Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MU Data Update September 2017

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• MU Data Update September 2017

Na een lange transferzomer en een lange zomerstop is eindelijk overal het voetbal weer begonnen. En dus is ook de MU Data Update weer begonnen.

In deze update vind je alle wijzigingen in het nationale en internationale voetbal van de afgelopen zomer tot en met 3 september.
    Wijzigingen van na 3 september zullen worden doorgevoerd in de MU Data Update van oktober 2017.

Vanaf heden zal de update bestaan uit meerdere files
    Voor het downloaden van de MU Data Update van September 2017, klik hier

(Als er klachten, opmerkingen, feedback, complimenten enz. zijn, kan je die in het topic hieronder zetten)
    Last edited by Patje!; 5 sep 2017, 19:55.

Is de staff ook geupdated?

Comment

Die zitten in de wijzigingen voor clubs en competities

Comment

Ik heb de bestanden gedownload en in de 'editor data' map geplaatst, maar op de een of andere manier zijn er geen wijzigingen zichtbaar in de spelers, de degradanten zijn bijv. wel verwerkt. Er zit ook geen verschil tussen het gebruik van de standaard FM of 17.3.0 update. Wat doe ik verkeerd?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kerekes Bekijk berichten
          Ik heb de bestanden gedownload en in de 'editor data' map geplaatst, maar op de een of andere manier zijn er geen wijzigingen zichtbaar in de spelers, de degradanten zijn bijv. wel verwerkt. Er zit ook geen verschil tussen het gebruik van de standaard FM of 17.3.0 update. Wat doe ik verkeerd?
          Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb gekeken in de FM Editor, en als ik kijk naar wat er allemaal veranderd is in 'speler wijzigingen', zie ik maar enkele tientallen wijzigingen. Mogelijk is er een verkeerd bestand geŁpload?

Comment

De transfers zijn idd niet verwerkt!

Comment

Patje!

Comment

Kerekes , Martiniator , RamonRJC Als het goed is,zijn de problemen nu opgelost. Ik had inderdaad de verkeerde map geŁpload.

Comment

Ik heb alleen maar uitroeptekens bij de speelbare competities bij een nieuwe game

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rblaauwbroek Bekijk berichten
                    Ik heb alleen maar uitroeptekens bij de speelbare competities bij een nieuwe game
                    Ik krijg inderdaad hetzelfde

Comment

rblaauwbroek NL-veggito je hebt geen andere DB's geselecteerd? kan soms helpen om je editor data mapje te legen voordat je een nieuwe DB download.

Comment

Drinkwater nog niet bij Chelsea, Araujo en Abdenour nog bij Valencia. Ik zit nu nog maar 5 min te kijken. Ik snap er ook geen hol van als je download heb je wel tig bestanden niet echt makkelijk. Nu heb ik geen doorgevoerde promoties en Europees voetbal klopt ook niet.

Comment

Ik heb al die files in editor data map gezet en verder alles eruit gegooid. Maar bij opstarten game krijg ik alleen maar uitroeptekens bij speelbare competities. Wat doe ik fout?!

Comment

Met een nieuwe release na een tijd van geen updates lijkt het me logisch dat het hier en daar nog niet helemaal soepel werkt. Ik wil jullie dan ook vragen om alle feedback die je hebt, hier te melden. Ik heb er alle vertrouwen in dat Patje eventuele problemen op kan lossen, geef hem echter de tijd.

Comment

Maar werkt het bij anderen wel? Dan doe ik blijkbaar iets fout. Ligt niet aan de update maar aan mij . Hoor graag van jullie. Thnx

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Duarte. Bekijk berichten
                                rblaauwbroek NL-veggito je hebt geen andere DB's geselecteerd? kan soms helpen om je editor data mapje te legen voordat je een nieuwe DB download.
                                Had de map geleegd voordat ik de nieuwe erin heb gezet en bij het aanmaken ook nog gecontroleerd of er nog iets van "oude" aangevinkt stonden, maar dit was niet het geval

Comment

Allereerst ben ik natuurlijk verheugd dat er een nieuwe MU dataupdate is. Dank daarvoor. Echter loop ik net als veel mede forumgenoten tegen hetzelfde probleem aan. Ook ik zie bij bijna alle competities rode uitroeptekens. Het begint als wanneer ik een nieuwe carriere wil starten en het een goede 3-5 minuten duurt voor ik bij het competitieselectiescherm ben.

Comment

Hier ook helaas hetzelfde probleem.

Het is toch gewoon een kwestie van de bestanden downloaden en dan in documenten/Sports Interactive/Football Manager 2017/editor data plaatsen?

Comment

Goede avond,

Ik heb geen idee of het mag maar er staat vanaf 1 september als een super Data up-date op FM Scout. TheFMEditor Brand new 2017-2018 summer update

Comment

Werkt deze bij andere wel gewoon goed?

Comment

Is er al een oplossing op komst voor de update?
                                          Heb deze gedownload en hij doet het wel, maar ik heb rond de 280.000 geselecteerde spelers met de kleinste database.
                                          Hij geeft aan dat de aanbevolen hoeveelheid niet maar dan 150.000 moet zijn. Hoe kan dit?
                                          Mn game is dan zoooooo traaaag!

Comment

Iemand al een game tot aan de winterstop? Ben benieuwd welke (top)spelers transfervrij beschikbaar zijn vanaf 1 januari 2017. Iemand tips/ervaringen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fm'er Bekijk berichten
                                              Is er al een oplossing op komst voor de update?
                                              Heb deze gedownload en hij doet het wel, maar ik heb rond de 280.000 geselecteerde spelers met de kleinste database.
                                              Hij geeft aan dat de aanbevolen hoeveelheid niet maar dan 150.000 moet zijn. Hoe kan dit?
                                              Mn game is dan zoooooo traaaag!
                                              Hoe heb je hem werkend gekregen dan? Ik krijg nog altijd die uitroeptekens bij het selecteren van competities.

Comment

Patje! Is nog op vakantie tot woensdag dan kan je eventueel vragen stellen via PM.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                                X