Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MU Feedback (site/forum/social media)

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Dat het editten van een post vertraagd gaat, was al bekend, maar het volgende viel me zojuist op.

Geen idee of dit al bekend is. Zoals je ziet heeft sennid een post gewijzigd. Dit is in zijn post nog niet zichtbaar, maar in de quote van Charizard wel.

Wellicht helpt dit bij het vinden van een oplossing

Comment

• Heb me er nogmaals eens in verdiept en wat aangepast aan de hand van het gegeven van Roemm. Graag melden indien gewijzigde post niet NA 10 minuten is gewijzigd. Graag ook melden als een post is gewijzigd binnen 5 minuten. Dan weet ik namelijk wel cronjob de boosdoener is, of dat er weer compleet opnieuw moet worden gezocht.

Comment

• Zag het inderdaad ja Daarna nog ergens een wijziging gedaan en die ging weer vanouds supersnel.

Comment

• Edits werken prima Satioz
          Last edited by Pino; 6 sep 2017, 12:04.

Comment

• Ik heb er niet zo'n moeite mee dit hier te posten. Ik heb meneer Zeus' post in het dingetjes van het leven oid topic geflagged. Echter zie ik de staffleden druk posten, heb er 3 een pm gestuurd maar daadkrachtigheid en consequent zijn lijkt er niet bij te zijn. Deze kerel is een smet. Hij heeft geen zelfreflecterend vermogen en is weliswaar een der intelligentere mensen hier, maar heeft geen besef van wat hij post. Dit knulletje komt nog wel eens de verkeerde tegen irl, tenminste als hij zich in het openbaar zo durft te gedragen. Ik wil niemand een ban aannaaien, maar deze kerel moet geremd worden. Ik neem die opmerking zeer persoonlijk op, en ik wil wel eens dat de staff een statement maakt tegen dergelijk gedrag. Dit was een jaar of wat terug nooit gebeurd!

Die enge post van die kerel doet me hier aan denken:

https://en.wikipedia.org/wiki/Nazi_eugenics

Het is een gevaarlijk mannetje. Niemand durft echt stelling tegen hem te nemen, bij deze doe ik het dan maar. Hij intimideert blijkbaar met zijn intelligentie die hij duidelijk wel bezit, echter moet hij deze beter leren te benutten. Laten we het op zijn leeftijd en gebrek aan levenservaring houden.
            Last edited by MrMHB; 7 sep 2017, 00:43.

Comment

• Ik kan ineens niet meer in het stemtopic van de popu-user, omdat ik daarvoor niet geautoriseerd zou zijn. Bij andere topics geen problemen Satioz

Comment

• Ik heb nog steeds trage edits. Weet niet of andere dit ook hebben?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fm-helden Bekijk berichten
                  Ik heb nog steeds trage edits. Weet niet of andere dit ook hebben?
                  Klopt, ik ook. En volgens mij andere ook wel. Helaas.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hwb Bekijk berichten
                    Ik kan ineens niet meer in het stemtopic van de popu-user, omdat ik daarvoor niet geautoriseerd zou zijn. Bij andere topics geen problemen Satioz
                    Vind ik niet gek als ik naar dat stemgedrag van je kijk
                    Dit is mijn club;
                    Mijn ideaal;
                    Dit is de mooiste club van allemaal.
                    Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet;
                    Het kan dooien, het kan vriezen;
                    We kunnen winnen of verliezen;
                    Maar een betere club dan Ajax is er niet!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fm-helden Bekijk berichten
                      Ik heb nog steeds trage edits. Weet niet of andere dit ook hebben?
                      kan ongeveer 5 minuten duren voordat hij is aangepast.

Comment

• Als eens wordt aangegeven hoelang er nu tussen zit kan ik er al 1000x meer mee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hwb Bekijk berichten
                          Ik kan ineens niet meer in het stemtopic van de popu-user, omdat ik daarvoor niet geautoriseerd zou zijn. Bij andere topics geen problemen Satioz
                          Satioz Had je deze ook gezien? Heb hier een tijdje geleden bij een paar topics (weet niet meer welke) ook last van gehad.
                          Edits gaan bij mij helemaal goed trouwens, is eigenlijk altijd meteen aangepast, ook als ik een post vaker dan 1 keer edit.

Comment

• Met alle respect hoor, maar is het feit dat edits niet instant werken niet voldoende om te weten?
                            Last edited by Karlo; 8 sep 2017, 09:51.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Karlo Bekijk berichten
                              Met alle respect hoor, maar is het feit dat edits niet instant werken niet voldoende om te weten?
                              Als dat zo was, dan zou hij niet om meer info vragen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Karlo Bekijk berichten
                                Met alle respect hoor, maar is het feit dat edits niet instant werken niet voldoende om te weten?
                                Meer info = sneller de oorzaak vinden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Satioz Bekijk berichten
                                  Als eens wordt aangegeven hoelang er nu tussen zit kan ik er al 1000x meer mee
                                  Geen idee niet op gelet. Wou het alleen aangeven omdat er volgens mij werd aangeven dat het opgelost was en dat iemand dat bevestigde.

Ik schat 5 minuten...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Satioz Bekijk berichten
                                    Heb me er nogmaals eens in verdiept en wat aangepast aan de hand van het gegeven van Roemm. Graag melden indien gewijzigde post niet NA 10 minuten is gewijzigd. Graag ook melden als een post is gewijzigd binnen 5 minuten. Dan weet ik namelijk wel cronjob de boosdoener is, of dat er weer compleet opnieuw moet worden gezocht.

Comment

• En hwb heb je bericht gezien maar nog geen tijd gehad om te kijken. Mocht het wel zo zijn krijg je mention o.i.d

Comment

• Oke, top

Comment

• Ik vind overigens ook dat ernstig geestezieken geen kinderen zouden mogen krijgen. Ben benieuwd hoelang de meningstasi alhier mij nu weer verbannen zal.

Ben alleen wel van mening dat die instabiele aansteller die tot grote ergernis van ondergetekende constant mijn aandacht zocht en mij even later met een nazi vergeleek en om een ban ging vragen (wat nogmaals schijnt te werken hier) vrolijk mee mag worden getrokken in dat 'banbeleid' (lees: willekeurige waan van de dag ingevingen) van jullie.

Comment

• Zo willekeurig is het niet hoor. We hebben het vooral voorzien op jou.

Comment

• 'Instabiele aansteller'. Klasse reactie man. Al kunnen we het met een korreltje zout nemen, aangezien het van iemand komt die zijn onzekerheid probeert te verbergen door meermaals te benadrukken dat hij bijna twee meter lang is en dat zijn vader bokser is. Oja en zelf heb je ook nog eens bokservaring. Nou jongen, gefeliciteerd. Ik ga geen ban vragen, maar ik zou het totaal niet erg vinden als je opsodemietert en dat machogedrag van je lekker tegen je vriendjes gaat lopen vertonen. Die kunnen het vast meer waarderen dan wij.
                                              Dit is mijn club;
                                              Mijn ideaal;
                                              Dit is de mooiste club van allemaal.
                                              Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet;
                                              Het kan dooien, het kan vriezen;
                                              We kunnen winnen of verliezen;
                                              Maar een betere club dan Ajax is er niet!!!!

Comment

• Op m'n mobiel komen allemaal rare teken in een post te staan, rare a'tjes etc. Enig idee wat daaraan gedaan kan worden?

Ook bij enters komen rare eurotekens enz. *Zie voor deze zin. Dat heb ik alleen op dit forum. Nergens anders. Kan daar iets aan gedaan worden? Sommige verschijnen tijdens het typen en zijn soms met pijn en moeite weg te halen, maar veel verschijnen ook post als ik op posten druk.*

Comment

• Ik kan op de 1 of andere manier niks plaatsen als ik op mijn telefoon zit (iPhone 7 plus). Als ik het typ-venster aan tik gebeurd er niks.. Meer mensen last van of ligt het aan mijn toestel? Had al een reboot gedaan en de site opnieuw bezocht een aantal keer maar ook dat hielp niet

Comment

• Ik krijg steeds meldingen van malwarebytes dat er een pagina niet geopend/geblokkeerd wordt is ik een topic hier open. Ik krijg alleen een melding wanneer ik alles op de website bekijk zonder in te loggen of nadat ik heb uitgelogd.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                                    X