View Full Version : Eredivisie Topic #4
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
Lange
3 januari 2009, 12:43
Eredivisie topic nummer 4 alweer.
Vitesse88
4 januari 2009, 18:44
Schreuder stopt direct als speler
Alfred Schreuder verruilt zijn actieve voetbalcarrière voor een rol als stagiair bij de technische staf van het eerste elftal.
In Turkije gaat Schreuder de nieuwe trainer Theo Bos assisteren bij de trainingen. Dit betekent dat de 36-jarige routinier zijn laatste wedstrijd heeft gespeeld.
Schreuder kwam deze zomer over van FC Twente. Hij kwam bij Vitesse in zes competitieduels in actie. De Barnevelder speelde eerder bij Feyenoord, RKC en NAC. In totaal speelde bij 370 wedstrijden in het betaalde voetbal.
Volgende week ook meer bekend of Hans van Arum assistent wordt of dat hij trainer van Jong Vitesse blijft. Dit is in ieder geval verrassend voor mij.
Snipes
4 januari 2009, 18:48
Als Sturing weggaat, dan moet je toch nieuwe assistenten hebben?
Vitesse88
4 januari 2009, 18:49
Doen ze toch ook met Schreuder en eventueel v Arum :)
Maikel
4 januari 2009, 19:02
Doen ze toch ook met Schreuder en eventueel v Arum :)
Al vindt ik het raar dat Schreuder dit gaat doen. Volgens mij zou Schreuder na dit seizoen terug keren naar Twente en daar toetreden tot de technische staf. Tenzij hij assistent wordt tot het einde van het seizoen.
Thom
4 januari 2009, 19:04
Nieuwe trainer bij Fc Twente en nou kan die alsnog dezelfde rol vervullen. Zo heel gek vind ik dat niet.
Armand
4 januari 2009, 21:33
Hoewel Danny Buijs inmiddels weer fit is, heeft hij geen plaats gekregen in de Feyenoord-selectie voor het trainingskamp in Turkije. De middenvelder, wiens contract na dit seizoen afloopt, traint in afwachting van de door Feyenoord gewenste transfer met het tweede elftal.
Afgelopen zomer zaten Dwight Tiendalli, Diego Biseswar en Timothy Derijck in hetzelfde schuitje, maar zij vochten zich terug in de A-kern.
Feyenoord vertrekt vandaag naar Turkije en neemt vijf spelers mee, die op de weg terug zijn van blessures. De verwachting is dat Tim de Cler en Kevin Hofland snel aansluiting zullen vinden bij de groepstraining. Jon Dahl Tomasson en Serginho Greene hebben meer tijd nodig, terwijl Georginio Wijnaldum een maand is uitgeschakeld door een gebroken teen. Het gaat om een haarscheurtje in de vierde teen, dat Wijnaldum heeft opgelopen in de laatste competitiewedstrijd voor de winterstop tegen NAC. De jonge aanvaller mist door deze blessure wellicht de hervatting van de competitie tegen SC Heerenveen (uit). Denny Landzaat en Tim Vincken blijven achter in Rotterdam om daar aan hun herstel te werken.
Randy.
4 januari 2009, 21:42
Wst, wie is dat op die avatar van jou. :<
En Buijs, Twente wou hem toen ook nog hebben, ben echt blij dat die niet gekomen is.
Bruins
4 januari 2009, 21:44
Buijs wilde niet ;e
E2E
4 januari 2009, 21:45
Is het niet tijd voor Eredivisie topic #4 inmiddels?
Bruins
4 januari 2009, 21:46
Start m zelf zou ik zeggen :checkit:
Haassiej
4 januari 2009, 22:29
Volgende speelronde:
Heerenveen - Feyenoord
Graafschap - Willem2
Twente - Vitesse
ADO - Heracles
NAC - Utrecht
Roda - PSV
NEC - Ajax
Sparta - Groningen
Volendam - AZ
Tom
4 januari 2009, 22:30
Plaats dan ook even de laatste posts;)
afcaj
5 januari 2009, 17:10
Volgende speelronde:
Heerenveen - Feyenoord 2-1
Graafschap - Willem2 0-2
Twente - Vitesse 4-0
ADO - Heracles 1-1
NAC - Utrecht 3-0
Roda - PSV 0-3
NEC - Ajax 0-2
Sparta - Groningen 1-3
Volendam - AZ 0-6
Armand
5 januari 2009, 17:19
Hehe, Ajax naar NEC. Hopen dat NEC punten afsnoept, ze zijn in ieder geval niet kansloos. Vitesse pakt denk ik wel een punt bij Twente, die Bos is een defensief ingestelde trainer, en Elia zit met z'n kop al in Amsterdam, dus die heeft z'n oude vorm toch niet denk ik. Sparta wint wel van Groningen, thuis zijn ze opvallend sterk, en die jonge middenvelder van Sparta is echt koning :<.
Tom
5 januari 2009, 17:45
Strootman bedoel je? Als ik een topclub was zou ik hem aantrekken en hem dan lekker 2/3 jaar bij Sparta stallen.
Armand
5 januari 2009, 17:48
Ja, Strootman. Heerlijke paas heeft die gozer, en ik ben het met je eens. Hij kan wel een goeie gaan worden, mits hij veel speelt natuurlijk. En hij heeft nog een geweldig inzicht ook.
Stefan.
5 januari 2009, 17:51
Precies, nu nog lekker gekoop.
w1UVxLuNcLc
E2E
5 januari 2009, 17:57
Sinds dat filmpje vind iedereen hem echt de shit:cab:
Frisian
5 januari 2009, 17:59
Haha echt hé.. Sinds dat Jan van Halst die televisie heeft (die ze bij DSF al jaren hebben) vindt iedereen hem geweldig. Als hij dan van een speler alleen de goede momenten laat zien is het logisch dat iedereen hem goed vindt :cab:
Tom
5 januari 2009, 17:59
Hij is ook gewoon 'de shit'. Moet je eens kijken naar zijn traptechniek, echt smullen. Ik heb een aantal wedstrijden van Sparta gezien en ik vorm mijn mening dus niet alleen na dit filmpje. Deze jongen is echt een verschrikkelijk groot talent.
Kristian
5 januari 2009, 18:00
Idd als ik een paas 20x geef zit er vast wel een goede voor een filmpje bij. Zo word ik ook wel goed;)
E2E
5 januari 2009, 18:03
Het gaat mij er niet om of het een goede voetballer is (ik vind hem namelijk echt wel goed) alleen: op het moment dat dat filmpje op het forum verschijnt (dit is niet de eerste keer) zegt iedereen: wow goede voetballer. Dat viel me even op ;e
Kristian
5 januari 2009, 18:04
Klopt. Maar die kerel heeft nog niks gepresteerd, en je kan makkelijk voetballen in zo'n team dan in de top. Dus wacht eerst af want hij is nog maar 18, we zullen wel zien hoe het over 3/4 jaar is.
Tom
5 januari 2009, 18:06
Ja daar heb je helemaal gelijk in. Die passes kan je natuurlijk wel makkelijker geven als je bij een team speelt dat vaak op de counter speelt (veel ruimte achter de verdediging van de tegenstander). Alleen daarom geniet ik niet minder van hem.
Kristian
5 januari 2009, 18:08
Ik geniet ook wel van zo'n speler alleen hij is nog jong. De Guzman was/is ook een talent alleen heeft hij dit seizoen nog geen normale wedstrijd gespeeld(dus waar is de talentvolle speler dan?) De meesten mensen zetten nu veel te veel druk op zo'n speler waardoor je straks niks meer van hem hoord.
Jasza
5 januari 2009, 18:56
Wat een stoere boefjes zijn die groningers ook:
Ik kan me voorstellen dat sinds de afgelopen winterstop het echte haatgevoel is losgekomen bij sommige mensen, bij mij was dat al eerder zo. Ik heb mijn hele leven een dikke teringhekel aan alles wat ook maar iets verbonden is aan deze achterlijke gladiolen uit onze hoofdstad. Ik hoop niet letterlijk op vuur, maar wel op vocaal vuur en misschien ook wel op fysiek vuur...maar dan buiten het stadion.
Over de stand kan ik geen ruk zeggen, ik hoop dat we deze wedstrijd die toch wel berucht staat als de pot van het seizoen, met klinkende cijfers zal worden gewonnen. Als er maar strijd is en de wedstrijd onder de supporters net zo leeft als bij de fans. Aan mij zal het niet liggen.
Bruins
5 januari 2009, 18:59
Ik geniet ook wel van zo'n speler alleen hij is nog jong. De Guzman was/is ook een talent alleen heeft hij dit seizoen nog geen normale wedstrijd gespeeld(dus waar is de talentvolle speler dan?) De meesten mensen zetten nu veel te veel druk op zo'n speler waardoor je straks niks meer van hem hoord.
In de lappenmand
jj1
5 januari 2009, 18:59
Nou neem jullie knuppels maar mee Jasper en Jeroen:)
Kristian
5 januari 2009, 19:01
In de lappenmand
Ja helaas nu wel, maar daarvoor dan?
Bruins
5 januari 2009, 19:04
Vorig seizoen? Basisspeler. Dit seizoen constant geblesseerd geweest. 2 wedstrijden gespeeld, Willem II uit waarbij hij 1 op 1 met Aerts mist :moop: Maar toen speelde hij maar wisten ze nog niet dat ie geblesseerd was ofso ;e
Kristian
5 januari 2009, 19:05
Ja vorig seizoen was het een talent, nu is het (op dit moment, om de blessure heen gekeken dan.) niks meer. Volgens mij werd er gesproken dat die speler voor heel veel mil. de deur uit kon.
Bruins
5 januari 2009, 19:07
Ja gerucht ging dat City 10 miljoen had geboden :cab:
Maar je conclusie vind ik een beetje lomp hoor, hij heeft dit seizoen amper gespeeld en je vindt hem niks meer? Waarop baseer je dat dan?
Randy.
5 januari 2009, 19:08
Hehe, Ajax naar NEC. Hopen dat NEC punten afsnoept, ze zijn in ieder geval niet kansloos. Vitesse pakt denk ik wel een punt bij Twente, die Bos is een defensief ingestelde trainer, en Elia zit met z'n kop al in Amsterdam, dus die heeft z'n oude vorm toch niet denk ik. Sparta wint wel van Groningen, thuis zijn ze opvallend sterk, en die jonge middenvelder van Sparta is echt koning :<.
A. Het hele team draait niet alleen op Elia, want dan zouden we een stuk lager staan.
B. Kheb vertrouwen in hem dat hij er volledig voor gaat, bovendien is al aangegeven (tenminste door Sportweek dan) dat Ajax Elia niet kan betalen.
jj1
5 januari 2009, 19:09
Hij heeft ook nog rood gehad...;)
Alessandro
5 januari 2009, 19:09
Na 1 wedstrijd kan je echt wel concluderen dat de guzman niks is hoor!:cab:
Kristian
5 januari 2009, 19:10
Nee het gaat erom dat spelers op hele jonge leeftijd grote talenten worden genoemd, met name nu even strootman. Dat werd dus ook zo gezegd met De Guzman, waar je nu ook niks meer van hoort. Ik vind dat spelers die wat goed aan het voetballen zijn in nederland te snel een ''groot talent'' worden genoemd. Zo leg je namelijk veel druk op zulke spelers.
Barteh
5 januari 2009, 19:15
A. Het hele team draait niet alleen op Elia, want dan zouden we een stuk lager staan.
B. Kheb vertrouwen in hem dat hij er volledig voor gaat, bovendien is al aangegeven (tenminste door Sportweek dan) dat Ajax Elia niet wil betalen.
Ik heb je maar even gecorrigeerd.
Alessandro
5 januari 2009, 19:26
Nee het gaat erom dat spelers op hele jonge leeftijd grote talenten worden genoemd, met name nu even strootman. Dat werd dus ook zo gezegd met De Guzman, waar je nu ook niks meer van hoort. Ik vind dat spelers die wat goed aan het voetballen zijn in nederland te snel een ''groot talent'' worden genoemd. Zo leg je namelijk veel druk op zulke spelers.
VInd je het raar dat je niet zo veel meer van iemand hoort als diegene maar 20 minuten in een heel seizoen speelt?
Armand
5 januari 2009, 19:34
B. Kheb vertrouwen in hem dat hij er volledig voor gaat, bovendien is al aangegeven (tenminste door Sportweek dan) dat Ajax Elia niet kan betalen.
Dat zeg ik ook helemaal niet(:cab:), maar Elia is er op belangrijke momenten geweest voor Twente, en sommige acties die hij gemaakt heeft hebben zeker wel wat punten opgeleverd voor Twente.
Matthew
5 januari 2009, 19:40
Wat een stoere boefjes zijn die groningers ook:
Over de stand kan ik geen ruk zeggen, ik hoop dat we deze wedstrijd die toch wel berucht staat als de pot van het seizoen, met klinkende cijfers zal worden gewonnen. Als er maar strijd is en de wedstrijd onder de supporters net zo leeft als bij de fans. Aan mij zal het niet liggen. Hahahahahah daar zijn er maar 2 van, en die zijn wel bekend denk ik.
E2E
5 januari 2009, 19:42
voor Groningen misschien niet;)
Randy.
5 januari 2009, 19:43
Dat zeg ik ook helemaal niet(:cab:), maar Elia is er op belangrijke momenten geweest voor Twente, en sommige acties die hij gemaakt heeft hebben zeker wel wat punten opgeleverd voor Twente.
Ik heb er iig alle vertrouwen in dat Twente de 3 punten pakt. ;)
Frisian
5 januari 2009, 19:44
Voor Groningen zijn dat nog altijd de wedstrijden tegen ons, al kan ik me best begrijpen dat ze die zo snel mogelijk willen vergeten :D
Fenomeno
5 januari 2009, 20:04
Ik heb er iig alle vertrouwen in dat Twente de 3 punten pakt. ;)
Het zal wel moeten, Elia en Arnautovic dollen heel die verdediging van Fietstas :naughty:
Ginola
5 januari 2009, 20:29
Feyenoord gaat weinig meer verdienen aan De Guzman, die gaat z'n contract niet verlengen en dus is komende zomer de enige mogelijkheid om hem nog te slijten.
Jasza
5 januari 2009, 20:52
Voor Groningen zijn dat nog altijd de wedstrijden tegen ons, al kan ik me best begrijpen dat ze die zo snel mogelijk willen vergeten :D
Sinds vorig jaar zitten wij erboven denk ik ;e
Oente
5 januari 2009, 21:39
Nou neem jullie knuppels maar mee Jasper en Jeroen:)
Dan komen we de bus niet in. :cab:
LarskeNec
5 januari 2009, 22:10
NEC verblijft in Marbella. Wat leuke foto's:
http://nec-nijmegen.nl/img/upl_images/_B1_59.JPG
Is dat FM?;)
Fiorentina was er ook:
http://nec-nijmegen.nl/img/upl_images/373O0633.JPG
http://nec-nijmegen.nl/img/upl_images/373O0638.JPG
Tweeling :D:
http://nec-nijmegen.nl/img/upl_images/BB1_0800.JPG
Haassiej
5 januari 2009, 22:10
Dan komen we de bus niet in. :cab:
Moet lukken man haha:banana:
haha NEC gaat low-budget met RyanAir :P
LTH
5 januari 2009, 22:11
Vette foto's.
Even naar Spanje met Ryan Air.
Jasza
5 januari 2009, 22:42
Haha NEC vliegt met ryanair, cheapass clubje.
CoxaNL
6 januari 2009, 09:43
Helemaal niet gek om geld te besparen waar dat kan.
E2E
6 januari 2009, 10:18
Idd, als ze business class vliegen is het weer 'verwende profs':cab:
StefanSR
6 januari 2009, 12:18
Lekker belangrijk idd;)
Jasza
6 januari 2009, 17:04
Wielaert lijkt me wel goed.
Armand
6 januari 2009, 17:18
Messi: Van Bronckhorst beste linksback ter wereld
Lionel Messi heeft op de site van de UEFA zijn favoriete elftal van 2008 bekend gemaakt. In zijn ploeg is er plaats voor één Nederlander: Giovanni van Bronckhorst als linksback. Opvallende afwezige in het team is de man die de Gouden Bal voor zijn neus wegkaapte, Cristiano Ronaldo.
'Ik ken hem van zijn tijd bij Barcelona', zegt de dribbelaar over Van Bronckhorst. 'Hij is vurig, vastberaden en draagt aanvallend veel bij. Hij heeft een goed seizoen gehad bij Feyenoord.'
Het beste team van 2008 volgens Messi:
Doel Petr Cech (Chelsea);
Verdediging Maicon (Internazionale), Rio Ferdinand (Manchester United), Carles Puyol (Barcelona) en Van Bronckhorst (Feyenoord);
Middenveld Javier Zanetti (Internazionale), Xavi (Barcelona), Cesc F*bregas (Arsenal) en Andres Iniesta (Barcelona);
Aanval Sergio Agüero (Atlético Madrid) en Wayne Rooney (Manchester United).
Als beste coach koos de Argentijn de manager van Manchester United, Alex Ferguson.
SHEVA#76
6 januari 2009, 17:30
Geen Eto'o best raar.
EDIT : Heb het niet goed gelezen wat er stond team van 2008 ;) Dus Ronaldinho ff gewist.
Kristian
6 januari 2009, 17:31
Presteerd Ronaldinho dan? zal het ook wel mee te maken hebben.
Dennis.
6 januari 2009, 17:32
Geen Ronaldo, dat is gekker ;e Jaloersssssss.
Bruins
6 januari 2009, 17:36
Messi > Ronaldo :5
Fenomeno
6 januari 2009, 18:19
Haha NEC vliegt met ryanair, cheapass clubje.
Ik heb liever voor die 1000'en euro's die ze besparen een paar 1000 euro meer in een speler ;)
Hans.
6 januari 2009, 19:28
Denk dat als Ajax de eerste drie wedstrijden na de winterstop goed doorkomt dat ze dan wel een goede kans maken om kampioen te worden. Ze moeten tegen Nec en Groningen uit en Heerenveen thuis. Terwijl AZ tegen De Graafschap, Volendam en Sparta moet. Als er na die 3 wedstrijden nog een verschil is van 3 punten of minder ziet het er goed uit voor Ajax.
Dennis.
6 januari 2009, 23:32
Discussie Wielaert hier verder.
Ajax speelt al een paar jaar geen CL. Waarom denkt iedereen aan de CL? Laten ze eerst maar eens kampioen worden, dan kun je Wielaert goed gebruiken. Als dat is gelukt kun je misschien verder kijken naar andere verdedigers, want CL = grotere kans op, voor Nederlandse begrippen, goede spelers.
Ginola
6 januari 2009, 23:35
Ben het volledig met je eens Dennis, bovendien is Wielaert echt wel goed genoeg om kampioen mee te worden, want de aanval is niet het zwakke punt op dit moment, waarop je maar 3 punten achterstaat op de koploper.
The Hunter
6 januari 2009, 23:40
Ik bedoel... Ga dan naar Curacao ;e (oei, was een pagina hiervoor. Mag eventueel verwijderd worden.)
harmpje
6 januari 2009, 23:58
PSV zet Méndez terug naar tweede elftal
06/01/2009 20:01
Edison Méndez gaat niet mee met de PSV-selectie op trainingskamp in Spanje. De 29-jarige middenvelder is voor een week teruggezet naar het tweede elftal, omdat hij zonder toestemming langer in Ecuador verbleef.
Méndez bezocht in zijn vaderland zijn zieke moeder. De PSV'er wilde haar eerst uit het ziekenhuis halen, voordat hij de terugreis naar Eindhoven zou aanvangen. Daardoor meldde de Ecuadoriaan zich te laat bij zijn werkgever en miste hij maandag de eerste training van het nieuwe jaar.
'We houden zeker rekening met persoonlijke omstandigheden, maar dit accepteren we niet', aldus algemeen directeur Jan Reker in het Eindhovens Dagblad. 'Vergeet niet dat hij wel eerder op vakantie mocht van ons.'
Méndez liet de afgelopen periode weten te willen vertrekken bij PSV. De Ecuadoriaan kan niet opschieten met trainer Huub Stevens en liet zelfs weten zich 'respectloos' behandeld te voelen.
Tsja, opnokken uit Eindhoven lijkt me?
Shefkee
7 januari 2009, 00:13
Zeker niet, althans hoeft van mij niet te gaan. Zet zich altijd voor de volle honderd procent in, echte vechter en een bijtertje. Iemand die PSV kan helpen in wedstrijden waarin ze het moeilijk hebben, in vorm is het ook een basisspeler, maar nu tsja bankzitter..
En ik snap het ook wel, idemdito met de reactie van PSV, maar als mijn moeder op sterven zou liggen en me zou vragen om de laatste nachten er nog bij te zijn.. (Ik zeg niet dat het zo is gegaan, maar schets een situatie.)
Ginola
7 januari 2009, 00:16
Mocht het zo gegaan zijn, dan is PSV echt wel zo menselijk om hem verder verlof te geven. Weet jij waarom Salcido wel langer mocht blijven?
Shefkee
7 januari 2009, 00:31
Hij mocht paar dagen langer in Mexico om het visum/visa van zijn dochtertje te regelen..
Edit: Uit het ziekenhuis halen en zorgen dat ze goed thuis komt, vind ik anders ook wel een reden om hem 'menselijk verder verlof' te geven.. Maar we weten allemaal niet hoe het gegaan is idd.
CoxaNL
7 januari 2009, 00:52
Precies. Hij zal wel niet goed gecommuniceerd hebben ofzo.
neves
7 januari 2009, 12:22
Bij mendez was het probleem dat hij niet gevraagd heeft om verlof, maar zomaar aankondigde dat hij langer wegbleef, zonder daar dus toestemming voor te vragen.
Armand
7 januari 2009, 13:01
Mendez, eerste klas werker die vooral in de Champions League héél erg goed van pas komt. Van mij hoeft hij niet weg, maar heeft al een eerder akkefietje met Huub gehad. Ik heb liever dat hij blijft tot aan de zomer ofzo, want Reker heeft gezegd werk te willen maken van Mark :D.
CoxaNL
7 januari 2009, 13:04
Toch opvallend hoe dat altijd weer bij Latijns-Amerikanen gebeurt..
jj1
7 januari 2009, 15:28
Op zich ene kant wel logisch he. Hoevaak hebben hun nou de tijd om hun familie/vrienden te zien? Een belg bijvoorbeeld pakt het vliegtuig en kan op een vrije dag even heen en weer en dat gaat niet naar Z-Amerika;)
Mido
7 januari 2009, 15:44
hoezo moet een Belg het vliegtuig pakken?:D
Bruins
7 januari 2009, 15:47
Omdat de auto daar nog niet uigevonden is :cab:
jj1
7 januari 2009, 15:50
hoezo moet een Belg het vliegtuig pakken?:D
Dan ben je er sneller dan met de auto:m:
Het gaat gewoon ff om het princiepe.
Quinneke
7 januari 2009, 15:57
Zeker niet, althans hoeft van mij niet te gaan. Zet zich altijd voor de volle honderd procent in, echte vechter en een bijtertje. Iemand die PSV kan helpen in wedstrijden waarin ze het moeilijk hebben, in vorm is het ook een basisspeler, maar nu tsja bankzitter..
En ik snap het ook wel, idemdito met de reactie van PSV, maar als mijn moeder op sterven zou liggen en me zou vragen om de laatste nachten er nog bij te zijn.. (Ik zeg niet dat het zo is gegaan, maar schets een situatie.)
Nou, was dat maar zo. Grote mond tegen Stevens, geen respect voor ploeggenoten. Goede voetballer, maar het karakter is niks. Dit is al de zoveelste keer dat er wat mis gaat met hem en dan komt dit. Ja terecht, van mij mag hij verkocht worden. En dan van Bommel terug in de zomerstop en je bent weer compleet.
Vitesse88
7 januari 2009, 16:00
Heujjj we schijnen weer schulden te hebben, iig als we de VI moeten geloven. Het was al wel wat bekend dat Vitesse nog wat schulden zou hebben ivm het aflossen en al die shit maar ja... Wat is de waarheid?
En zo liegt het bestuur voor de zoveelste keer haar eigen supporters voor _O_ ;e ;e
Om moedeloos van te worden :wall:
Quinneke
7 januari 2009, 16:02
Ik dacht dat Vitesse helemaal gezond was op een paar schulden na?! Maarja, schulden heeft onderhand iedereen wel in de voetbalwereld.
Bruins
7 januari 2009, 16:07
Genclerbirligi - Feyenoord 3-0
:cab:
Quinneke
7 januari 2009, 16:13
Nou volg ik niet de Turkse competitie maar waar staat Genclerbirligi dan op de ranglijst? En is het al afgelopen?
Barteh
7 januari 2009, 16:19
3-0 van welke turkse ploeg dan ook verliezen is slecht, zelfs voor Feyenoord.
Matthew
7 januari 2009, 16:19
Haha die staan ergens onderin. Maargoed, oefenwedstrijd, telt niet. Spel zal wel weer inspiratieloos geweest zijn, had niks anders verwacht.
Haha Henkie is weer bezig :D
In de slotfase van de eerste helft verdubbelde Genclerbirligi de marge, toen James Troisi over de linkerkant diep werd gestuurd. De middenvelder leek kansloos vanaf de achterlijn, maar waagde toch een schot. Dit verdween ook tot zijn eigen verbazing via de handen van Henk Timmer in het doel.
Quinneke
7 januari 2009, 16:22
3-0 van welke turkse ploeg dan ook verliezen is slecht, zelfs voor Feyenoord.
Ook van Fenerbahce? Het blijft maar een oefenduel he;).
LarskeNec
7 januari 2009, 16:37
Dag 2 in Marbella, heb er weer wat leuke eruitgepakt:
Mooi om te zien:
http://nec-nijmegen.nl/img/upl_images/3_8.jpg
Mooie shot:
http://nec-nijmegen.nl/img/upl_images/_2_7.jpg
Hoezo slecht geknipt :cab::
http://nec-nijmegen.nl/img/upl_images/_7_7.jpg
Wtf :cab::
http://nec-nijmegen.nl/img/upl_images/373O0765.JPG
Vitesse88
7 januari 2009, 17:07
Ik dacht dat Vitesse helemaal gezond was op een paar schulden na?! Maarja, schulden heeft onderhand iedereen wel in de voetbalwereld.
Ja dat dacht ik ook maar ja, het is even afwachten op een verklaring, als die er komt, van Vites.
HaJee
7 januari 2009, 17:11
Heujjj we schijnen weer schulden te hebben, iig als we de VI moeten geloven. Het was al wel wat bekend dat Vitesse nog wat schulden zou hebben ivm het aflossen en al die shit maar ja... Wat is de waarheid?
En zo liegt het bestuur voor de zoveelste keer haar eigen supporters voor _O_ ;e ;e
Donderslag bij heldere hemel inderdaad :o
CoxaNL
7 januari 2009, 18:25
Zeker dat het niet om dezelfde schulden gaat hier?
Vitesse88
7 januari 2009, 18:28
Zeker dat het niet om dezelfde schulden gaat hier?
Het gaat meer om de sanering die afgelost moet worden en die cijfers waren ook al wel bekend bij de supporters maar het is weer jammer om te lezen dat enkele sites er weer andere cijfers van maken.
CoxaNL
7 januari 2009, 18:30
Tsja, als Vitesse zelf eens openheid zou geven..
Armand
7 januari 2009, 19:15
NEC krijgt waarschijnlijk een tweede ring, of zit ik er naast?
Ginola
7 januari 2009, 20:21
Wtf :cab::
http://nec-nijmegen.nl/img/upl_images/373O0765.JPG
Hartslagmeter ;)
LarskeNec
7 januari 2009, 20:24
Ja maar dat gezicht :cab:
Jimmit
7 januari 2009, 21:24
Vond dit wel een mooie shot bij NEC:
http://www.nec-nijmegen.nl/img/upl_images/373O1060.JPG
Quinneke
7 januari 2009, 21:31
NEC krijgt waarschijnlijk een tweede ring, of zit ik er naast?
Nee, je zit er niet naast. In VI stond vorig jaar alvast de plannen voor de 2de ring. Wordt echt een mooi stadion.
Mido
7 januari 2009, 21:35
Vond dit wel een mooie shot bij NEC:
http://www.nec-nijmegen.nl/img/upl_images/373O1060.JPG:-D Mario Been zit in de Italiaanse sferen
Ginola
7 januari 2009, 22:36
Been heeft in Italië gespeeld hè ;) spreekt ook een aardig woordje Italiaans.
Bruins
7 januari 2009, 22:59
Om er meteen op in te haken
Zondagavond laat met Mario Been (http://player.omroep.nl/?aflID=8573849)
Ohja das gewoon een programma he dus niet doordenken :checkit:
HaJee
7 januari 2009, 23:49
Had ik al gekeken, zeer interessant!
Dennis.
7 januari 2009, 23:52
Geweldige trainer. Hoor van mn vader ook altijd positieve dingen over hem, hebben samen nog in district team gespeeld. Dit wordt een goeie :)
Jimmit
8 januari 2009, 10:35
Haha mooi hoe ze Cruijff voor de gek hebben gehouden :D
Jimmit
8 januari 2009, 14:55
N.E.C. verslaat sponsors met 12 - 0
N.E.C. heeft zijn eerste zege van 2009 te pakken. Het waren woensdag echter de verliezers die na afloop de champagne ontkurkten. Het team van de businessclub OSRN vierde de nederlaag alsof er zojuist Europees voetbal was binnengehaald.Het idee van het duel tussen de voetbalprofs van N.E.C. en de geldschieters kwam uit de koker van Mario Been. “Die mensen hebben het trainingskamp in Marbella voor ons betaald, op deze manier kunnen wij iets terugdoen.”
Om de zakenlieden, veelal veertigers en vijftigers, een kansje te geven, legde Been zijn spelers enkele restricties op. Op eigen helft mocht iedere N.E.C.’er de bal slechts één keer raken, voorbij de middenlijn twee keer. Het mocht de sponsors niet baten.
De profs wonnen met 12-0. Topscorer werd Saidi Ntibazonkiza, die OSRN-doelman Maurice Gubbels viermaal passeerde.
Wel mooi dat Been ook iets terugdoet voor de sponsors!
jj1
8 januari 2009, 14:56
Mooi idee inderdaad. Wel leuk voor die sponsors, in plaats van werken lekker chillen in de zon:)
alovenac
8 januari 2009, 17:25
'Wielaert aanvoerder af bij FC Twente'
Geschreven op donderdag, 8 januari om 17:11
Robbie Wielaert is niet langer aanvoerder van FC Twente, zo meldt De Telegraaf donderdagmiddag. Aan de beslissing van de Enschedeërs liggen naar alle waarschijnlijkheid de perikelen rond de belangstelling van Ajax ten grondslag. De aanvoerdersband is inmiddels overgedragen aan aanvaller Blaise N'Kufo. Drie weken nadat hij met FC Twente overeenstemming bereikte over een nieuw contract tot medio 2012, wil Wielaert al gebruik maken van de gelimiteerde transfersom van vier miljoen euro die in de verbintenis is opgenomen. Volgens FC Twente-voorzitter Joop Munsterman is die overeenkomst echter nog niet ondertekend en is de gelimiteerde transfersom daarom niet van toepassing.
Wielaert acht inmenging van de arbitragecommissie niet noodzakelijk. "Er is e-mailverkeer geweest waaruit blijkt dat er sprake is van een done deal", stelt de verdediger. "Ik laat me natuurlijk goed op de hoogte houden door mijn vader en zaakwaarnemer, maar concentreer me voorlopig alleen op FC Twente. Ik zit in een luxepositie. Ik heb het hier goed naar mijn zin, maar Ajax is natuurlijk wel Ajax."
Naar alle waarschijnlijkheid zijn de laatste woorden niet in goede aarde gevallen bij de Tukkers. De onderhandelingen over de overgang van de dertigjarige verdediger liepen al in de zomer stuk op de transferprijs. De rechtsgeldigheid van zijn nieuwe contract, dat ook op de officiële website werd aangekondigd, lijkt de komende tijd nog voor verhitte discussies tussen de betrokken partijen te zullen zorgen.
Marcel.
8 januari 2009, 18:53
SV Roeselaere - De Graafschap 1-3
De wedstrijd werd gespeeld in Turkije. Roeselaere kwam op 1-0 voorsprong, maar daarna scoorde nieuweling Ben Sahar zijn eerste twee doelpunten voor de Graafschap. Beide assists waren van Luuk de Jong. Diezelfde De Jong schoot in de eerste helft op de lat, waarna Van den Ouweland in de rebound voor de 3-1 tekende.
Vitesse88
8 januari 2009, 18:56
Wtf, Vitesse speelde daar gisteren 0-0 tegen :cab:
jj1
8 januari 2009, 18:59
Luuk de Jong is lekker bezig daar....Lekker voor Ben Sahar hoor:)
LarskeNec
8 januari 2009, 19:01
@Vitesse88: Het zijn maar oefenwedstrijden he ;)
Marcel.
8 januari 2009, 19:04
Daar kun je ook uit opmaken dat Roeslaere al een wedstrijd van gisteren in de benen had. Volgens het verslag op degraafschap.nl stond dat de Belgen niet zo scherp waren:p Luuk de Jong laat zeker zien dat hij talent heeft, alleen heeft Van Stee tot nu toe te lang vastgehouden aan Den Ouden, die echt een rampseizoen speelt. Veruit de slechtste speler in mijn ogen, de laatste wedstrijden totaal geen inzet meer.
Van Stee heeft nog een kort interview gegeven. Hij vond het koppel De Jong - Sahar goed gaan, maar wil ook nog De Ridder - Sahar proberen. Mijn voorkeur gaat uit naar de eerste mogelijkheid, want De Ridder heeft nog niet geleerd dat je ook nog een bal kunt overspelen in plaats van over de lijn te lopen of ver naast te schieten.
Vitesse88
8 januari 2009, 19:06
@Vitesse88: Het zijn maar oefenwedstrijden he ;)
Weet ik, zegt ook niet zoveel.
Haassiej
8 januari 2009, 19:40
Lekker hoor :)! Sahar 2x!
Snipes
8 januari 2009, 22:12
Het was toch KV Mechelen waar de Superboeren tegen moesten?
Dennis.
8 januari 2009, 22:26
Ja, idd :cab:
Jasza
8 januari 2009, 23:25
Been heeft in Italië gespeeld hè ;) spreekt ook een aardig woordje Italiaans.
Maffiosi ten top.
Marcel.
8 januari 2009, 23:29
Het was toch KV Mechelen waar de Superboeren tegen moesten?
Idd, ik was er zelf ook niet echt van op de hoogte waar ze deze week tegen spelen. Ik zag het op degraafschap.nl, daar stond ook Roeselare toen 't net geplaatst was. Mooie blunder;c
Mido
9 januari 2009, 11:23
Ik las op VI dat Sparta snel een nieuwe doelman hoopt te verwelkomen en ik dacht: mischien is Cassio wel iets voor Sparta? Schijnt een goede keeper te zijn, PSV wil hem verhuren aan een Nederlandse Eredivisieclub. Dus dat lijkt me een perfecte oplossing voor Sparta en dan kunnen ze volgend jaar een vaste keeper contracteren
Frisian
9 januari 2009, 12:56
Misschien is Vandenbussche wel wat voor Sparta, zijn we daar in ieder geval af :)
Hoort dit touwens niet in het transfernieuws topic?
Bruins
9 januari 2009, 12:58
PSV richt zich op Meeuwis als Méndez is vertrokken
Bij een vertrek van de ongelukkige Edison Méndez is Roda JC-middenvelder Marcel Meeuwis de eerste gegadigde om de gelederen van PSV te versterken.
PSV heeft via Meeuwis' zaakwaarnemer Louis Laros de interesse kenbaar gemaakt. 'Maar wel alleen als Méndez of Jason Culina is vertrokken', aldus Laros in De Telegraaf.
Meeuwis heeft er geen geheim van gemaakt dat PSV in Nederland zijn droomclub is. De middenvelder van Roda JC staat dan ook open voor een overgang naar Eindhoven. Hij is afhankelijk van de ontwikkelingen bij de Brabantse club.
Een tussentijds vertrek van Culina is niet aan de orde. De international keert na dit seizoen terug naar Australië, maar een eerder afscheid is voor PSV onbespreekbaar. 'Daarover is in principe niet te praten', zei technisch manager Adrie van Kraay in Voetbal International.
Een transfer van Méndez behoort wel tot de mogelijkheden. De Ecuadoriaan heeft zijn zinnen gezet op een vertrek bij PSV. Met zijn verlate terugkeer van kerstreces maakte hij opnieuw duidelijk ongelukkig te zijn in Eindhoven. De middenvelder, die een gelimiteerde afkoopsom in zijn contract heeft staan, is verbannen naar de beloftes.
Denk niet echt het niveau wat PSV nastreeft, zelfs voor Feyenoord zou ik hem te licht vinden :cab:
LarskeNec
9 januari 2009, 13:49
Zoveelste bericht over Meeuwis en PSV :cab:
Quinneke
9 januari 2009, 13:52
Maarja, als PSV hem niet snel haalt schiet hij in de volgende wedstrijd ook de 1-1 binnen in de blessuretijd;e. Zijn toch wel betere vervangers voor Mendez?
Snipes
9 januari 2009, 16:13
Ik vind Mendez echt één van de betere spelers van PSV dit seizoen..
Quinneke
9 januari 2009, 19:14
Zoveel speelt hij niet dus daar kan je niet veel over zeggen.
Stefan.
9 januari 2009, 19:23
Ik vond hem vorige jaren veel beter, werken, jammer dat het zo afloopt.. Meeuwis vind ik echt een leuke speler, misschien ook wel omdat een goede vriend zo van ze voornaam heet maarja:cab:..
Randy.
9 januari 2009, 21:13
Maarja, als PSV hem niet snel haalt schiet hij in de volgende wedstrijd ook de 1-1 binnen in de blessuretijd;e. Zijn toch wel betere vervangers voor Mendez?
Als je in dat zou bijgeloven, kan je hem beter in de 89e minuut geblesseerd van het veld aftrappen maar ok.
Quinneke
9 januari 2009, 21:15
Dat kan, maar dat doen ``wij`` PSV`ers niet;).
Randy.
9 januari 2009, 21:38
Ik trap liever iemand uit de wedstrijd dan veel geld verspillen voor zo'n speler, maarja ik zie PSV daar ook niet voor aan. :m: En als die dan de 1-1 binnentrapt in laatste minuut, dan zal dat wel aan PSV gelegen hebben.
Quinneke
9 januari 2009, 21:50
Of aan het veld dat zo modderig was dat je hem niet het strafschopgebied uit kon rossen.
Tom
9 januari 2009, 23:02
1 AZ 17 41
2 AJA 17 38
3 TWE 17 34
4 PSV 17 30
5 NAC 17 29
6 HEE 17 29
7 GRO 17 26
8 NEC 17 26
9 UTR 17 25
10 WIL 17 24
11 HER 17 20
12 FEY 17 19
13 SPA 17 18
14 ADO 17 15
15 VIT 17 15
16 RJC 17 14
17 GRA 17 13
18 VOL 17 11
19 GO 0 -1
Stand volgens VI.nl, als je op GO klikt kom je bij Go Ahead Kampen ;e
Obasi
9 januari 2009, 23:29
Toch blijf ik erbij dat AZ dit seizoen kampioen wordt, alles klopt. En met Dembele erbij vrees ik als Ajacied het ergste.
Armand
10 januari 2009, 13:00
Timmer bijna zeker van extra jaar
Henk Timmer gaat binnenkort zijn aflopende contract bij Feyenoord met één seizoen verlengen. De international heeft een clausule in zijn verbintenis die erin voorziet dat zijn dienstverband automatisch wordt doorgezet wanneer de sluitpost een bepaald aantal wedstrijden per seizoen keept. “Ik heb een optie in mijn contract, die automatisch wordt gelicht als ik dit seizoen een bepaald aantal wedstrijden speel. Daar zit ik al heel dicht bij. Als ik wil stoppen, dan kan ik stoppen, maar ik ben fit en wil mijn carrière graag bij Feyenoord afsluiten”, zo laat de 37-jarige goalie weten in De Telegraaf.
Mocht het afscheid daadwerkelijk daar zijn, dan valt Timmer niet in het befaamde ‘zwarte gat’. “In principe denk ik nog aan één jaar extra. Na mijn voetbalcarrière ga ik net als Jaap Stam werken in het bedrijf World Soccer Consult van mijn zaakwaarnemer Henk van Ginkel, en het is de bedoeling dat we dat bedrijf op termijn samen overnemen."
Kristian
10 januari 2009, 13:02
Of je daar blij mee moet zijn als Feyenoordsupporter.
Denny
10 januari 2009, 13:03
Wat een vreselijk nieuws :(
Matthew
10 januari 2009, 13:05
En dan gaan Mulder en Darley weg want te weinig speeltijd weg en halen we Vonk :thumb:
Kristian
10 januari 2009, 13:09
En dan sta je volgend jaar op dezelfde positie als nu:P
Mido
10 januari 2009, 13:14
Ajax-Feyenoord binnen 4 uur uitverkocht!
The Hunter
10 januari 2009, 13:14
Dan zijn ze iig constant.
Quinneke
10 januari 2009, 13:22
Ajax-Feyenoord binnen 4 uur uitverkocht!
Duurde het zolang? Sommige wedstrijden zijn binnen het half uur uitverkocht, soms binnen 20 minuten.
BojanKrkic
10 januari 2009, 15:02
Duurde het zolang? Sommige wedstrijden zijn binnen het half uur uitverkocht, soms binnen 20 minuten.
Voor 52.000 toeschouwers
Frisian
10 januari 2009, 15:04
Slap excuus, de klassieker van het seizoen. De wedstrijd die het meest leeft bij beide supportersgroepen, de club uit de hoofdstad van Nederland..
Tevens zijn het niet 52.000 kaartjes, de seizoenkaarten worden niet verkocht, ik weet niet hoeveel seizoenkaarthouders Ajax heeft maar ik had verwacht dat deze wedstrijd sowieso binnen een kwartier wel was uitverkocht.. Iemand een verklaring? Of gebeurt dat altijd?
PrinsPils
10 januari 2009, 15:04
Feyenoord-Ajax was vorig jaar binnen 5 minuten uitverkocht.
Shefkee
10 januari 2009, 15:13
Meeuwis is echt geen versterking ofzo :cab: Die moet echt wegblijven..
stevehh
10 januari 2009, 15:20
Slap excuus, de klassieker van het seizoen. De wedstrijd die het meest leeft bij beide supportersgroepen, de club uit de hoofdstad van Nederland..
Tevens zijn het niet 52.000 kaartjes, de seizoenkaarten worden niet verkocht, ik weet niet hoeveel seizoenkaarthouders Ajax heeft maar ik had verwacht dat deze wedstrijd sowieso binnen een kwartier wel was uitverkocht.. Iemand een verklaring? Of gebeurt dat altijd?
Wat maakt het uit? Hij is toch uitverkocht :cab:
Mido
10 januari 2009, 15:25
ja alle mensen willen elkaar overtreven met hoe snel die wedstrijd was uitverkocht
Frisian
10 januari 2009, 15:44
Ja, het is uitverkocht duh.. Als dat niet eens het geval was geweest... :cab:
Ik bedoel er dus mee te zeggen dat dit dé wedstrijd van het seizoen is, iedereen wil die kaartjes hebben en is er dus vroeg bij, dan vind ik niet dat 4 uur zo snel is voor 'de wedstrijd van het seizoen' voor beide supportersploegen. Maar dat is mijn mening.
Mido
10 januari 2009, 15:51
Ja, het is uitverkocht duh.. Als dat niet eens het geval was geweest... :cab:
Ik bedoel er dus mee te zeggen dat dit dé wedstrijd van het seizoen is, iedereen wil die kaartjes hebben en is er dus vroeg bij, dan vind ik niet dat 4 uur zo snel is voor 'de wedstrijd van het seizoen' voor beide supportersploegen. Maar dat is mijn mening.mischien leeft dat gevoel niet meer van de wedstrijd van het jaar aangezien Ajax um de laatste jaren simpel met 3/4-0 wint. daarbij komt dat de Arena grotendeels binnen enkele minuten was utverkocht alleen kaarten van 60,65 euro gaan wat langzamer.
Frisian
10 januari 2009, 15:54
Oke, dan weet ik dat :)
timpy00
10 januari 2009, 16:11
Natuurlijk blijft dit de wedstrijd van het seizoen. Ongeacht de uitslagen van afgelopen jaren, Ajax-Feyenoord en Feyenoord-Ajax zijn dé wedstrijden van de Eredivisie.
Ginola
10 januari 2009, 16:27
Het wanbeleid zet zich lekker voort bij Feyenoord, bedankt Peter.
Matthew
10 januari 2009, 16:46
Haha en dan beweert ie nog dat de koers goed is ofzo ;e
Thom
10 januari 2009, 16:50
Timmer, de meeste overschatte keeper van Nederland. Geef een jonge keeper de kans. Misschien wordt Vd Bussche nog wel gehaald. ;)
Martijn
10 januari 2009, 16:53
Grote kans dat Tim Krul komt. Ook hebben ze aan Mulder of Ekramy nog jongere keepers.
Op dit moment staat Feyenoord in ieder geval met 4-1 voor tegen Neftchi Baku, de nummer negen van Azerbeidjan.:)
Mido
10 januari 2009, 17:03
dan zie je gelijk waar het nivo van Feyenoord ligt :p
Matthew
10 januari 2009, 17:04
Die goal van hun sowieso fout van Timmer
Jomar
10 januari 2009, 17:05
Hoe gaan ze Tim Krul halen? Of ja met welk geld?
Hans.
10 januari 2009, 17:06
Grote kans dat Tim Krul komt.
Waar baseer je dat op?
Ajax gaat niet zo leker teggen Stuttgart. Ook heel gek als je zonder Vermaelen, Verthongen en V.D. Wiel speelt.
Nu spelen ze met Silva, Olegeur, Aldeirwereld, Schilder
E2E
10 januari 2009, 17:07
Heb jij een link?:)
Mido
10 januari 2009, 17:09
ja effe een goede link hebben
Obasi
10 januari 2009, 17:09
Wat is de stand?
Hans.
10 januari 2009, 17:10
Heb jij een link?:)
Nee ik volg het via ajaxshowtime.
Misschien mooi om nog even te vermelden dat Oleguer heeft gescoord. Alleen in het vekeerde goal....
@ Cesc 3-1
E2E
10 januari 2009, 17:11
3-1 achter...
BojanKrkic
10 januari 2009, 17:25
Het is nu 2-3!
Abe
10 januari 2009, 17:26
Hoe gaan ze Tim Krul halen? Of ja met welk geld?
http://www.goal.com/nl/news/213/eredivisie/2008/12/03/993677/krul-hoopt-op-feyenoord
Oja, in Nederland wordt Feyenoord gezien als de club zonder geld, dat is waar ook. Geld van de UEFA Cup, geld van talent pool?
Martijn
10 januari 2009, 17:36
Tim Krul heeft volgens mij een contract dat niet lang meer doorloopt. Voorafgaand aan dit seizoen wilde Feyenoord hem, wou Tim Krul zelf ook en wou Newcastle hem ook verkopen. Toen iedereen dacht dat de deal rond was, en Krul al met zijn gedachte bij Feyenoord zat besloot Newcastle dat ze hem toch niet wouden verkopen.
Feyenoord 5-1 gewonnen. :)
Randy.
10 januari 2009, 17:37
Timmer, de meeste overschatte keeper van Nederland. Geef een jonge keeper de kans. Misschien wordt Vd Bussche nog wel gehaald. ;)
Timmer > VDBussche
Hans.
10 januari 2009, 17:47
http://www.goal.com/nl/news/213/eredivisie/2008/12/03/993677/krul-hoopt-op-feyenoord
Oja, in Nederland wordt Feyenoord gezien als de club zonder geld, dat is waar ook. Geld van de UEFA Cup, geld van talent pool?
De inkomsten uit de UEFA Cup zijn minder dan de boetes die Feyenoord dit jaar kreeg door rellen in die UEFA Cup. En het geld van de talent pool is allang geinvesteerd.
Mitashi
10 januari 2009, 17:49
+ torenhoge schulden:)
Stoicka
10 januari 2009, 17:53
Sowieso zou het niet goed zijn voor Krul, geef die jonge eens een kans bij een club als PSV, of een andere club die Europees meedoet. Zulke talenten zijn schaars en behoren niet voor een club te spelen die strijd voor het linkerrijtje.
Randy.
10 januari 2009, 17:59
Feyenoord is normaal gesproken ook geen club die meestrijdt voor het linker rijtje maar er gewoon al thuishoort, maar ok.
Mitashi
10 januari 2009, 18:41
VVV - Racing Genk 3-0
Calabro (2), Leemans
Belgisch voetbal..
Randy.
10 januari 2009, 18:50
Calabro weer hoor.
timpy00
10 januari 2009, 19:05
Rare voetballer vind ik dat, Calabro. Vond ik vorig jaar echt niet zo goed, en dit jaar speelt hij vrij aardig. Is kijken of hij het volgend seizoen in de Eredivisie nog steeds kan.
Mitashi
10 januari 2009, 19:29
Maar racing is toch een sub-/topper?
Dat een eerste divisionist uit Nederland hun overklassen.
timpy00
10 januari 2009, 19:31
Vriendschappelijk zegt niks ;).
Lazovic
10 januari 2009, 19:33
Ik denk ook wel dat het niveau in de eredivisie een flink stuk hoger ligt dan het niveau in Belgie
Quinneke
10 januari 2009, 19:35
Voor 52.000 toeschouwers
Vergeet jij seizoenskaarten ofzo? Natuurlijk bedoel ik Ajax, die hebben vaak zat gehad dat wedstrijden binnen 10 a 20 minuten zijn uitverkocht. En dit is het duel van het jaar, of Feyenoord nou 18de staat of 1ste. Je wilt als Ajacied zijnde toch erbij zijn als je rivaal verslagen/vernederd word?
Oente
11 januari 2009, 01:34
Ajax in Portugal, dus een oefenwedstrijdje tegen Stuttgart.
Ajax verliest oefenpot in Portugal tegen VfB Stuttgart: 2-3
10-01-09
Ajax heeft zaterdagmiddag een oefenduel van VfB Stuttgart verloren (2-3). De Duitsers bezetten de tiende plaats in de Bundesliga. De wedstrijd werd gespeeld in de Algarve in Portugal, waar Ajax verblijft in het Pine Cliff Resort.
Luis Suarez kreeg van coach Marco van Basten de aanvoerdersband om. Hij had in de basisopstelling doelman Kenneth Vermeer boven de herstelde Maarten Stekelenburg verkozen. Na rust maakte Stekelenburg zijn rentree en kreeg de aanvoerdersband van Suarez om zijn arm.
Na 21 minuten zorgde Martin Lanig voor een Duitse voorsprong, een minuut later kwamen de Amsterdammers op gelijke hoogte dankzij een goal van de Ajax-aanvoerder. Een schot van Dario Cvitanich verdween via Suarez in het net. Zeven minuten later zorgde Julian Schieber voor de 1-2 en vijf minuten voor de thee bracht Thomas Hitzlsperger Stuttgart op 1-3.
In de 65e minuut bracht Dario Cvitanich Ajax terug in de wedstrijd door een voorzet van Suarez met het hoofd af te ronden. Vlak voor het einde van de wedstrijd leken de Amsterdammers op gelijke hoogte te komen nadat Cvitanich wederom met het hoofd scoorde, maar de scheidsrechter keurde de goal af.
Geen schande, blijft maar een oefenwedstrijdje. En Feyenoord thuis was na enkele uren al uitverkocht, blijft een heerlijk wedstrijdje. :huhu:
BojanKrkic
11 januari 2009, 10:15
Jammer van die afgekeurde doelpunt.
Toby Alderweireld is een held
Maikel
11 januari 2009, 10:56
Reactie op Stuttgart - Ajax (http://www.nusport.nl/wp-content/themes/nusport2/knudde.php?id=33710)
;D;D;D
Armand
11 januari 2009, 11:26
11/1/2009 - 'PSV praat opnieuw over Toivonen'
In de Zweedse krant Expressen heeft Malmö-directeur Pelle Svensson bevestigd dat zijn club opnieuw met PSV gesproken heeft over een mogelijke trainsfer van Ola Toivonen. Eerder leken de onderhandelingen gestrand vanwege het grote gat tussen vraagprijs en het bod van PSV.
:D
Marcellis
11 januari 2009, 12:02
Weet niet of het echt een versterking is, die Toivonen. Als hij echt zo goed was geweest, dan had PSV allang dat gat van 1 miljoen overbrugt.
StefanSR
11 januari 2009, 12:04
Hij is echt goed ;) Sparta speelde van de week tegen Malaga 2-2 en voor de rest is het eng rustig rond mijn clubje
Quinneke
11 januari 2009, 16:07
:D
Als PSV dat geld nou gebruikt voor Gomes...
CoxaNL
11 januari 2009, 17:32
Wil Tottenham niet.
Mido
11 januari 2009, 17:39
Als PSV dat geld nou gebruikt voor Gomes...en dan een keeper(Isaksson) met een jaarsalaris van 2 miljoen op de bank zetten, lijkt me aardige kapitaalsvernietiging.
Quinneke
11 januari 2009, 19:27
@ Coxa, als PSV nou eens een keertje niet opgeeft na 1 keer dan komt het goed.
@ Mido, welk kapitaal? Ben niet onder de indruk van hem. Misschien dealtje Gomes-Isaksson en dat de Spurs niks meer hoeft te betalen.
CoxaNL
11 januari 2009, 20:42
@ Coxa, als PSV nou eens een keertje niet opgeeft na 1 keer dan komt het goed.
@ Mido, welk kapitaal? Ben niet onder de indruk van hem. Misschien dealtje Gomes-Isaksson en dat de Spurs niks meer hoeft te betalen.
Hopen mag natuurlijk. Het is zeker realistischer dan een terugkeer van Robben ofzo, dat wel. Het is niet heel ver gegrepen. Maar toch weet ik niet of het er wel van komt hoor. Bij Tottenham gaat het toch beter en als hij de kans krijgt weet ik zeker dat hij het fantastisch gaat doen. Of Harry Redknap dat ook echt vindt, of gewoon praatjes heeft om de prijs hoog te houden...?
Thom
11 januari 2009, 22:29
Tarvajarvi met zijn nieuwe kapsel: http://i44.tinypic.com/pqgqq.jpg
:mrgy:
Haassiej
11 januari 2009, 22:30
Tarvajarvi met zijn nieuwe kapsel: http://i44.tinypic.com/pqgqq.jpg
:mrgy:
Jezus :cab: doet me trouwens denken aan Bogelund die jaren geleden voor psv speelde :banana:
Vitesse88
11 januari 2009, 22:31
Ik zag het vanmorgen, tering dat is flink wennen :cab:
afcaj
12 januari 2009, 06:19
Lijkt wel op Jaap Stam :p
Gabi.e
12 januari 2009, 07:04
Hehe die zei zeker dat hij Vitesse naar een hoger niveau zou tillen en anders zou hij zijn kop kaal scheren.
Tom
12 januari 2009, 08:40
Nieuwe look nieuwe start ;e
Gert
12 januari 2009, 09:02
Lijkt wel op Jancker
Stoicka
12 januari 2009, 09:05
Ik was groot fan van hem bij Heerenveen. Komt omdat ik hem eens heb ontmoet na ene wedstrijd en er even mee heb gepraat (was 12/13 dus dan is het in 1 keer je favo speler:D) maar die is wel hopeloos afgezakt voor wat zo'n groot talent was.
PrinsPils
12 januari 2009, 15:13
Ik heb wel weer zin in een competitie ronde:)
jj1
12 januari 2009, 15:16
Lekker begin voor jullie hoor, uit naar Heerenveen...
Wij naar NEC zal ook lastig zijn. Ligt vooral aan de defensie natuurlijk met misschien de afwezigheid van: Wiel, Vermaelen en Verthongen...ppff
PrinsPils
12 januari 2009, 15:17
Tja verwacht eigenlijk wel weer een nederlaag, hopen op gelijkspel. Hopen dat NEC het jullie moeilijk maakt;)
Mido
12 januari 2009, 15:19
@ Mido, welk kapitaal? Ben niet onder de indruk van hem. Misschien dealtje Gomes-Isaksson en dat de Spurs niks meer hoeft te betalen.de kapitaalsvernietiging is de bankspeler(in dit geval Isaksson) die dus voor een paar miljoen paar miljoen per jaar op de bank zit dan.
Quinneke
12 januari 2009, 15:50
Of je leest het laatste stukje en dan weet je wat mijn bedoeling is.
Vitesse88
12 januari 2009, 16:10
Ik heb wel weer zin in een competitie ronde:)
Ik niet :cab: Twente uit :(
Alessandro
12 januari 2009, 16:14
Hoezo in godsnaam Leon? We moeten tegen Heerenveen uit toch?? Dat wordt een drama hoor.. Minstens 3 of 4 nul. Maargoed ik zal het zo positief bekijken als jouw:p We gaan winnen met 2-0:cab:
PrinsPils
12 januari 2009, 16:17
Hoezo in godsnaam Leon? We moeten tegen Heerenveen uit toch?? Dat wordt een drama hoor.. Minstens 3 of 4 nul. Maargoed ik zal het zo positief bekijken als jouw:p We gaan winnen met 2-0:cab:
Lees even beter, ik zeg toch dat we waarschijnlijk gaan verliezen en dat ik een beetje hoop op misschien een gelijk spel.. Maar daarom heb ik wel weer zin in voetbal, nu is het zo saai.
Vitesse88
12 januari 2009, 16:54
Holland debuteert bij verzuimend AZ
AZ heeft het oefenduel met AGOVV Apeldoorn niet winnend af weten te sluiten. De Alkmaarders, waar James Holland een verdienstelijk debuut maakte, zagen de bezoekers in de slotfase op gelijke hoogte komen: 3-3.
Dries Mertens was met twee treffers een plaaggeest voor de ploeg van Louis van Gaal. De offensieve middenvelder opende al vroeg in de wedstrijd de score en schoot de Apeldoorners in blessuretijd naar een puntendeling.
Na de vroege openingstreffer van Mertens herpakte AZ zich nog wel. David Mendes da Silva, Demy de Zeeuw en Moussa Dembélé - op aangeven van Holland - gaven de Alkmaarders wat lucht, maar konden niet voorkomen dat AGOVV zich knap terug vocht.
Joey Snijders tekende namens de eerstedivisionist aan voor de aansluitingstreffer, waarna Mertens AZ-trainer Louis van Gaal in blessuretijd de nodige hoofdbrekens bezorgde: 3-3.
Damn, als ik dit wist was ik even gaan kijken. Wel erg netjes van AGOVV!
Senqo
12 januari 2009, 17:00
Hoppa, Wielaert is binnen. Dan kunnen we gelijk Oleguer dumpen, want die gast schiet de laatste tijd nog geen deuk in een pakje boter.
Mido
12 januari 2009, 17:12
Of je leest het laatste stukje en dan weet je wat mijn bedoeling is.ja leuk idee, dan proberen we dat gelijk met Oleguer ook:cab: ruilen we Oleguer voor Puyol en dan hoeft Barcalona niks bij te betalen:D, om zo,n deal zal Tottenham ook wel staan te springen:-D
Quinneke
12 januari 2009, 17:23
ja leuk idee, dan proberen we dat gelijk met Oleguer ook:cab: ruilen we Oleguer voor Puyol en dan hoeft Barcalona niks bij te betalen:D, om zo,n deal zal Tottenham ook wel staan te springen:-D
Wat boeit mij dat. Isaksson staat volgens mij bekend daar als goede keeper dus why not?
timpy00
12 januari 2009, 18:06
Wat boeit mij dat. Isaksson staat volgens mij bekend daar als goede keeper dus why not?
Reserve keeper was hij, dus zo goed zal zijn reputatie wel niet zijn ;).
Gabi.e
12 januari 2009, 18:11
Wanneer komt die Dries Martens eens naar Eredivisie :cab;
Vitesse88
12 januari 2009, 18:28
Wanneer komt die Dries Martens eens naar Eredivisie :cab;
Afgelopen zomer bijna naar Vitesse maar AGOVV vraagt/vroeg 1,3 mil geloof ik :cab: Enorm goede speler!
timpy00
12 januari 2009, 18:32
Is zeker een goede speler, AGOVV heeft altijd wel een hele goede in de selectie zitten.
Shefkee
12 januari 2009, 18:37
Weet iemand hoe Heerenveen het doet tegen Nurnberg? 1-1 ja, maar zijn ze beter of niet?
Matthew
12 januari 2009, 18:43
Euj boys we maken Heerenveen gewoon af hoor. Nee dat niet maar we winnen wel. Alsof hun zo goed zijn, wij spelen gewoon met die jeugdspelers en alles komt goedddddd :<
Stoicka
12 januari 2009, 18:59
Heerenveen nu penalty's tegen Nürnberg.
Quinneke
12 januari 2009, 20:28
Reserve keeper was hij, dus zo goed zal zijn reputatie wel niet zijn ;).
O, dacht dat hij altijd eerste keeper was maar sinds een paar jaar reservedoelman.
Armand
12 januari 2009, 21:12
11/1/2009 - PSV verwacht nu snelle transfer Toivonen
In het Algemeen Dagblad liet Adrie van Kraaij doorschemeren een snellere transfer van Ola Toivonen te verwachten. "Houd de komende dagen maar in de gaten. We hebben een heel acceptabel bod gedaan. Als we het geloof niet hadden dat Toivonen naar ons komt, hadden we de zaak allang afgeblazen."
12/1/2009 - ED: Reker spreekt vandaag met Malmö FF
PSV-directeur Jan Reker heeft vandaag een gesprek met zijn collega van Malmö FF, zo meldt het Eindhovens Dagblad. Daarmee lijken de onderhandelingen over de transfer van aanvaller Ola Toivonen in een cruciale fase terecht te komen. Reker wilde gisteren inhoudelijk nog niets zeggen over het onderhoud met zijn Zweedse collega Pelle Svensson.
Quinneke
12 januari 2009, 21:14
Ik ken die hele gozer niet, hopen dat hij het waar gaat maken mits hij komt.
Alessandro
12 januari 2009, 21:15
Euj boys we maken Heerenveen gewoon af hoor. Nee dat niet maar we winnen wel. Alsof hun zo goed zijn, wij spelen gewoon met die jeugdspelers en alles komt goedddddd :<
Ik ben iedere keer weer blij als er een nieuwe jeugdspeler in staat;e Simpelweg omdat ze het toch wel beter doen dan de basisspelers. Ik hoop altijd op erasmus en wattamaleo, want wat zijn dat een helden zeg;e
jj1
12 januari 2009, 21:18
Ja die Erasmus is toch talent matjoew? Waarom speelt hij niet eens met Makaay in de spits:S
Matthew
12 januari 2009, 21:34
Omdat we niet met 2 spitsen spelen. En je zegt het al, talent, hij hoeft er nog niet te staan. Tomasson enzo staan nog voor hem.
Maikel
12 januari 2009, 22:11
FC Utrecht wil Adriaanse als trainer voor komend seizoen
12/01/2009 21:30
EXCLUSIEF - In het diepste geheim probeert grootaandeelhouder Frans van Seumeren van FC Utrecht voor het nieuwe seizoen Co Adriaanse naar de Domstad te halen.
Sinds afgelopen zomer is de 61-jarige Amsterdammer trainer van de Oostenrijkse topclub Red Bull Salzburg. Adriaanse werd met de club winterkampioen, met vier punten voorsprong op Sturm Graz. Na dit seizoen loopt zijn contract af.
Adriaanse staat zeer sceptisch tegenover een terugkeer naar Nederland, maar daar laat de puisant rijke Van Seumeren zich niet door afschrikken. Hij wil heel ver gaan. Daarbij denkt hij niet in problemen maar in kansen.
Adriaanse moet FC Porto nog ruim een miljoen euro betalen wegens contractbreuk. In 2006 veroverde Adriaanse met Porto zowel de landstitel als de beker, om vervolgens in augustus van dat jaar abrupt op te stappen wegens een vertrouwensbreuk met de clubleiding. Van Seumeren wil zijn toekomstige 'droomtrainer' helpen dat financiële obstakel uit de weg te ruimen.
Adriaanse speelde van 1970 tot 1976 176 wedstrijden voor FC Utrecht. Als trainer werd hij vaak in verband gebracht met Utrecht, maar het leidde nimmer tot een contract. Twee jaar geleden was een dienstverband nagenoeg een feit. De contacten liepen destijds via hoofdsponsor Phanos en enkele oud-spelers, onder wie saillant genoeg de huidige interim-trainer Ton du Chatinier. Toch werd Adriaanse ook indertijd geen trainer in Utrecht.
Na Porto was hij werkzaam bij Metallurg Donetsk (Oekraïne), Al-Sadd in Qatar en nu dus in Salzburg. Hij maakte in het seizoen 1998/99 naam bij Willem II en oogste in 2004/05 lof met een swingend AZ.
Bron: VI
Alessandro
12 januari 2009, 22:12
Omdat meneer Derksen dat net zegt zeker;e
CoxaNL
12 januari 2009, 22:48
Of hij zegt het omdat VI daar achter is gekomen?
Bruins
12 januari 2009, 23:08
Nulletje of vier inderdaad :< Van Dijk op doel en alles komt goed.
Frisian
12 januari 2009, 23:12
Blijven dromen jongens, blijven dromen... :D
Gert
12 januari 2009, 23:14
Sowieso dat Timmer de nul houdt lijkt me vrijwel onmogelijk aanstaande weekend ;)
Bruins
12 januari 2009, 23:18
Nee daarom zeg ik ook: Van Dijk op goal
Gert
12 januari 2009, 23:36
Ja oke dat klopt (overheen gelezen), maar dan moet Timmer zijn goudvis te eten geven of de cavia vermaken ofzo om niet te kunnen spelen dit weekend
Bruins
12 januari 2009, 23:41
Of z'n hond uitlaten --> geblesseerd
Maar we zijn het er dus wel over eens dat Van Dijk de nul gaat houden :) Mooi.
Vitesse88
12 januari 2009, 23:50
Alsof Adriaanse naar Utrecht wilt, vorige zomer niet naar Feyenoord maar komend seizoen wel naar Utrecht terwijl hij bakken verdiend in Oostenrijk. Maar Derksen zit er wel eens vaker naast(vd Brom zou naar Vitesse gaan).
centrocampista
13 januari 2009, 10:53
Alsof Adriaanse naar Utrecht wilt, vorige zomer niet naar Feyenoord maar komend seizoen wel naar Utrecht terwijl hij bakken verdiend in Oostenrijk. Maar Derksen zit er wel eens vaker naast(vd Brom zou naar Vitesse gaan).
Maar als die gast belooft dat hij zijn schuld aan Porto betaald is het wel verleidelijk natuurlijk.
Djordison
13 januari 2009, 11:02
Of z'n hond uitlaten --> geblesseerd
Maar we zijn het er dus wel over eens dat Van Dijk de nul gaat houden :) Mooi.
Van Dijk > Timmer inderdaad, in vergelijking met Timmer straalt die man gewoon rust uit. Als ik in de kuip zit valt het pas op hoe rustig Van Dijk is en hoe Timmer staat te schreeuwen. Ook nog een pluspunt is dat Van Dijk wel uit durft te komen bij een voorzet..
CoxaNL
13 januari 2009, 11:36
Maar als die gast belooft dat hij zijn schuld aan Porto betaald is het wel verleidelijk natuurlijk.
Na een jaartje zeggen dat je er geen toekomst in ziet. Bom, Adriaanse brengt vast wel UEFA-Cup naar Utrecht, maar of hij zoiets als bij Willem II kan regelen? Ik betwijfel het. In Tilburg had je toch een spelerscategorie hoger... met o.a. Hyypia en Galásek. Bovendien een ander type speler; meer technisch en minder hakkerig (zoals Gregoor van Dijk).
Matthew
13 januari 2009, 15:51
Blijven dromen jongens, blijven dromen... :D Ah, we hebben weer een tegenstander die denkt dat de winst binnen is? Mooi, maar niet gaan huilen dat het aan de scheidsrechter ligt als we met 3 puntjes terug naar Rotterdam gaan he :)
Trecka
13 januari 2009, 15:53
Ah, we hebben weer een tegenstander die denkt dat de winst binnen is? Mooi, maar niet gaan huilen dat het aan de scheidsrechter ligt als we met 3 puntjes terug naar Rotterdam gaan he :)Insgelijks als ze in Heerenveen blijven. :thumb:
Matthew
13 januari 2009, 15:59
Je weet dat je mij niet zo vaak serieus moet nemen, en dus ook niet moet denken dat ik verwacht dat we winnen? Goedzo. Maarja, het zit er wel in natuurlijk.
Bruins
13 januari 2009, 16:01
Is niet nodig :checkit:
afcaj
13 januari 2009, 16:25
Ik denk een gelijkspel tussen Heerenveen - Feyenoord.
Edit: Zit Elm nou al bij Heerenveen?
Hans.
13 januari 2009, 16:30
Ja, Elm zit nu al bij Heerenveen.
Bruins
13 januari 2009, 16:40
Net als die Ingelsten toch? Die miste nog een paar kansen tegen Feyenoord ;e
Mido
13 januari 2009, 16:41
'Van der Wiel beter dan Marcellis'
maandag 12 januari, door masterrr, Amsterdam, 17:36u, Sportweek
Ajax-coach Marco van Basten denkt dat Gregory van der Wiel een grote toekomst tegemoet gaat, mits hij zich blijft ontwikkelen tijdens de trainingen en de wedstrijden.
Dat zegt de Ajax-trainer in Sportweek. 'Hij heeft alles in huis om snel international te worden. Ik heb tegen hem gezegd:“Jij bent sneller dan Marcellis, kunt beter koppen dan Marcellis, hebt een betere pass dan Marcellis dus dan is het eigenlijk gek dat Marcellis in Oranje staat en jij niet.” Ik vind Marcellis een goede verdediger hoor, hij maakt weinig fouten. Maar ik denk dat de potentie van Gregory groter is.'
Quinneke
13 januari 2009, 16:44
Is ongeduldiger dan Marcellis. Waar basseert Van Basten dit allemaal op?
Kristian
13 januari 2009, 16:47
idd misschien iets te van Van Basten om zoiets te zeggen, maar Potentie geloof ik graag. Hij mag eindelijk weer na zijn blessure dus dat geloof ik wel.
Djordison
13 januari 2009, 16:49
Volgens Van Basten is in de sfeer in de ArenA ook de beste van de Eredivisie. ;e
Armand
13 januari 2009, 16:52
Marcellis is iets jonger dan Van de Wiel, maar ik mag ze beide erg. Ze zullen beiden hele goeie verdedigers gooien. Maar Marcellis heeft wat meer rust in z'n spel als ik het zo bekijk.
Over een paar jaar in Oranje:
v/d Wiel - Marcellis - Heitinga - .....
:<
Mido
13 januari 2009, 17:04
Is ongeduldiger dan Marcellis. Waar basseert Van Basten dit allemaal op?op de dingen die die ziet natuurlijk. alleen vindt ik Marcellis een echt verdediger (allá J.Stam) en Van der Wiel meer een voetballende verdediger en 1 ding is zeker: Van der Wiel is idd sneller.
Armand
13 januari 2009, 17:07
Daarom juist, van Basten bekijkt het niet goed. Van de Wiel is op RB echt een held, en heeft dus meer diepgang in het spel, waardoor z'n snelheid ook van pas komt. Marcellis verslaat Van de Wiel in het centrum haast op alle fronten, op snelheid na. Vooral zoals ik heb heb gezegd, zijn rust in zijn spel is goed.
Stoicka
13 januari 2009, 22:12
Net als die Ingelsten toch? Die miste nog een paar kansen tegen Feyenoord ;e
Moet ie die binnenkort maar even goedmaken.
Vrijdag speelt hij nog niet in de basis, heeft nog niet genoeg ritme ofzo.
Maarten.
13 januari 2009, 22:30
Roda 3-0 van Aachen gewonnen, gaat weer de goede kant op daar met die Belg...
Over vdWiel: hij wil wel in het centrum spelen, maar hij zal zich echt moeten neerleggen bij een back-positie, zeker nu Wielaert er is. Bovendien is hij voor het internationale voetbal niet groot en sterk genoeg voor de positie van centrale verdediger
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.