Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MU Feedback (site/forum/social media)

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Erwin. Bekijk berichten
    Nergens last van hier
    ˛

Comment

• Aangezien ik een tijdje terug aangaf dat ik via de mobiel niet op het forum kon, dacht ik ik gooi de oplossing hier ook maar neer: ik had safari op privé staan, dan wil het blijkbaar niet.

Comment

• Hij doet het weer normaal hier, vuurvos.

Comment

• Als ik op m'n telefoon via Google Chrome een post wil typen gaat dit vrij langzaam en loopt m'n toetsenbord af en toe vast. Heb daar verder nergens last van

Comment

• Hier hetzelfde.

Comment

• Eens kijken hoe het hier gaat. Tot nu toe lijkt het prima te gaan. Hier geen problemen op telefoon met Chrome.

Comment

• Ik had er last van maar vandaag update gehad voor mijn telefoon en heb er geen last meer van.

Comment

• Er werd mij als een van de best gewaardeerde leden hier een kijkje achter de schermen gegund, hierbij een foto:

edit: Sorry verkeerde kiekje, was een foto van de stemming van de ajacieden morgenavond.

Last edited by Östlund; 23 mei 2017, 15:24.

Comment

• Bedankt voor deze nutteloze post.

Comment

• Graag gedaan

Comment

• .

Comment

• Deze man hč

Comment

• Het zit diep he

Wat een figuur.

Zelfs als feyenoord kampioen is, heeft hij het nog over Ajax, zo groot zijn wij gewoon.

Wij zijn Ajax, wij zijn de beste!
                            Last edited by Pino; Gisteren, 08:43.

Comment

• Zijn oorspronkelijke foto was een kerkhof. Dat klinkt bepaald niet positief als dat over Ajax zou gaan.

Comment

• Ja Pino, we zullen maar doen alsof jij en sommige andere ajacieden hier niet jaren lang hebben lopen trollen op Feijenoord en alles wat ermee te maken heeft. Wie de bal kaatst, enfin. Die Arsene heb ik al een paar eeuwen op blok, met zijn oneliners met nog minder inhoud dan de interviews van Harry Mens.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MisterX Bekijk berichten
                                  Zijn oorspronkelijke foto was een kerkhof. Dat klinkt bepaald niet positief als dat over Ajax zou gaan.
                                  Grafstemming...

Comment

• Doe dit ff lekker via MSN ofzo

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There are currently 2 users online. 1 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                    X