Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MU Feedback (site/forum/social media)

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• De 'water-loopt-me-in-de-mond'-smiley doet het volgens mij niet naar behoren. Heb hem nu in korte tijd twee keer proberen te plaatsen en vervolgens verdween mijn hele post die achter de smiley stond. Er blijf alleen een dubbele punt staan. Dit dus :

Comment

• test :

Comment

• :Edit: Da's uit de mond
        Last edited by Östlund; 8 jun 2017, 09:20.

Comment

• Als ik op m'n mobiel via chrome naar de site ga krijg ik de normale versie ipv de mobiele versie Satioz

Comment

• Blijkt aan mijn telefoon te liggen. Doet dit namelijk ook bij andere sites als Google.

Comment

• Giro board mag vervangen worden door een tour board

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Erwin. Bekijk berichten
                Giro board mag vervangen worden door een tour board
                Ik heb zojuist alles verplaatst en opnieuw ingedeeld. Voel je vrij wat topics te openen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fabian. Bekijk berichten

Ik heb zojuist alles verplaatst en opnieuw ingedeeld. Voel je vrij wat topics te openen.
                  Top! Dit topic kan naar het Tour-board verplaatst worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hwb Bekijk berichten

Top! Dit topic kan naar het Tour-board verplaatst worden.
                    Done

Comment

• Mogen de topics tegenwoordig weer meer dan 100 pagina's bevatten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pino Bekijk berichten
                        Mogen de topics tegenwoordig weer meer dan 100 pagina's bevatten?
                        In principe is het beleid dat er dan een nieuwe geopend wordt, maar dat heeft er meer mee te maken dat het topic anders op een bepaald moment trager wordt. Als er echt vraag naar is kan ik wel weer een keer een schoonmaakronde doen.

Comment

• http://www.thehighertempopress.com/2...une-17th-2017/

Is zoiets niks voor MU?

Comment

• Is zoiets in het verleden niet geflopt omdat er nog geen 3 aanmeldingen per maand waren?

Comment

• Al meteen bij zijn aanstelling wist ik dat Bolderbast de man voor de job was, een gouden move. Onder andere dankzij zijn harde werk en dan niet alleen in United, daar waar hij voornamelijk te vinden was als submod, maar overal op het forum. Goed doordacht door de staf om iemand die 1˝ topic opent en 4 goede posts plaatst submod te maken. Mijn idee is dan ook, pak het deze keer, nu je de kans nog hebt, goed aan. Maak Bolderbast admin, het forum zal als eens te nooit floreren onder zijn bezielende leiding. Hij zal jullie, de staff en forumleden, niet teleurstellen. Deze man heeft ervaring als admin en mod op meerdere fora en dit waren ook niet zomaar fora. Onder zijn leiding beleefde de CM/FM-scene zijn gouden tijd. Dit lijkt me toch wel genoeg bewijs!

Comment

• Hoeveel heeft 'ie je hiervoor gegeven?

Comment

• Comment

• Elke keer als ik de Mu4 (water loopt uit de mond) smilie gebruik komt er alleen : te staan en al mijn tekst verdwijnt.

edit: was al 8 juni gemeld zie ik
                                    Last edited by FMNOOB; 16 jul 2017, 19:26.

Comment

• In sommige topics springt ie niet naar de laatste (ongelezen) post als ik er op klik. Nu bijvoorbeeld ook weer bij 'Vrouwenvoetbal' in het voetbalgedeelte. Kom elke keer op pagina 1 post 1 van dat topic terecht. Hoe kan dit?
                                      Last edited by Karlo; 17 jul 2017, 18:18.

Comment

• In dit geval is het waarschijnlijk omdat ik beide Vrouwenvoetbal topics heb samengevoegd.

Comment

• What's up met het forum? Al 3x deze ochtend dat hij plat ligt.

Comment

• Door de drukte denk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sophomore Bekijk berichten
                                              Door de drukte denk

Comment

• Beetje lullig van me

Hoezo kom ik bij het klikken op het topic 'Vrouwenvoetbal' altijd uit op de eerste pagina en niet bij de meest recente/eerste niet gelezen post.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sophomore Bekijk berichten
                                                  Beetje lullig van me

Hoezo kom ik bij het klikken op het topic 'Vrouwenvoetbal' altijd uit op de eerste pagina en niet bij de meest recente/eerste niet gelezen post.
                                                  Vier posts boven je.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Juca Bekijk berichten

Vier posts boven je.
                                                    Ahja dank. Dat komt natuurlijk omdat 'ie hier wel gelijk naar de post van Pien sprong

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                                    X