Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MU Feedback (site/forum/social media)

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Satioz

Op 07:44 uur vanmorgen deze post geplaatst en om 07:45 uur aangepast. Edit werd zichtbaar op 070 uur. Dus binnen vijf minuten, hopelijk heb je er wat aan.

Comment

Ik heb dit:

Er staat dus niks. Wat is hier aan de hand?

Comment

Is Rossini' wellicht staf? (Sorry, geen zin om op te zoeken) Dat hij niet heeft opgelet dat er in het stafdeel met koeienletters staat "niet quoten in het stafdeel".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MetalMichael Bekijk berichten
          Is Rossini' wellicht staf? (Sorry, geen zin om op te zoeken) Dat hij niet heeft opgelet dat er in het stafdeel met koeienletters staat "niet quoten in het stafdeel".
          Rossini is wel staf, maar er is niks gepost in het staffdeel dus dat kan het niet zijn.

Comment

Waarschijnlijk omdat de post ook alweer weg is http://forum.manutd.nl/member/26970-rossini

Comment

Bij het Vuelta-board heb ik sinds vandaag weer zo'n blauw tekstballonetje alsof er een nieuwe post is, alleen is er geen nieuwe post. Overigens kan dat board sowieso wel weg

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MetalMichael Bekijk berichten
                Oorspronkelijk geplaatst door Fabian. Bekijk berichten

Rossini is wel staf, maar er is niks gepost in het staffdeel dus dat kan het niet zijn.
                Oorspronkelijk geplaatst door Satioz Bekijk berichten
                Waarschijnlijk omdat de post ook alweer weg is http://forum.manutd.nl/member/26970-rossini

Oke, bedankt. Heb de melding weggeklikt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Erwin. Bekijk berichten
                  Bij het Vuelta-board heb ik sinds vandaag weer zo'n blauw tekstballonetje alsof er een nieuwe post is, alleen is er geen nieuwe post. Overigens kan dat board sowieso wel weg
                  Is ook bij Algemene Zaken

Comment

@Mods/admins

Comment

Satioz

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MisterX Bekijk berichten
                        Op m'n mobiel komen allemaal rare teken in een post te staan, rare a'tjes etc. Enig idee wat daaraan gedaan kan worden?

Ook bij enters komen rare eurotekens enz. *Zie voor deze zin. Dat heb ik alleen op dit forum. Nergens anders. Kan daar iets aan gedaan worden? Sommige verschijnen tijdens het typen en zijn soms met pijn en moeite weg te halen, maar veel verschijnen ook post als ik op posten druk.*
                        Ben ik de enige hiermee? Of hebben andere er ook last van?

Comment

Bestaat er de mogelijkheid om automatisch opslaan van posts uit te zetten? Op de mobiele site flipt hij hem steeds als hij dat doet en kan ik juist het hele verhaal opnieuw typen, en dat is best wel frustrerend.

Comment

Zijn er nog spannende ontwikkelingen gaande betreffende FM 18 en het forum? Neem aan van wel aangezien de terugloop in activiteit en de wil om dit om te draaien?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pinolero Bekijk berichten
                              Zijn er nog spannende ontwikkelingen gaande betreffende FM 18 en het forum? Neem aan van wel aangezien de terugloop in activiteit en de wil om dit om te draaien?
                              Nieuwe FM-board komt er binnenkort aan en op de site zijn een aantal artikelen te vinden aangaande de nieuwe features van FM18.

Comment

Ik ben blijkbaar besproken in het staffdeel want Magikarp heeft me gequote en ik kan er niks mee. Nu ben ik wel benieuwd naar wat ik fout heb gedaan. Ik laat me niet door een alcoholistische junk beledigen, en dan moet ik besproken worden? Tja...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MrMHB Bekijk berichten
                                  Ik ben blijkbaar besproken in het staffdeel want Magikarp heeft me gequote en ik kan er niks mee. Nu ben ik wel benieuwd naar wat ik fout heb gedaan. Ik laat me niet door een alcoholistische junk beledigen, en dan moet ik besproken worden? Tja...
                                  Je hoeft er ook niets mee te kunnen. Wat wij bespreken, blijft ook alleen voor de staff bestemd.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Juca Bekijk berichten

Je hoeft er ook niets mee te kunnen. Wat wij bespreken, blijft ook alleen voor de staff bestemd.
                                    Zorg dan dat het uit mijn berichten blijft. Die zijn alleen voor mij bestemd.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MrMHB Bekijk berichten
                                      Ik denk je bedreiging richting Soof. Terecht ook.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                      X