Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MU Feedback (site/forum/social media)

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ForzaUtreg Bekijk berichten
    15 man in de staff en niet ÚÚn iemand die even snel een berichtje op Twitter/Facebook kan plaatsen...
    Dat is toch gebeurt? Moeten ze dan ieder uur vermelden dat het forum nog down is, dat kun je toch zelf ook zien?

Oorspronkelijk geplaatst door ForzaUtreg Bekijk berichten
    Hou op hoor, als je forum/site down is moet het prioriteit nummer 1 zijn om je gebruikers dit te laten weten.
    Wat een onzin, dit is een gratis forum, waar mensen in hun vrije tijd administratieve taken verrichten. Als jij het zoveel beter kan, waarom doe je het dan niet zelf.

Dit forum is zo dood als een pier, zegt genoeg dat er laatst in het weekend in het DBT anderhalve dag niks gepost was.
    En dat komt door de staf?
    Lekker de stekker er uit trekken en je het geld en de energie besparen
    Zijn nog genoeg mensen die het hier wel leuk vinden. En om een groots leider te citeren als het je niet bevalt, pleur dan lekker op.

Oorspronkelijk geplaatst door Kokkie Bekijk berichten
    Je kunt als staff veel proberen maar alles staat of valt met de participatie van de leden. Dan heb je hier bijvoorbeeld al 4-5 leden waaronder jij die wel elke dag inloggen en posten maar vervolgens wel gaan janken dat de stekker eruit moet worden getrokken. Waarom moet dat dan? Omdat jij niet in staat bent om je steentje bij te dragen?
    Helemaal mee eens.

Jaar of 10 geleden clubgidsen geschreven voor MU, nu absoluut geen trek meer in, enige waar ik hier nog voor kom is het EU4 topic
    Wat lig je dan te zeiken dwaas.

Comment

Jaar of 10 geleden clubgidsen geschreven voor MU, nu absoluut geen trek meer in, enige waar ik hier nog voor kom is het EU4 topic
      Dus je hebt geen zin om iets te doen, maar eist (!) dat wel van anderen, kosteloos nog wel. Apart.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MisterX Bekijk berichten
        Even voor de duidelijkheid: Ik zei in mijn eerste post over dit onderwerp niet voor niets dat ik het daar eigenlijk bij wil laten. Magikarp stelde toch een vraag en toen heb ik me laten verleiden om toch een uitgebreidere reactie te posten. Ik weet dat ik anders denk dan de staf. Dat is tijdens andere storingen wel bewezen. Ik had helemaal geen zin om deze discussie opnieuw te starten door mijn opmerking. Mijn mening is anders dan de visie van de staf. Nou ja, prima. Dat kan. Dat is niet iets waar ik nu een heel groot punt van wil maken. En natuurlijk kan het door een samenloop van omstandigheden niet helemaal gaan zoals de staf graag had gewild (Zie reacties van Fabian en Gert). Ik snap ook dat de site op vrijwilligers draait. Ik weet ook wat er soms allemaal naar je hoofd gesmeten wordt als staflid. Ik heb immers ook jaren in de staf gezeten. Daarom weet ik ook wat voor gezeik hier soms juist komt op de staf en dat probeerde ik eigenlijk met mijn eerste opmerking te vermijden.
        Klasse post, is prima zo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ROEMM Bekijk berichten

Wie ben jij om te stellen dat het prioriteit nummer 1 moet zijn voor ze?
          Lijkt me toch vrij normaal als je downtime hebt je dit aan je gebruikers laat weten

Oorspronkelijk geplaatst door N4z4reno Bekijk berichten

Weet je wat Jeffrey? Je mag vertrekken. Na de les spreken wij elkaar weer over je irritante gedrag.
          ???????????????

Oorspronkelijk geplaatst door PJHoutman Bekijk berichten

Dus je hebt geen zin om iets te doen, maar eist (!) dat wel van anderen, kosteloos nog wel. Apart.
          Is eis niks, ik kaart alleen aan dat er niet tot nauwelijks content wordt gemaakt. Zal mij overigens worst wezen hoor

Oorspronkelijk geplaatst door Pino Bekijk berichten
          Dat is toch gebeurt? Moeten ze dan ieder uur vermelden dat het forum nog down is, dat kun je toch zelf ook zien?

Wat een onzin, dit is een gratis forum, waar mensen in hun vrije tijd administratieve taken verrichten. Als jij het zoveel beter kan, waarom doe je het dan niet zelf.

En dat komt door de staf?

Zijn nog genoeg mensen die het hier wel leuk vinden. En om een groots leider te citeren als het je niet bevalt, pleur dan lekker op.

Wat lig je dan te zeiken dwaas.
          1) Het eerste teken van leven vanuit de staff kwam ruim een dag later
          2) Gratis of niet, zie mijn antwoord op Roem
          3) Dat zeg ik toch niet
          4) Probeer al zoveel mogelijk weg te blijven
          5) Pino die iemand anders een dwaas noemt? :thinking:
          Last edited by ForzaUtreg; 8 aug 2017, 14:48.

Comment

1) Het eerste teken van leven vanuit de staff kwam ruim een dag later
            Mensen hebben ook een eigen leven en staan niet 24/7 klaar voor MU.
            2) Gratis of niet, zie mijn antwoord op Roem
            ZIe mijn antwoord bij 1
            3) Dat zeg ik toch niet
            Je klaafgt er wel over terwijl je over de staf klaagt
            4) Probeer al zoveel mogelijk weg te blijven
            Dat ebvalt erg goed
            5) Pino die iemand anders een dwaas noemt? :thinking:
            Waarheid kan soms hard zijn.

Comment

• Vecht dit maar lekker uit via PM mannen Pino ForzaUtreg

Comment

• Vraagje; waarom is de mogelijkheid om 'tags' of 'labels' aan een topic toe te voegen uitgeschakeld?

Comment

• Misschien dat Satioz hier wat over kan zeggen?

Comment

• Omdat het eenmaal in het verleden weinig werd gebruikt en dus de meerwaarde verdween.

Comment

• Als ik een post edit, wordt dit niet gepost. Als ik op 'opslaan' klik, dan staat er uiteindelijk enkel de originele post (met de regel dat deze post bewerkt is). Meen dat we dit probleem een tijdje terug ook hebben gehad.

Nou hier blijkbaar wel, maar in het Transfernieuws topic niet

http://forum.manutd.nl/forum/random-...nsfernieuws-13

En in het Vuelta topic ook
                      Last edited by Sophomore; 10 aug 2017, 21:37.

Comment

• Je moet nu eenmaal een paar minuten wachten......

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Satioz Bekijk berichten
                          Je moet nu eenmaal een paar minuten wachten......
                          Soms wel en soms niet.

Comment

Ah okay ik zie het, top

Comment

• Hallo, ik kom overal gewoon op MU. Op mijn foon, als ik bij mijn ouders ben. Maar achter mijn eigen pc doet hij het niet meer. Zowel op Chrome, IE als Firefox pakt hij hem niet. Heb alle cookies en het cache al meerdere keren geleegd, zonder succes. Heeft iemand van de staff ( Satioz ) een idee wat ik eraan kan doen?

Comment

En als een paar minuten al meer dan 30 minuten duurt?

Aanpassingen in deze post zijn van 14.25 en ik zie ze nog niet.

Comment

• Ik heb hetzelfde in WvW topic. Ik dacht dat dit inmiddels al was opgelost...... Satioz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Erwin. Bekijk berichten

En als een paar minuten al meer dan 30 minuten duurt?

Aanpassingen in deze post zijn van 14.25 en ik zie ze nog niet.
                                    Het mag niet langer dan een uur duren iig

Comment

• Zou de forumklok kunnen worden geŘpdatet? Hij staat bij mij op 1 uur verschil met de Nederlandse tijd.

Of kan ik dit zelf aanpassen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Barteh Bekijk berichten
                                        Zou de forumklok kunnen worden geŘpdatet? Hij staat bij mij op 1 uur verschil met de Nederlandse tijd.

Of kan ik dit zelf aanpassen?
                                        Kun je inderdaad zelf aanpassen. Bij user settings, account, date & time options.

Comment

Het mag niet langer dan een uur duren iig
                                          Dat is toch nog veel te lang, neem aan dat daar ook aan gewerkt wordt? komodo25 was helemaal in paniek in het weerwolventopic gisteren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pino Bekijk berichten

Dat is toch nog veel te lang, neem aan dat daar ook aan gewerkt wordt? komodo25 was helemaal in paniek in het weerwolventopic gisteren.
                                            De info die ik heb is dat we daarbij compleet afhankelijk zijn van de maker van de forumsoftware, dat is VBulletin. Er is al eens besproken of het mogelijk is om daarvan te wisselen, maar dat is lastig omdat je dan de hele historie moet omzetten, en dat is nauwelijks zonder problemen te doen.

Mocht je interesse hebben je erin te verdiepen wat betreft de opties staat de PM box open, want wij vinden het net zo vervelend als de rest.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pino Bekijk berichten

Wat loop jij nu weer stom te kwaken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fabian. Bekijk berichten

De info die ik heb is dat we daarbij compleet afhankelijk zijn van de maker van de forumsoftware, dat is VBulletin. Er is al eens besproken of het mogelijk is om daarvan te wisselen, maar dat is lastig omdat je dan de hele historie moet omzetten, en dat is nauwelijks zonder problemen te doen.

Mocht je interesse hebben je erin te verdiepen wat betreft de opties staat de PM box open, want wij vinden het net zo vervelend als de rest.
                                                Pfff wat een vervelende partij is dat vBulletin zeg. Het was ook geen verwijt naar jullie hoor.

Oorspronkelijk geplaatst door komodo25 Bekijk berichten

Wat loop jij nu weer stom te kwaken
                                                Toen ik 1 stem te weinig bij mij had gezet, ge-edit, maar het nog niet door was gekomen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fabian. Bekijk berichten

Of je moet besluiten meer waarde te hechten aan een goed werkende software dan je historie. Forumtopics uit 2009 zijn leuk, maar puntje bij paaltje kijkt er geen hond meer naar en is het alleen maar vervuiling van je website/community.

Ledenbestanden kunnen geŰxporteerd worden en vrijwel altijd in andere software ge´mporteerd worden. VBulletin zal ongetwijfeld de optie hebben om ledenbestanden te exporteren. Kan je ook direct een schifting maken tussen actieve leden en leden die 10 jaar terug een account hebben aangemaakt en daarna nooit meer zijn geweest. Ben je van die vervuiling ook af.

Ik volg het hele verhaal al een tijdje van buitenaf, maar heb het idee dat er iets te veel wordt vastgehouden aan hetgeen ooit gedaan is in plaats van vooruit te denken en durven te vernieuwen (of het simpelweg niet kunnen, dat kan ook).

Ik ben sinds 2014 de enige eigenaar van FMI en heb vorig jaar het besluit genomen om het oude te laten voor wat het is en volledig te vernieuwen. We besloten over te stappen naar het Engels. Toen al zag ik dat het forum niet meer zou gaan werken en heb toen bewust gekozen het ten dode opgeschreven paard dood laten gaan. Inmiddels zijn we een jaar verder en trekken we maandelijks 90k bezoekers met 250k page views.

Komende maand opnieuw een vernieuwing door over te stappen naar nieuwe software en het forum officieel te killen. De gesprekken vinden tegenwoordig plaats op social media, niet meer op een forum. Met bijna 3.000 leden in de Nederlandse FB groep tonen we aan dat daar wÚl animo voor is.

Wat ik ermee wil zeggen; durf af te stappen van je gewoontes en durf een besluit te nemen het anders te doen. Er is Nederland nog absoluut animo voor FM, alleen is de manier waarop men informatie zoekt en deelt veranderd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lazy Bekijk berichten

Of je moet besluiten meer waarde te hechten aan een goed werkende software dan je historie. Forumtopics uit 2009 zijn leuk, maar puntje bij paaltje kijkt er geen hond meer naar en is het alleen maar vervuiling van je website/community.

Ledenbestanden kunnen geŰxporteerd worden en vrijwel altijd in andere software ge´mporteerd worden. VBulletin zal ongetwijfeld de optie hebben om ledenbestanden te exporteren. Kan je ook direct een schifting maken tussen actieve leden en leden die 10 jaar terug een account hebben aangemaakt en daarna nooit meer zijn geweest. Ben je van die vervuiling ook af.

Ik volg het hele verhaal al een tijdje van buitenaf, maar heb het idee dat er iets te veel wordt vastgehouden aan hetgeen ooit gedaan is in plaats van vooruit te denken en durven te vernieuwen (of het simpelweg niet kunnen, dat kan ook).

Ik ben sinds 2014 de enige eigenaar van FMI en heb vorig jaar het besluit genomen om het oude te laten voor wat het is en volledig te vernieuwen. We besloten over te stappen naar het Engels. Toen al zag ik dat het forum niet meer zou gaan werken en heb toen bewust gekozen het ten dode opgeschreven paard dood laten gaan. Inmiddels zijn we een jaar verder en trekken we maandelijks 90k bezoekers met 250k page views.

Komende maand opnieuw een vernieuwing door over te stappen naar nieuwe software en het forum officieel te killen. De gesprekken vinden tegenwoordig plaats op social media, niet meer op een forum. Met bijna 3.000 leden in de Nederlandse FB groep tonen we aan dat daar wÚl animo voor is.

Wat ik ermee wil zeggen; durf af te stappen van je gewoontes en durf een besluit te nemen het anders te doen. Er is Nederland nog absoluut animo voor FM, alleen is de manier waarop men informatie zoekt en deelt veranderd.
                                                    Interessant Lazy , hoe zat het daarvoor met de bezoekersaantallen? Denk dat je wel gelijk hebt met de verschuivende trends. Ik stoor me dan ook wel eens aan de users die zeggen dat het 'doodgaan' van het forum te maken heeft met de staff, het gaat volgens mij meer over verschuivingen in de manier waarop mensen informatie zoeken. Dus dalende activiteit heeft niet alleen te maken met de inhoud van het forum maar ook van omgevingsfactoren. Ook Twitch en dergelijke trekt bezoekers, dat is anders dan hoe MU het tot nu toe heeft gedaan. Kan me dan inderdaad voorstellen dat zo'n afscheid van tradities en bestaande vormen noodzakelijk is om bepaalde platforms levensvatbaar te houden. Goede keuze dus als ik je begrijp?

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There are currently 2 users online. 1 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                                    X