Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Spelers en managers

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Spelers en managers

Meld hier de transfers, blessures, langdurige schorsingen, contractverlengingen, maar bijvoorbeeld ook fouten in de statistieken, verkeerde posities en niet-kloppende stafrollen. Dus kortom: alles wat met de spelers en managers te maken heeft.

Het liefst met een link naar een betrouwbare bron

Alvast bedankt!

In dit topic kan je alle wijzigingen en transfers doorgeven. Kloppen de kleuren van je amateurclub niet of wil je zeker weten dat een bepaalde transfer doorgevoerd wordt, kan je dit hier dus aangegeven.

Comment

Lars Lambooij staat nog als MLC in FM, maar speelt sinds 2 jaar voornamelijk als V(V)R en af en toe als V(MC)

Comment

Weet niet of ik hier goed zit, maar worden in de update ook de namen van de Braziliaanse clubs aangepast? Ik heb de Real Name Fix al erin gezet, maar de Braziliaanse clubs blijven met hun 3-letternaam in het spel staan...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Susterenb1 Bekijk berichten
          Weet niet of ik hier goed zit, maar worden in de update ook de namen van de Braziliaanse clubs aangepast? Ik heb de Real Name Fix al erin gezet, maar de Braziliaanse clubs blijven met hun 3-letternaam in het spel staan...
          Namen van clubs en competities is het eerste wat ik aanpas. Erger ik me ook ontzettend aan. BraziliŰ doe ik uiteraard ook. Daar kloppen de clubkleuren ook niet eens.

Comment

Brouwers van Roda is gestopt met voetballen

Comment

Zag bij Ajax dat Marcel Keizer manager is van de onder 19, moet van het B Elftal zijn

Comment

AlemŃo (FC Eindhoven) heeft een contract tot medio 2019 (ipv 2017) bron

Comment

frank de boer staat nog bij Inter is dus net ontslagen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GAE EAGLES Bekijk berichten
                    Lars Lambooij staat nog als MLC in FM, maar speelt sinds 2 jaar voornamelijk als V(V)R en af en toe als V(MC)
                    Oorspronkelijk geplaatst door vleermuis33 Bekijk berichten
                    Brouwers van Roda is gestopt met voetballen
                    Oorspronkelijk geplaatst door ErikEagles Bekijk berichten
                    Zag bij Ajax dat Marcel Keizer manager is van de onder 19, moet van het B Elftal zijn
                    Waren allen door SI al doorgevoerd, dus is fixed.

Oorspronkelijk geplaatst door Niejo101 Bekijk berichten
                    AlemŃo (FC Eindhoven) heeft een contract tot medio 2019 (ipv 2017) bron
                    Oorspronkelijk geplaatst door ErikEagles Bekijk berichten
                    frank de boer staat nog bij Inter is dus net ontslagen
                    Bovenstaande heb ik aangepast.

Comment

R. Zomer gestopt
                      J˘ - Corinthians 3 jaar
                      Andre Villas-Boas - Manager Shanghai SIPG
                      Carsten Schupmann - Hoofdscouting Twente
                      Jan van Halst - Technisch en Commercieel Directeur
                      Marino Pusic - Assistent Twente
                      Jan Schutrups ľ Voorzitter Twente

Comment

De transferverboden van Real Madrid en AtlÚtico Madrid!

Comment

Stadion van KV Mechelenv eranderen naar 'AFAS Stadion Achter de Kazerne'

Comment

Nu weet ik dat het in principe alleen voor Nederlandse en Belgische zaken is, maar wellicht heb je hier ook iets aan?

https://docs.google.com/spreadsheets...gid=2003108447

Iemand is bezig de J-League qua spelers actief te maken, dit is een deel van de data.

Comment

Is zeker interessant. Maakt hij die spelers aan?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Richar­. Bekijk berichten
                                Is zeker interessant. Maakt hij die spelers aan?
                                Yep. Ze zitten niet in de database verder. Qua grotere namen bijvoorbeeld een AndrÚ Bahia of een Nilton. Tweede- en derderangs Brazilianen en Europeanen. Ik hoop dat er uiteindelijk nog data bijkomt van de Japanse internationals qua caps en dergelijke.

Comment

Japan zit er nooit in, inderdaad. Dan is dit zeker een tof iets om toe te voegen.

Comment

Terry Peeters --> Al Shabab (club van Fred Rutte)

De Samenwerking met atletico paranaense komt nergens meer terug en lijkt te zijn agelopen.

Vitesse werkt samen (op gebied van jeugd) met Fc Vasas en voor jeugd, scouting en inkomsten met Wuhan uit China

Vitesse maakt zelf melding van de volgende samenwerking op het gebied van jeugd en scouting:
                                    FC Kleve
                                    AGOVV
                                    DOVO
                                    DTS '35
                                    DVS '33
                                    ESA
                                    Roda '46,

Het tweede elftal en de jeugd speelt haar wedstrijden op Papendal:
                                    Marc van Hintum--> Hoofd scouting,
                                    van Gelder -->scout
                                    Edwin Petersen-->hoofd jeugdopeidingen (oud KNVB, PSV en FC Edmont)
                                    Leo Here -> Arts tweede elftal
                                    Marcel Dieduskman-->Fysio tweede eltal
                                    Peter Sengkerij --> Arts eerste elftal
                                    Nick Hofs--> ass trainer van o19
                                    Leon Hese--> analist O19
                                    Kevin Moelikker--> trainer 019

Bronnen: Vitesse.nl, Vitessejeugd.org

Guy Smit--> FC Eindhoven
                                    Lars Ten Heije --> AML
                                    Last edited by Dropveter; 7 nov 2016, 23:03.

Comment

Al een aantal versies valt het me op dat er een typfout staat in de clubnaam van de Noord-Ierse club Kilmore Rec.
                                      Deze staat er in als Kimore Rec, maar dat is dus Kilmore Rec.

Comment

wordt er in de belgische klasse ook veranderingen gedaan ? cercle,roeselare zitten nog in eerste klasse

Comment

In mijn AZ game vielen een paar kleine dingen op:

Luckassen is van nature geen rechtsback, maar een centrale verdediger. Nu overigens al het hele seizoen verdedigende middenvelder.
                                          Calvin Stengs is een buitenspeler, geen centrale middenvelder.
                                          Guus Til is een centrale middenvelder, geen linksbuiten.
                                          Tankovic is van nature een nummer 10, maar sinds zijn komst bij AZ meer aan de zijkanten gezet, nu kan hij in FM niet meer op 10 spelen.
                                          Thomas Ouwejan is ook een linksachter, speelde hij afgelopen week nog bij Jong Oranje tegen Portugal.

Myron Boadu zit niet in het spel. Staat wekelijks in de basis bij Jong AZ. komt dit door zijn leeftijd? (15) In mijn ogen het grootste talent van Nederland dus zonde!

Dit waren zomaar wat dingen die me op het eerste gezicht opvielen. Kijk maar of je er iets mee doet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dr. Bibber Bekijk berichten
                                            In mijn AZ game vielen een paar kleine dingen op:

Luckassen is van nature geen rechtsback, maar een centrale verdediger. Nu overigens al het hele seizoen verdedigende middenvelder.
                                            Calvin Stengs is een buitenspeler, geen centrale middenvelder.
                                            Guus Til is een centrale middenvelder, geen linksbuiten.
                                            Tankovic is van nature een nummer 10, maar sinds zijn komst bij AZ meer aan de zijkanten gezet, nu kan hij in FM niet meer op 10 spelen.
                                            Thomas Ouwejan is ook een linksachter, speelde hij afgelopen week nog bij Jong Oranje tegen Portugal.

Myron Boadu zit niet in het spel. Staat wekelijks in de basis bij Jong AZ. komt dit door zijn leeftijd? (15) In mijn ogen het grootste talent van Nederland dus zonde!

Dit waren zomaar wat dingen die me op het eerste gezicht opvielen. Kijk maar of je er iets mee doet.
                                            Posities ga ik aanpassen. En dat van Myron Boadu kan ik bevestigen. Heeft inderdaad met z'n leeftijd te maken. Dacht dat ze minstens 16 moesten zijn in het jaar dat de versie van Football Manager uitkomt. Zoiets in ieder geval.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Richar­. Bekijk berichten

Posities ga ik aanpassen. En dat van Myron Boadu kan ik bevestigen. Heeft inderdaad met z'n leeftijd te maken. Dacht dat ze minstens 16 moesten zijn in het jaar dat de versie van Football Manager uitkomt. Zoiets in ieder geval.
                                              Als je dan toch bezig bent, Martin haar is manager van het 2e, geen trainer bij het 1e.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dr. Bibber Bekijk berichten

Als je dan toch bezig bent, Martin haar is manager van het 2e, geen trainer bij het 1e.
                                                Ga ik doen!

Comment

James Efmorfidis is nu transfervrij (was AZ)

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                                  X