Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MU Data Update - Problemen of vragen

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Geen idee of ik het hier mag plaatsen, maar na de update zie ik dat zowel Lucas Schoofs als Rob Schoofs bij Oud-Heverlee Leuven spelen op uitleenbasis, terwijl dit enkel Lucas Schoofs moet zijn.

Comment

Komt er (snel) een update met daarin alle promoties en degradaties en de nieuwste transfers?

Comment

Vraag:

ik zit al een tijdje in een save met ajax en krijg nu voor de tweede keer geen speelschema voor het nieuwe seizoen. Hoe kan dit?

Op de 1 of andere manier lijkt het dat wanneer ik ver in de CL kom of in een eindfase zit van een internationaal toernooi (ben ook coach nederland) dat er dan problemen zijn voor het nieuwe seizoen.

iemand hier eerder last van gehad?

graag hoor ik of iemand iets weet en/of een oplossing heeft.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RamonRJC Bekijk berichten
          Komt er (snel) een update met daarin alle promoties en degradaties en de nieuwste transfers?
          volgens mij is het dood hier ofzo? iemand aanwezig?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sherby Bekijk berichten
            Vraag:

ik zit al een tijdje in een save met ajax en krijg nu voor de tweede keer geen speelschema voor het nieuwe seizoen. Hoe kan dit?

Op de 1 of andere manier lijkt het dat wanneer ik ver in de CL kom of in een eindfase zit van een internationaal toernooi (ben ook coach nederland) dat er dan problemen zijn voor het nieuwe seizoen.

iemand hier eerder last van gehad?

graag hoor ik of iemand iets weet en/of een oplossing heeft.

Ik vraag me af of dit probleem bij de MU Update ligt ik denk het zelf niet is je spel volledig geupdate?
            Speel je legaal of iligaal zijn je drivers in orde ? iets meer duidelijkheid over probleem zal wenselijk zijn zo dat wij met jou mee kunnen denken.

Comment

Ik heb nog nooit in me leven een illegale versie van fm gespeeld. Ik gebruik alleen maar de officiele updates en gebruik geen skins of what so ever.

Verder heb ik een vrij nieuwe laptop (dell latitude E7440) en heb ik er verder geen problemen mee. Gebruik hem alleen voor dit spel. What een charme he

Ja ik weet niet of het aan de update ligt of aan SI. Ik had dus ook een tijdje dat na een seizoen of 2/3 geen beker wedstrijden meer kwamen. Dat was al vrij irritant als je een kleinere club bent en daar graag in wilt vlammen.

Maar goed misschien hebben jullie een idee?

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
              X