zoals gewenst.

@ Tobcoach : Heb jij hier nog specifiek op gelet bij het bouwen v/d DB? Ondervind jij dit ook?
                                  Last edited by mr_insane; 15 apr 2017, 19:44. Reden: laatste vraag toegevoegd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mr_insane Bekijk berichten
                                    Heb uiteraard deze database ook in gebruik. Echt geweldig werk!!!! Hulde. Het moet een enorme klus geweest zijn - in de eerste plaatst omdat deze destijds (FM14?) vanaf scratch is opgebouwd - en daarna natuurlijk compatible gemaakt is met FM17.
                                    Ik heb zelf ook enige ervaring opgedaan met de advanced editor, een hele hel op alles rond te brijen.

Ik heb de database een aantal tests gegeven, om te kijken hoe de competities zich gedragen na een seizoensupdate. Eerst met een update-database van FM gedaan (17.x.0) en later nog eens met de standaard DB, zoals Tobcoach ook voorgesteld had bij de release. Bij beide trials gebeurt helaas toch hetgeen mij ook telkens overkomt bij het maken van mijn eigen DB's: de competities worden steeds enigszins door elkaar gehusseld, en de nieuwe indeling qua teams - huidige seizoen - komt niet meer overeen met de teamindeling van vorig seizoen minus de promovendi. Hebben jullie daar ook "last" van? Als in, overkomt het jullie ook? Ik had begrepen dat Tobcoach dit probleem getackeld had, en dat het niet meer zou voorkomen (niet zeker hoor...).

Nogmaals, ik weet zelf heel goed wat voor crime het is om het in orde te maken....... en dat het ook vaak totaal niet uitpakt zoals gewenst.

@ Tobcoach : Heb jij hier nog specifiek op gelet bij het bouwen v/d DB? Ondervind jij dit ook?
                                    Het probleem dat jij ervaart bij de testrun, ervaart iedereen vrees ik. Dat is niet uit te bannen in FM.

Ik heb werkelijk vanalles geprobeerd, en in de database staan de coŲrdinaten van de steden, de grenzen per competitie en de voorkeurscompetities per club genoemd. En toch gebeurt het nog dat een club uit Noord in een competitie uit Zuid1 terechtkomt.

Het heeft er simpelweg mee te maken dat het spel een bepaalde manier heeft om de regionale competities te vullen. Ik vermoed dat dit gebeurt op basis van reputatie. Je hebt altijd dat er meer of minder clubs per district in een competitieniveau zitten dan dat er plaatsen zijn. In het echte leven wordt dat opgelost door clubs die geografisch het dichtst bij liggen naar die competitie te verplaatsen. Dat heb ik ook gedaan bij het startseizoen. Maar het spel heeft dan een aantal teams uit Noord over en omdat er dan in Zuid1 nog plaatsen zijn, gooit het spel die teams naar de Zuid1-competities.

Daar is volgens mij verder niks aan te doen. Enige dat ik nog kan bedenken is ook de coŲrdinaten bij de sportparken/stadions ingeven als extra slot op de deur. Maar dan nog denk ik dat het spel het laatste woord heeft bij de indelingen.

Over mijn eigen game: heeft een hele tijd stilgelegen door zeer drukke werkzaamheden. Zoals vermeld heb ik seizoen 1 in de 3e klasse ternauwernood overleefd (net niet ontslagen, 11e geworden terwijl nrs. 12 tm 14 degraderen). In seizoen 2 ging het aanmerkelijk beter, daar werd ik zowaar kampioen en in seizoen 3 sta ik momenteel na 2/3 van de competitie weer bovenaan in de 2e klasse met 5 punten voorsprong op de nr. 2. Ook heb ik in seizoen 3 de kwartfinale van de Districtsbeker gehaald, maar moest ik het afleggen tegen een team uit de 2e Divisie. Als ik de halve finale had gehaald, had ik in seizoen 4 KNVB-beker mogen spelen. Jammer dus.

Het lijkt er wel op dat het doorselecteren dat ik vanaf 2/3 van seizoen 1 ben begonnen en consequent doorvoer zijn effect heeft. Ook heb ik de staf van seizoen 1 grotendeels vervangen door meer kundige mensen. Scheelt ook een hoop bij bv. scouting. Dat doorselecteren is ook een beetje noodgedwongen, want elk half jaar (tijdens de transferperiodes) worden mijn sterspelers steevast weggekaapt door clubs van een hoger niveau.

Inmiddels is de club semiprof geworden, maar stellen de contracten met de spelers nog niet zoveel voor (salaris Ä 0, alleen wedstrijdpremies etc.). Het sportcomplex is in capaciteit verdubbeld (en zit elke keer goed vol). De financiŽn gaan redelijk, maar je merkt wel dat de semiprof-status een flinke wissel trekt op de balans. We draaien dit seizoen met verlies, maar eindigen naar verwachting nog wel in de zwarte cijfers. Doordat het financieel nog niet stabiel is, wil het bestuur ook nog niet investeren in verbetering van het jeugdcomplex. Dat is wel heel jammer, want eigen jeugd breekt nog niet echt door.

Comment

• Leuk om te lezen dat er meerdere spelers zijn die deze update gebruiken. Sta nu in de 3de klasse 1ste en ga waarschijnlijk wel promoveren. Dus 3 keer achter elkaar (vanaf de 5de). Ik kom nu wel in de buurt van de goede amateurploegen. Vanaf de 1ste klasse zijn er aardig wat clubs die een betere selectie hebben. Spelers aantrekken is best een uitdaging, de meeste regens stellen niet zo veel voor, net als mijn jeugdopleiding en ervaring is weinig te vinden. Ze zijn te goed en willen dus niet komen of ze stoppen/vertrekken snel weer.

Comment

• Weer een update; Het bestuur heeft besloten dat er en nieuw stadion moet komen en dat mijn club een semiprofessionele organisatie moet worden. Ik had de hoop dat er hierdoor minder gezeik zou zijn voor mij op de transfermarkt. Helaas gebeurd het tegenovergestelde, alle basisspelers en reservespelers zijn vertrokken en ik kan zelf nauwelijks aan spelers komen. Opmerkelijk is dat vooral basisspelers kiezen voor een contract bij een 5de of 4de klasse club, terwijl ik 2de klasse speel!

Wat wel heel erg raar is in mijn save dat alle amateurclubs, die dat nog niet waren, op hetzelfde moment blijkbaar semiprofessioneel zijn geworden

Comment

• Na 4 seizoenen achter elkaar regelrecht door de piramide te knallen is er dan toch eindelijk een halt toegeroepen.. wegens financieel zwaar weer konden niet de spelers aangekocht worden die The Gunners naar de 3e divisie moesten loodsen. 2e geworden in de Hoofdklasse B achter een ongenaakbaar SteDeCo en het helaas tegen HSV Hoek moeten afleggen in de play offs. Vol goede moed en een bak aan jonge talenten op weg naar het nieuwe seizoen toen plots gebeurde waar iedere manager bang voor is.. M'N GAME CRASHT! Het spel lijkt niet voorbij 4 juli 2021 te komen. Dit is de dag dat mij wordt gevraagd of het B elftal deel mag nemen aan een competitie. Zowel bij aanvaarden als bij afwijzen crasht het spel. "Football Manager 2017 13.3.1f939048 (update) werkt niet meer" is de melding die ik ontvang.

Tobcoach Wat kan ik doen? Zal ik helaas moeten aanvaarden dat The Gunners nooit verder zullen komen dan de Hoofdklasse of heb je hier een oplossing voor? Mijn dank is groot!
                                          Last edited by Jaspergemert; 11 mei 2017, 15:04.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jaspergemert Bekijk berichten
                                            Na 4 seizoenen achter elkaar regelrecht door de piramide te knallen is er dan toch eindelijk een halt toegeroepen.. wegens financieel zwaar weer konden niet de spelers aangekocht worden die The Gunners naar de 3e divisie moesten loodsen. 2e geworden in de Hoofdklasse B achter een ongenaakbaar SteDeCo en het helaas tegen HSV Hoek moeten afleggen in de play offs. Vol goede moed en een bak aan jonge talenten op weg naar het nieuwe seizoen toen plots gebeurde waar iedere manager bang voor is.. M'N GAME CRASHT! Het spel lijkt niet voorbij 4 juli 2021 te komen. Dit is de dag dat mij wordt gevraagd of het B elftal deel mag nemen aan een competitie. Zowel bij aanvaarden als bij afwijzen crasht het spel. "Football Manager 2017 13.3.1f939048 (update) werkt niet meer" is de melding die ik ontvang.

Tobcoach Wat kan ik doen? Zal ik helaas moeten aanvaarden dat The Gunners nooit verder zullen komen dan de Hoofdklasse of heb je hier een oplossing voor? Mijn dank is groot!
                                            Heb je al geprobeerd om in vakantiemodus voorbij de datum te komen? Kans is dan wel dat je B-elftal niet meedoet dat seizoen.

Het lijkt alleen bij jou te gebeuren of hebben daar nog meer mensen last van?

Ik ben al zonder problemen voorbij die datum gekomen, vandaar mijn vraag.

Comment

Ik heb daar zelf nog geen last van gehad, maar ik moet nog aan mijn vierde seizoen beginnen.

Comment

Heb je al geprobeerd om in vakantiemodus voorbij de datum te komen? Kans is dan wel dat je B-elftal niet meedoet dat seizoen.

Ik ben al zonder problemen voorbij die datum gekomen, vandaar mijn vraag.
                                                Zojuist in vakantie modus geprobeerd en krijg helaas nog steeds de foutmelding. Wat ik ook al heb geprobeerd is om ontslag te nemen en dan voorbij de datum te komen maar ook dat lijkt niet te werken. Ik ga nu nog proberen om het spel te verwijderen en opnieuw te installeren!

Helaas, opnieuw installeren heeft ook niks uitgehaald.
                                                Last edited by Jaspergemert; 13 mei 2017, 22:30.

Comment

• Is er nog iemand die met deze update speelt? Ben er zelf een tijdje me gestopt. Begon een beetje zat te worden dat ik telkens al mijn spelers kwijt raakte en dat elke transfer periode ontiegelijk lang duurde door alle clubs die maar bleven bieden.

Comment

• Ik ben er nog mee bezig, en heb daar eerlijk gezegd geen enkel last van. Ja er gaan spelers weg, ook mijn beste spelers. Maar zelf zorg ik dat ik dat voor ben en spelers aan trek. (misschien heeft het geluk mijn club een hoge reputatie gegeven, aangezien de spelers die weg gaan, en iets konden gingen allemaal 3/4 niveaus omhoog). Misschien werkt het voor je als je je technisch directeur of voorzitter spelers laat benaderen, heb je iig een basis. En als ze kut zijn, trap je ze er gewoon weer uit

Zelf is mijn club nu van de 4e klasse naar de 1e klasse gepromoveerd met enkel kampioenschappen. In het 2e jaar districs en amateur beker gewonnen en afgelopen jaar de finale van de KNVB beker gehaald als 2e klasser. Het gaat de club allemaal makkelijk af, na 3 jaar een miljoen op de balans.

Enig minpunt is de stadions, doordat de clubs die in de 3e/4e klasse spelen niet omhoog kunnen met hun stadions heb je dat bijna alle clubs in de 2e klasse in een ander stadion spelen. (complex van Sparta AV heeft blijvoorbeeld 6 clubs daar zitten). Zelf ben ik benieuwd als mijn nieuwe stadion klaar in aan het eind van volgend seizoen, of ik er nog in mag spelen
                                                    Last edited by Stefanos; 4 jul 2017, 14:45.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                                    X