View Full Version : Dronkenbroederstopic #3
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
Remko
4 november 2008, 21:36
Sebas je lijkt onderhand wel haar stalker.
Matthew
4 november 2008, 21:42
Sebas, geef dat cadeautje gewoon persoonlijk man :cab:
toflow
4 november 2008, 21:44
Wat is carebucket empty ?
Mastarhh
4 november 2008, 21:45
Dat het hem niks kan schelen denk ik.
Matthew
4 november 2008, 21:45
Dat riepen ze naar hem omdat hij 316 nationaliteiten heeft.
Sebas
4 november 2008, 21:47
Sebas je lijkt onderhand wel haar stalker.
Ik weet, bij jullie is het van, je vind een meisje leuk, prima, dan spreek je haar aan, vind ze jou ook leuk, super! Vindt ze jou niet leuk, jammer, nog genoeg andere vissen in de zee. Oke, zo werkt het voor mij dus niet.
Ik kom deze meid nu al tijdenlang zóvaak tegen, dat ik ook bij mezelf denk van 'wtf ;e'. Sinds een tijdje hebben we nu contact en dat wil ik graag uitbreiden maar niet pushen, daar is zij ook het persoon niet voor, als ik nu ga pushen neemt zij gelijk afstand en dan kan ik het wel schudden. Dit heeft ze overigens met iedereen, ze is gewoon erg gesloten en durft zich moeilijk open te geven.
Dat ik net even langs dat cafe reed was puur om te zien of ze daar nog waren, anders had ik even thuis langs kunnen gaan :). Ik heb haar nooit maar dan ook nooit lastig gevallen, en als ik haar 2 weken ofzo niet zag vond ik het jammer maar ik ging er nooit speciaal naar opzoek ofzo.
Jammer dat je het dus weer zo moet bewoorden.
Dat het hem niks kan schelen denk ik.
Precies ;)
Mastarhh
4 november 2008, 21:47
Dat riepen ze naar hem omdat hij 316 nationaliteiten heeft.
Gaat lastig, Er zijn 194 internationaal erkende onafhankelijke staten, ((C) Wikipedia)
Tenzij hij nog andere nationaliteiten zoals Bask heeft.
Edwin
4 november 2008, 21:48
Volgens mij ben ik de enige die je snapt Sebas :oops:
John Doe
4 november 2008, 21:50
Gaat lastig, Er zijn 194 internationaal erkende onafhankelijke staten, ((C) Wikipedia)
Tenzij hij nog andere nationaliteiten zoals Bask heeft.
Zeg het niet te hard, de Friezen zijn ook aardig nationalistisch, dus dat telt ook als een nationaliteit:shhh:
Sebas, goed aanpakken dan dus... lijkt me niet echt een makkelijke puzzel. En als je iemand echt leuk vind dan denk je niet in vissen die er nog meer rondzwemmen nee. Succes ermee dan.
@Edwin: ik ooook;e
Mastarhh
4 november 2008, 21:53
Zeg het niet te hard, de Friezen zijn ook aardig nationalistisch, dus dat telt ook als een nationaliteit:shhh:
Klopt, daarom staat er ook internationaal erkende staten, en dat is Friesland niet.
En ik heb erbij staan, tenzij er andere nationaliteiten zijn zoals Bask. Maar dat moet dan natuurlijk zijn: Andere Internationale niet-erkende Staten.
Alsje
4 november 2008, 22:20
Ik ga maar een pitten. PSV is ook kut en ben ook al aardig moe, ciao! [K]
John Doe
4 november 2008, 22:28
Waar is dronkenbroederstopic #2 gebleven:|
PSV is niet om aan te gluren, zoals altijd ;e verschrikkelijk, wat een verspilling van mijn avond.
Gerwin
4 november 2008, 22:28
Waarom nu al een nieuw DBT? Ik dacht dat ze tot 100 pagina's gingen?
Zometeen ff samenvattingen kijken en dan pitten.
E2E
4 november 2008, 22:29
Ja 100 pagina's toch? Nou ja, de eerste die de #3 haalt. PSV slecht zeg :cab:
Oente
4 november 2008, 22:29
Waar is dronkenbroederstopic #2 gebleven:|
Het was tijd voor een nieuwe.
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=20249
stevehh
4 november 2008, 22:52
Ik denk dat ik ook maar eens vroeg ga slapen, morgen even langs de SNS bank voor school. Daarna rapportje maken en dan trainen :). Lang geleden zo'n lange dag met school bezig :p.
Oente
4 november 2008, 23:14
Deze jongen gaat ook lekker slapen, morgen weer een school dagje, 's middags even naar de kapper, en de rest van de avond gewoon chilleeeuh.
(K)
Sebas
4 november 2008, 23:28
We gingen toch tot de 100 pagina's? :cab:
Anyway, ik ben ook eens op tijd naar bed, genoeg spanning gehad zeg vandaag, pfff, was sowieso geen echt geslaagde dag. Ciao mensen, laku noc, pozzz
I'Genio
4 november 2008, 23:36
Tijd om einde te maken aan deze rotdag. TeRuste allemaal(L)
Goodfella
4 november 2008, 23:42
Zo, 4 afleveringen Prison Break gekeken.. nu tijd om ff te spelen met mn vrouwtje en dan pitten. Laterzzz fellas!
Lange
4 november 2008, 23:44
We gingen toch tot de 100 pagina's? :cab:
Anyway, ik ben ook eens op tijd naar bed, genoeg spanning gehad zeg vandaag, pfff, was sowieso geen echt geslaagde dag. Ciao mensen, laku noc, pozzz
Jeroen wou graag de eer van het openen van de 3de DBT, dit keer zal hij wel tot 100 gaan.
Ik blijf nog lekker ff, morgen pas om 11.25 @ school zijn :D Uitslapen _O_
CoxaNL
4 november 2008, 23:56
Zo, 4 afleveringen Prison Break gekeken.. nu tijd om ff te spelen met mn vrouwtje en dan pitten. Laterzzz fellas!
Doet ze ook aan FM dan? :-D
Remko
5 november 2008, 00:01
Maarten van Rossum was weer briljant bij Pauw en Witteman.
Rens
5 november 2008, 00:04
Inderdaad :checkit:
HansB
5 november 2008, 01:20
Ik vind het maar een irritante vent, de manier hoe hij praat gewoon al. Dat zegt niet dat ik hem niet grappig vind. Heeft soms wel prachtige opmerkingen. Nouja, ik ga ook maar es pitten. Er is 1 iemand langsgeweest. Komt omdat ik zaterdag verjaardag heb gevierd. Was erg gezellig, ondanks dat ik ziek was. Niet veel van gemerkt, morgen lekker rustig aan doen en uitzieken. Hopen dat ik zaterdag weer fit ben. Zal wel niet, maarja. Later
Bono
5 november 2008, 03:13
Zo, 3 mensen online. Druk ;e en goeiemorgen iedereen, dat Obama een leuke dag mag hebben (y)
Bono
5 november 2008, 04:22
Ik ga nog even 3 uurtjes slaap pakken. Obama wint toch wel.
TomBs
5 november 2008, 04:31
Goed idee, ik kruip er ook zo nog even in, om 9 uur weer college tot een uur of 12, en dan weer van 16-18u :(
En echt vrij veel opdrachten bij al die vakken. Tellen vaak in totaal ook wel voor 50% per vak mee, dus examen is wel wat lichter dan, maar toch, wel een zooi werk.
John Doe
5 november 2008, 09:53
Pfff, veel te vroeg wakker geworden en dan ook nog met de mededeling dat Obama gewonnen heeft:cab:
Maarten van Rossum is erg subtiel, maar ook bijzonder irritant. Hij laat mensen amper uitpraten, en heeft een vrij eenzijdige en slecht beargumenteerde mening. Hij is wel enorm grappig, dat moet ik toegeven^^
Tom
5 november 2008, 10:37
Jij bent dus voor die bejaarde?
jj1
5 november 2008, 10:39
nu ff tot 1uur fm'en dan autorijden, me laatste les. Dan komt Nadine langs en dan naar de voetbal:)Heerlijk zon week vrij:)
John Doe
5 november 2008, 11:57
Jij bent dus voor die bejaarde?
Zeker, ik vind McCain een betere keus voor Amerika dan Obama... En ach, bejaarde... we krijgen nu een soort van politieke zuigeling in het Witte Huis, of je daar nu blij mee moet zijn...
Rinus
5 november 2008, 12:04
Ik ga nog even 3 uurtjes slaap pakken. Obama wint toch wel.
Zo jong en zo gedreven in de politiek. :mrgy:
btw net mijn presentatie gehouden. Erg leuk en vlot gedaan. Presentaties zijn top! Straks om 16.00 SOtje doen. Wiskunde moet lukken. Moet btw scheisse ;e alleen de toilets op school zijn zo vies...
Sebas
5 november 2008, 12:08
Zo jong en zo gedreven in de politiek. :mrgy:
Ja echt he, ik had ook al zoiets van, wtf :cab:. Toen ik 15 was carde ik totaal niet om politiek ofzo.
carde ;e
Btw, Rinus hoeveel energydrank heb je vandaag al op? :cab:, ik zit nu aan blikje één, maar ik heb het gevoel dat er meerdere gaan volgen, ben brak man ;e
jj1
5 november 2008, 12:12
Nu heerlijk erwtjes met een slavink eten:DHEERLIJK:D
Kelso
5 november 2008, 12:32
Dan neem ik eventjes een boterham ;c.
PrinsPils
5 november 2008, 13:13
Terug van school engels toets ging wel nice. Morgen Nederlands en dan klaar en dan s'avonds naar Feyenoord-CSKA!
John Doe
5 november 2008, 13:18
Ik zit hier lekkah op mijn werk. Iedereen op de redactie is voor Obama en lacht me uit ;e stelletje linkse rakkers, die journalisten ;e;e
Vanavond training... heerlijk, ik slib echt dicht achter deze computer.
PrinsPils
5 november 2008, 13:42
Waar in Apeldoorn woon je trouwens?
E2E
5 november 2008, 13:43
4Havo is best baas, niet veel huiswerk :D
Stefan.
5 november 2008, 13:51
Echt kut dit, ik ben zo Manna plofrijst aan het eten, dat is geplofte rijst met krokant laagje en allemaal kleurtjes, dat is snoep hé:cab:..
iig ik dus zo lekker eten, opeens een té vieze smaak in me mond ik snel naar badkamer alles uitspugen, mond spoelen en weer door eten, gebeurd het nu weer:@!.. Nu eet ik het maar ff niet..
Oente
5 november 2008, 13:54
Joehoeeee, terug van school. Kwam ik toch weer Ilse tegen op het station, niet leuk. Afijn, deze jongen gaat nu eerst even naar de kapper, hopelijk is die meid van de vorige keer er weer. :<:cab:
E2E
5 november 2008, 14:01
kapsters _O_
Rinus
5 november 2008, 14:05
Ja echt he, ik had ook al zoiets van, wtf :cab:. Toen ik 15 was carde ik totaal niet om politiek ofzo.
carde ;e
Btw, Rinus hoeveel energydrank heb je vandaag al op? :cab:, ik zit nu aan blikje één, maar ik heb het gevoel dat er meerdere gaan volgen, ben brak man ;e
1 koffie joh. :( Haal mijn quota voor vandaag niet meer. :cab:
Pietert
5 november 2008, 14:15
Altijd nog beter dan iemand die een hele nacht niet had geslapen en 9(!) Energydrank ophad..:D
John Doe
5 november 2008, 14:38
Waar in Apeldoorn woon je trouwens?
Ik woon in Orderbos, bij de sportvelden in de buurt:D en oe da?
@Stefan... manna is zooo lekker... zodra dat in huis is eet ik een middag stevig door en dan is het niet meer in huis:cab: Goed voor de bankrekening van de tandarts, dat wel:P
stevehh
5 november 2008, 14:42
Zo, even naar de kapper geweest en nu nog wat schoolwerk verzetten. Ik had mn dag anders ingeplanned, maar zo wil het ook (y)
Alsje
5 november 2008, 14:43
En Stefan, kunnen we nu een kale kop verwachten? :p
Martino
5 november 2008, 14:44
Verdikke verdummele, weer werken enzo
stevehh
5 november 2008, 14:47
En Stefan, kunnen we nu een kale kop verwachten? :p
Nee joh, de haarimplant wordt flink dunner maar een kale kop is nog niet noodzakelijk. Kan nog een paar jaar met haar rondlopen gok ik zo :*)
Kelso
5 november 2008, 14:55
Poot van mijn stoel is afgebroken. :cab:. Zit nu dus lekker op een bank ^_^.
Voskamp
5 november 2008, 14:59
Kut school en maar zeuren en maar zeuren tijd voor MU achter een school pc en dan zo gesnapt worden
Bono
5 november 2008, 15:11
Jaja... :cab:
? What's happened?
PrinsPils
5 november 2008, 15:13
Ja Luke vertel op!:cab:
Dylano
5 november 2008, 15:14
Je maakt mij ook akelig nieuwschierig! :cab:
Voskamp
5 november 2008, 15:23
Ach we zitten een beetje te klieren en ze lopen de hele tijd achter je langs om te kijken of je niet stiekem wat anders aan het doen bent:cab:. Ben vanochtend al gesnapt toen ik nog eventjes mijn Maatschappijleer verslag wou maken wat ik dat uur daarna had;e.
Edit: Joepie we mogen opruimen eventjes langs oma want die ligt op de hartbewaking vertel later wel wat er aan de hand is!
timpy00
5 november 2008, 15:43
Ik zal zo eens gaan douchen en aankleden voor ik naar mijn date ga ;e.
Kristian
5 november 2008, 15:48
Wrom worden telkens topics vernieuwd? heb ik iets gemist?
timpy00
5 november 2008, 15:49
Daar wordt MU sneller van.
Oldskool
5 november 2008, 15:50
Iemand interesse in Far Cry 2 voor de PS3 voor 50 euro?
Kristian
5 november 2008, 15:50
Daar wordt MU sneller van.
Serieus?
Wat bagger eigenlijk.
Jasza
5 november 2008, 15:52
En we zijn ook weer wakker :cab:
Jasza
5 november 2008, 15:52
Iemand interesse in Far Cry 2 voor de PS3 voor 50 euro?
Kutspel ofzo?
Ik wilde hem misschien wel kopen, zal erover nadenken :cab:
Mastarhh
5 november 2008, 15:53
4Havo is best baas, niet veel huiswerk :D
Klopt:D
Maar ik heb wel gehoord dat het later op het jaar veeel meer gaat worden :(
HansB
5 november 2008, 15:54
En we zijn ook weer wakker :cab:
Hier ook, maar ik was ook al eerder op de dag wakker.
Bono
5 november 2008, 15:54
Klopt:D
Maar ik heb wel gehoord dat het later op het jaar veeel meer gaat worden :(
Dat roepen ze elk jaar ;e
Oldskool
5 november 2008, 15:56
Kutspel ofzo?
Ik wilde hem misschien wel kopen, zal erover nadenken :cab:
Nee is geen kutspel, is alleen niets voor mij :cab: Kan niet met dat pookje richten..
Mastarhh
5 november 2008, 15:57
Dat roepen ze elk jaar ;e
Alleen hoorde ik het niet van leraren, maar van die mensen die zijn blijven zitten dusssss
Jasza
5 november 2008, 15:57
Hier ook, maar ik was ook al eerder op de dag wakker.
Ik sliep pas om half 7 aangezien ik de verkiezingen heb gevolgt :cab:
HansB
5 november 2008, 15:59
Ik niet, heb alleen het nieuws vanochtend gezien. Maar ik ben ziek, dus was wel toe aan wat slaap.
DonJan
5 november 2008, 16:00
Ik sliep pas om half 7 aangezien ik de verkiezingen heb gevolgt :cab:
Zozo, geïnteresseerd in politiek? Of wilde je het gewoon eens meemaken hoe zoiets gaat?
Ik werd om 5 uur wakker dus heb toen ook nog even een klein stukje gekeken. Toen was al bekend dat Obama de president zou worden, dus ben rond half 6 weer gaan slapen.
Jasza
5 november 2008, 16:02
Zozo, geïnteresseerd in politiek? Of wilde je het gewoon eens meemaken hoe zoiets gaat?
Ik werd om 5 uur wakker dus heb toen ook nog even een klein stukje gekeken. Toen was al bekend dat Obama de president zou worden, dus ben rond half 6 weer gaan slapen.
Ik vind het best intressant ja, zeker omdat het natuurlijk om Obama ging en het een historisch moment is ;)
Ho0det
5 november 2008, 17:07
Kwam net dit filmpje tegen op youtube:
Jsx2soYo6Dk&feature=related
Best leuk gedaan :p
I'Genio
5 november 2008, 17:08
Alleen hoorde ik het niet van leraren, maar van die mensen die zijn blijven zitten dusssss
Ik vond Havo3 wel moeilijker dan Havo4 hoor. In Havo3 had ik al die rakke vakken als, scheikunde, natuurkunde. handvaardigheid.:cab:
Maar Havo5 overtreft ze allemaal wel, veelste veel werk.
Sebas
5 november 2008, 17:16
Kwam net dit filmpje tegen op youtube:
Best leuk gedaan :p
Hehe, wtf ;e, wel goed gedaan opzich :cab:
Ho0det
5 november 2008, 17:47
Net sollicitatieformulier bij de AH ingeleverd :) Hopelijk hebben ze binnenkort goed nieuws!
Mastarhh
5 november 2008, 17:54
Ik vond Havo3 wel moeilijker dan Havo4 hoor. In Havo3 had ik al die rakke vakken als, scheikunde, natuurkunde. handvaardigheid.:cab:
Maar Havo5 overtreft ze allemaal wel, veelste veel werk.
Handvaardigheid hebk nooit gehad, tenzij je tekenen bedoelt. Die Biologie, Scheikunde, Natuurkunde enzo heb ik nu ook niet meer, veels te moeilijk.
walnood
5 november 2008, 18:06
Gister gesolliciteert bij de toys'r'us, vandaag teruggebelt en morgen 5 uur sollicitatie-gesprek :mrgy:!
Stefan.
5 november 2008, 19:25
Nou veel succes dan:)
Moet nog best veel voor school doen, verslag over india en duits toets leren, kut school:)
Oldskool
5 november 2008, 20:51
Krijg je dan ook korting? :D
Dennis.
5 november 2008, 20:54
Weer terug van VARA video. Was de pre viewing van de KvK uitzending aanstaande zaterdag, kom ook nog in beeld ;e Lekkertje hoor. Eric van Tijn was er ook nog met zn zoon, arrogante gasten joh maar Eric heeft wel stylo jas en schoenen hehe. Trouwens, zo'n moeder van zo'n koorlid daar :< Geen Nederlandse iig, antiliaans ofzo.
Snipes
5 november 2008, 22:19
Die namen met een . op het eind zouden verboden moeten worden. Nou weet ik wel van sommige wie het zijn, maar iedereen gaat het doen. Erg irritant is het.
Stefan.
5 november 2008, 22:24
Het is bij mij omdat ik gewoon Stefan wil heten, maar zo heet iemand al, 3,5 jaar niet online geweest maar dat maakt niet uit. Alles beter als fifastefan:cab:..
Alessandro
5 november 2008, 22:25
Die namen met een . op het eind zouden verboden moeten worden. Nou weet ik wel van sommige wie het zijn, maar iedereen gaat het doen. Erg irritant is het.
op heel MU is er maar een ding irritant en dat ben jij..
E2E
5 november 2008, 22:25
Hehe fifastefan :cab:
Hoe ben je daar ooit op gekomen? ;e
Kelso
5 november 2008, 22:28
Misschien dacht hij dat dit een FIFA forum was :p?
Stefan.
5 november 2008, 22:29
Was altijd een fifa-fanboy, vanaf 2005 koop ik het en voor OSM en zulke dingen wist ik geen usernaam, nu gebruik ik het eigenlijk nog steeds omdat Stefan altijd bezet is, maarja ik was toen 9/10 ofzo toen ik het bedacht dus :oops:
Antharas
5 november 2008, 22:40
Ik ga maar eens slapen, dezemorgen vroeg opgestaan voor de verkiezingen en het was een vermoeiende dag.
timpy00
5 november 2008, 22:58
Ik ga slapen ben best wel vermoeid. Ciao a Tutti mensen.
Stefan.
5 november 2008, 23:00
4e post in deze bladzijde:cab:..
iig werkstuk al tijdje af, Duits half geleerd, denk dat ik het wel weet, ik hoop het maar:)
Ga nu slapen, laaateerrr
HansB
5 november 2008, 23:03
Ik ga op bed even voetbal zien en dan slapen. Hopen dat ik me morgen wat beter voel. Later.
E2E
5 november 2008, 23:03
Even samenvattingen kijken en dan ook naar het mandje.
Kelso
5 november 2008, 23:06
Ben nog even CL kijken, dan ga ik ook slapen. Morgen een lange dag van 8:15 tot 16:00.
Oente
5 november 2008, 23:07
Net sollicitatieformulier bij de AH ingeleverd :) Hopelijk hebben ze binnenkort goed nieuws!
Welke AH in Arnhem? Deze jongen duikt ook zo lekker ze bedje in, morgen weer arbeiten.
Vaeb
5 november 2008, 23:10
Volgens mij heb ik 292 ekkies gewonnen met toto. :cab:
Bremen - Panathinaikos 2
Liverpool - Atl. Madrid 3
Arsenal - Fenerbahce 3
Staat alleen nog niks op die site, weet iemand hoe dat werkt of hoe snel dat is bijgewerkt.:P
Sebas
5 november 2008, 23:30
Aight, was superelaxd net. Was even wat gaan drinken bij die huisbaas van die Servische meid, wat gepraat en Real - Juve gekeken. Het schijnt gezellig te zijn geweest in dat cafe, alleen zij werd telkens begeilt door een man van een jaar of 40, had ze echter totaal geen trek in dus daar ging ze niet op in. Die huisbaas werd constant lastig gevallen door een oude vrouw waarna ie het na een tijdje wel zat was en zei dat ze een end kon opdoneren hehe
Die Servische was nu verder werken enzo dus heb de kado's daar achter gelaten, hij zei dat ie wel zou zeggen dat het van haar stille aanbidder was, maar heb hem even gezegd dat ie dat beter kan laten ;e. Ben echt wel benieuwd naar haar reactie verwacht overigens niet veel positiefs, maar wel zullen zien. Heb echt het idee dat dit toch wel iets is wat ze gaat verdenken, 'waarom geeft die jongen mij nu al kado's, ik ken hem persoonlijk nog niet zo lang :S' ... ;e;e;e, aight we zullen zien.
Morgenochtend bellen naar het ziekenhuis voor een afspraak bij de uroloog ;e, ik zweer dat dat mn ondergang gaat worden. Daarna langs werk om weer wat dingen op te halen die moeten worden uitgewerkt, en daarna langs Luca (maat) en hopelijk, ofja, hopelijk? ;e, zie ik die Servische meid nog
In vervolging op Piet en Remko heb ik overigens ook maar besloten te stoppen met roken, eerder noodgedwongen want vorige week vertelde de huisarts me dat ik weer een lichte vorm van astma heb, dat is dus ook de reden dat ik me constant kapot hoest, heb nu ook een soort van inhalatorgeval gekregen, vet vet vet verneukt, en als het niet aanslaat moet ik iets zwaarder. Het ergste vind ik toch wel dat ik geen sigaret meer kan opsteken, tsja, tis me wat.
stevehh
5 november 2008, 23:31
Leuk verhaaltje, maar had je het niet liever persoonlijk gegeven?
Niels
5 november 2008, 23:33
Ik heb ook astma, nog een overeenkomst! :cab:
Sebas
5 november 2008, 23:38
Ik heb ook astma, nog een overeenkomst! :cab:
Haha, wtf :D ;e, mja, zou best kunnen, het kan komen door veel spanning en stress. Als kind zijnde had ik het namelijk ook, toen was ik ook énorm druk, bij ADHD achtig, toen ik 11/12 jaar werd was het over. De afgelopen jaren zijn natuurlijk redelijk zwaar geweest voor mij, plus dat ik redelijk gerookt heb, dit zijn misschien de revenue'n ervan. Uit een bloedtest die ook was afgenomen kwam overigens ook nog dat ik huisstofmijtallergie heb, wtf the fuckking fuck? ;e Krijg nu nieuw beddegoed en kussenslopen, allemaal verzekerd door de verzekering dusja -> carbucket empty.
Leuk verhaaltje, maar had je het niet liever persoonlijk gegeven?
Nja eigenlijk wel, maar die huisbaas wilde op tijd gaan slapen, enja, zij is meestal pas rond 23:00 klaar met werken, dan nog langs de kroeg vaak, voordat die thuis is is het 02:00, zo niet later. Daarbij moet ik bekennen dat ik gewoon redelijk 'angstig' ben voor haar reactie :cab:.
Oente
5 november 2008, 23:39
Een vrouw zo laat over straat laten lopen? Dat kan niet Sebas, als je een echte vent was, was je daar blijven zitten. ;)
Niels
5 november 2008, 23:45
Haha, wtf :D ;e, mja, zou best kunnen, het kan komen door veel spanning en stress. Als kind zijnde had ik het namelijk ook, toen was ik ook énorm druk, bij ADHD achtig, toen ik 11/12 jaar werd was het over. De afgelopen jaren zijn natuurlijk redelijk zwaar geweest voor mij, plus dat ik redelijk gerookt heb, dit zijn misschien de revenue'n ervan. Uit een bloedtest die ook was afgenomen kwam overigens ook nog dat ik huisstofmijtallergie heb, wtf the fuckking fuck? ;e Krijg nu nieuw beddegoed en kussenslopen, allemaal verzekerd door de verzekering dusja -> carbucket empty.
Huisstofmijtallergie :cab: Had ik vroeger ook :checkit:
Sebas
6 november 2008, 00:00
Pffff, wtf :cab: :mrgy:
Anyway, ik ben slapen, ciao mensen, laku noc, pozzz :)
Shefkee
6 november 2008, 00:00
Ik moet eigenlijk zwaar hard leren, maar ik kan het gewoon niet :cab: Misschien iemand een tip, hoe ik het wel kan doe ;e Al heel de dag kijk ik in die reader, maar daar blijft het ook bij. Wordt leuk morgen.. pff
Niels
6 november 2008, 00:07
Computer uit, mobiel weg, zonder iéts in een stille kamer gaan zitten waar je geen afleiding hebt.
Zelf ga ik vaak naar de bieb, daar kan ik echt niets anders doen dan lezen, en dan denk ik vaak: ach, best leuk ook. Zijn wel chille dagen.
Shefkee
6 november 2008, 00:09
Haha, ik zal dat eerste maar opvolgen, want om midden in de nacht naar de bieb te gaan is ook zoiets :cab:
Naja, bij mij is het meer dat ik niet weet wat ik moet verwachten en me daardoor niet kan motiveren om te leren. Het zou 'schijnbaar' wel moeilijk zijn, achjaa..
DonJan
6 november 2008, 00:37
Leuk verhaaltje Sebas!
Ik hoop voor je dat het aanslaat bij de dame in kwestie, en wie weet gaat ze wel contact met jou zoeken. Dat zou natuurlijk helemaal mooi zijn.
Ik ga m'n bedje maar eens opzoeken. Morgen weer een dagje vrij :p
Matthew
6 november 2008, 08:46
Computer uit, mobiel weg, zonder iéts in een stille kamer gaan zitten waar je geen afleiding hebt. Dan kan ik dus écht niet leren ;c Tv moet gewoon altijd aan, juist als het stil is raak ik afgeleid :cab:
diono
6 november 2008, 08:48
Of mn nieuwe rooster is gaar hee:cab:2 dagen tot half 6
Goodfella
6 november 2008, 09:04
En ik mag ook weer gaan werken tot 21u vanavond.. blijft klote die donderdagen. Laterzzz
Lange
6 november 2008, 09:13
Succes lexus, vandaag even toetsje didactiek maken :). Daarna weer lekker klaar :)
BigBoz
6 november 2008, 09:32
Werken:whistle:, ik ben vandaag en morgen mooi vrij. Afgelopen 2 weken 4 tentamens gehad.
PrinsPils
6 november 2008, 09:32
Ik toetsje Nederlands en dan lekker naar Rotterdam.
Lange
6 november 2008, 09:34
Nu alleen me nog even omkleden e.d. ;c
Matthew
6 november 2008, 09:35
Hehe ik heb nog 2 uur, maar ik zal wel weer te laat weggaan waardoor ik harder moet fietsen ;c Moet PB en Heroes nog even kijken dusja
Lange
6 november 2008, 09:40
Heroes? Aflevering 7?
Matthew
6 november 2008, 09:41
Ja die heb ik nog niet gezien :oops:
Lange
6 november 2008, 09:44
Haha, je loopt wel een beetje achter man. Elke dinsdag sta ik 5 minuten eerder op om het te downloaden zodat ik de nieuwe epi meteen kan kijken ;c Maarja, ik moest 2 weken wachten, jij maar 5 dagen op een nieuwe aflevering ;)
Rinus
6 november 2008, 09:56
http://www.ongein.nl/flash-beste-gokmachine-ooit--8963.aspx
Echt goed. (y)
Joster
6 november 2008, 10:21
Wtf is Remko ook al gestopt met roken? :cab:
Sebas
6 november 2008, 10:50
Ja :cab:
Stuk Turks brood met kipfilet en pittige saus nu :<
stevehh
6 november 2008, 10:53
Bakje magere yoghurt met muesli gehad net :< :< :<
Vanmiddag shoppen :)
Oente
6 november 2008, 11:06
Moggûh, slecht geslapen, heerlijk lopen piekeren over een bepaald iemand, maar ik ben eruit wat mijn plannetje wordt! :cab: Afijn, straks werken van 13.00 tot 20.00, daarna relaxt Ajax kijken.
Kelso
6 november 2008, 11:14
Twee tussenuren dus maar even naar huis gegaan. Moet nog presentatie Duits maken, maar geen zin in ;c. Doe ik morgen wel.
John Doe
6 november 2008, 11:22
Lekker werken, en vanavond met een vriendin (die voor Feyenoord is:cab:) Ajax kijken:) ze is wel knap, dat scheelt een hoop:p en lief...
Kelso
6 november 2008, 11:28
Zo jij hebt de smaak te pakken in het posten :cab:.
Joster
6 november 2008, 11:39
Moggûh, slecht geslapen, heerlijk lopen piekeren over een bepaald iemand, maar ik ben eruit wat mijn plannetje wordt! :cab: Afijn, straks werken van 13.00 tot 20.00, daarna relaxt Ajax kijken.
Vertel oeniepoenie.
John Doe
6 november 2008, 11:50
Zo jij hebt de smaak te pakken in het posten :cab:.
Ik heb een aantal rustige dagen op mijn werk, en ik heb het forum van MU herontdekt;) dus: ja...
Mijn alter ego Justro, die helaas gesneuveld is wegens het herhaaldelijk niet kunnen inloggen was voorheen ook erg actief, maar dat is toen een tijdje nogal afgezwakt.
Jasza
6 november 2008, 12:59
Tering gast, doe er wat aan of zet haar uit je kop :p
Verslaafdeuh 8)
Ajax is btw alleen de 2e helft live ;e
Lange
6 november 2008, 13:03
Voor alle mensen die interesse hebben, er zijn weer leuke battles gaande in het Battle forum. Lange v.s. Hajee en Shefkee v.s. Ginola zijn al begonnen en ook Timpy v.s. Pablo en DJ v.s. WiWa beloven een spektakel te worden. Dus ff checken allemaal!
Mu Battles (http://forum.manutd.nl/forumdisplay.php?f=137)
CrisRichie
6 november 2008, 13:07
Blegh zo verrot moeilijk uit me bed komen de laatste tijd.. Helemaal energieloos enzo. Gister gelijk gespeeld tegen de koploper met zaalvoetbal.. We stonden 6-1 achter na een dramatische eerste helft maar in de tweede helft zetten we het weer recht. Eindstand van 7-7.
HansB
6 november 2008, 13:11
Tering gast, doe er wat aan of zet haar uit je kop :p
Verslaafdeuh 8)
Ajax is btw alleen de 2e helft live ;e
Klopt, was vorige keer tegen Villa ook zo. Om elf uur pas had je de samenvatting van eerste helft en daarna de tweede helft helemaal. Niet live.
DonJan
6 november 2008, 14:05
Volgens mij zit ik de laatste tijd teveel achter m'n pc/tv want heb aardig last van m'n ogen nu als ik naar het Beeldscherm kijk..... Misschien toch maar eens iets minderen....
walnood
6 november 2008, 14:11
Nou veel succes dan:)
Moet nog best veel voor school doen, verslag over india en duits toets leren, kut school:)
Danke, vandaag is de grote dag :D. 5 uur sollicitatie-gesprek dus...
Krijg je dan ook korting? :D
Hoop et, wil een PS3 kopen, dus :cab:...
Lange
6 november 2008, 14:40
Als de regels bij elke Toys R Us hetzelfde zijn kan ik je daar wel antwoord op geven. Een vriend van me werkt er ook en krijgt 15% korting op artikelen. ;)
Jomar
6 november 2008, 14:45
Zo, hehe. Mooi onder het 6e uur uitgepraat en het 7e viel al uit, koningheid. Engels net afgemaakt en nu maar beginnen aan samenvatting gs :|
jj1
6 november 2008, 15:11
Rijbewijs is binnen:D:D:D:d
John Doe
6 november 2008, 15:12
Blegh zo verrot moeilijk uit me bed komen de laatste tijd.. Helemaal energieloos enzo. Gister gelijk gespeeld tegen de koploper met zaalvoetbal.. We stonden 6-1 achter na een dramatische eerste helft maar in de tweede helft zetten we het weer recht. Eindstand van 7-7.
Waar speel je zaalvoetbal en welke klasse?
Lange
6 november 2008, 15:14
Oke, je weet dus dat wij binnekort weer een dikke samen gaan roken he. Doen we een tourtje Nederland, gaan we langs bij Denny en Alex en dan doen we de rest van de smokers ook aan (Y) Een smoking meeting ;)
jj1
6 november 2008, 15:15
Ja goed plan Michael;) Volgende meeting lijkt me topplan;)
I'Genio
6 november 2008, 15:24
_O_
Was het nog mistig? En had je veel last van die rot spitsuur?
Owja gefeliciteerd.:m:
jj1
6 november 2008, 15:25
_O_
Was het nog mistig? En had je veel last van die rot spitsuur?
Owja gefeliciteerd.:m:
Nee man helemaal niks gelukkig....Had BIJNA ingreep. Was op gewoon kruispunt ik keek zag geen auto, er kwam wel auto van links maar ik had voorrang kijk nog naar rechts, zie ik daar een auto doorrijden met 80 ofso:S Kon op tijd remmen maar zag zijn voet al naar de rem gaan, maar schijt!
Morgen lekker rijden:D:<
Jasza
6 november 2008, 15:25
Netjes ouwe :thumb:
Volgend jaar uitkaartje? ;)
jj1
6 november 2008, 15:26
Netjes ouwe :thumb:
Volgend jaar uitkaartje? ;)
Als de seizoenskaart op mijn naa staat wel;)
CrisRichie
6 november 2008, 15:37
Waar speel je zaalvoetbal en welke klasse?
Lokale 3e klasse heren, geen knvb, in de kop van Noord Holland en omstreken.
Joster
6 november 2008, 15:46
Rijden na het smoken mag niet toch of? :cab:
Sebas
6 november 2008, 16:03
Aight, ik net bij een maat geweest enzo en op de terugweg door de stad kwam die Servische meid eraan lopen, ze kreeg gelijk een glimlach toen ze mij zag, ik was net bezig met mijn fietstas dicht te doen dus deed alsof ik het niet direct zag, ze kwam naar me toe en ik draaide me om, ze gaf me gelijk een hand en zei met een lieve glimlach 'bedankt voor die kadozz', uiteraard nam ik meteen een hele onverschillige/nonchalante houding aan en zei 'Ja joh, geen probleem! Je was toch jarig' Daarna reed ik weg en liep zei door, best stom als ik me achteraf realiseer, ik had moeten doorvragen van 'kende je de film (heb haar een dvd gegeven) al of niet?' en 'hoe was je verjaardag verder? gezellig enzo?' maja op dat moment dacht ik daar dus niet aan en chokte redelijk ;e. Best wel kut enzo, want ik kan denk ik nu niet haar meteen een volgende keer aanspreken of ik nog eens een film kan komen kijken want dan lijkt het natuurlijk enorm of ik die kado's heb gegeven om haar te paaien :cab: ;e. Aight, positief en negatief dus, kijken hoe het zich zal vorderen.
Joster
6 november 2008, 16:13
Als je haar binnenkort nog eens ziet, gewoon alsnog vragen man :) Over haar verjaardag en of ze die film al kende..
Iig tofheid dat ze op je afstapt.
Sebas
6 november 2008, 16:17
Ja dat zeker hehe :), mja, ik wacht er denk ik toch even mee, ik wil gewoon ábsoluut niet de indruk wekken dat ik haar wil bribe'n/paaien (vriendschap 'kopen' zeg maar) enzo.
Vitesse88
6 november 2008, 16:19
Tering, sinds gisteren half ziek tentamens maken, echt kut!
timpy00
6 november 2008, 16:21
Sebas het lukt allemaal wel. Je kunt het altijd vragen ze zal er open voor staan, kijk maar naar hoe aardig ze was toen je zo spontaan naar der toe ging.
Kelso
6 november 2008, 16:23
Ok, moet dus één Duits presentatie maken, één Duits werkstuk maar die heb ik al af, alleen nog plaatjes. En nog Maatschappijleer leren :cab:.
Kortom weinig game tijd.
Stefan.
6 november 2008, 16:29
Oke eerst slecht nieuws, gister komt me moeder zo thuis uurtje of 4, komt met het slechte nieuwtje dat de vrouw van Co(een werknemer, eigen bedrijf) een hersentumor heeft:S.. Ligt sinds gister in ziekenhuis en nu allemaal onderzoek enzo.. Goed of kwaadaardig weten ze nog niet.. Ik ken haar niet persoonlijk maarja alsnog.. Leuk nieuwtje is dan wel dat de vriendin van me oom de 14e is uitgerekend, binnenkort dus een neefje er bij:), eindelijk niet meer de jongste van de familie:D!
Sebas:mrgy:!
Martino
6 november 2008, 16:37
Even 17 Gb aan albums weg aan het gooien die ik toch niet luister. :cab:
John Doe
6 november 2008, 16:39
Lokale 3e klasse heren, geen knvb, in de kop van Noord Holland en omstreken.
Ok. Hoeveel klassen hebben jullie daar? Ook zes, net als wij in Oost?
Geen knvb trouwens? Wat dan? wilde bond?
CrisRichie
6 november 2008, 16:48
Ok. Hoeveel klassen hebben jullie daar? Ook zes, net als wij in Oost?
Geen knvb trouwens? Wat dan? wilde bond?
Hoofdklasse, 1e t/m 7de klasse. Nee gewoon regio bond man. (y) Het is ook een vriendenteam.
Denny
6 november 2008, 17:31
Sebas het lukt allemaal wel. Je kunt het altijd vragen ze zal er open voor staan, kijk maar naar hoe aardig ze was toen je zo spontaan naar der toe ging.
Als iemand naar je toekomt betekent dat ze je ziet zitten zou de wereld er een stuk beter uitzien. Werkte het maar zo ;)
Leroy
6 november 2008, 17:40
Graftakken daar bij Ziggo, internet functioneert nog steeds niet naar behoren, volgens mij moet je eerst een fucking president ofzo gijzelen wil je een fatsoenlijke verbinding krijgen. Grrrrrrrrrrrrrrrrrr.
LarskeNec
6 november 2008, 17:43
Zometeen ouderavond :cab:
Echt kak ik moet mee, mis ik deels training :(
Joster
6 november 2008, 17:43
En NEC!
Bruins
6 november 2008, 17:45
Spelen niet!
DonJan
6 november 2008, 17:45
Sebas het positieve is in ieder geval dat ze naar je toe kwam om je te bedanken! Dat geeft haar vriendelijkheid weer, en voor jou ligt alles nog open. Want ik denk als ze het wist dat het van jou was en ze had je daarna niet meer aangekeken, dan waren je kansen verkeken.
Nu ligt de bal bij jou... Succes ermee!
Stefan.
6 november 2008, 17:49
• Ronaldo wordt liever per kilo betaald.
René Strik en 22 anderen
'T Wereldje VI.nl
:-D
http://www.vi.nl/NieuwsItem/RonaldoLaatSiena-aanbodVanTonPerGoalSchieten.htm
Joster
6 november 2008, 17:53
Spelen niet!
Oh hehe, lekker op de hoogte Jos.
E2E
6 november 2008, 17:59
Lekker voetbalavondje wel. Was best een groot gevecht bij ons op school, iets van 20 mensen tegen elkaar...
Eén gast moest naar het ziekenhuis met een gebroken jukbeen, rest niks aan de hand.
Matthew
6 november 2008, 18:17
Hehe bedenk me net dat ik afgelopen maandag een ding van Nederlands moest inleveren, nu maar even snel afmaken voor morgen dan. ;c
Die4You
6 november 2008, 18:24
Morgen skippen:)
CrisRichie
6 november 2008, 18:25
Of je staat lekker te douchen net, loopt er een meid langs die haar hond uitlaat. Dus als een echte bouwvakker ga je haar na fluiten, draait ze zich om, is het een oud-klasgenoot van 3 jaar geleden ofzo. Geen idee dat die hier in de buurt woonde dus maar even normaal gegroet, fucking embarrasing maar ook wel leuk dat ze hier nu in de buurt woont.
Matthew
6 november 2008, 18:27
Weh sta jij buiten te douchen ofwat
@ Die4You; dat ik dat moet doen of jij? ;c Voor mij zou dat niet handig zijn, heb dat ding nodig voor in de toetsweek en het is een handelingsdeel. Dusja, als ik hem niet inlever zou je kunnen zeggen dat volgende week mn zomervakantie begint denk ik.
E2E
6 november 2008, 18:28
Ja meui, wtf? :cab:
Rtoo
6 november 2008, 18:28
Wou ze niet eens mee douchen?
CrisRichie
6 november 2008, 18:31
Weh sta jij buiten te douchen ofwat
Nee. Onze badkamer is aan de voorkant en door het raam heb je dan uitzicht op een gracht met daarvoor gras, waar honden worden uitgelaten.
Wou ze niet eens mee douchen?
I wish, misschien in de toekomst toch. Als ze toch in de buurt woont :*) Bespaard weer water.
E2E
6 november 2008, 18:34
Dus jij staat daar in je 'volle glorie' en iedereen met een hond kan zo naar binnen kijken? :saywhat:
Matthew
6 november 2008, 18:35
Haha ook gezellig, sta je te douchen loopt er iemand langs ziet ie je pielemuis
CrisRichie
6 november 2008, 18:37
Dus jij staat daar in je 'volle glorie' en iedereen met een hond kan zo naar binnen kijken? :saywhat:
Haha ook gezellig, sta je te douchen loopt er iemand langs ziet ie je pielemuis
Ja want een badkamer heeft altijd een heel groot kamerraam natuurlijk.
Nee zonder dolle het is gewoon een raampje op hoofdhoogte zodat je naar buiten kan koekeloeren. Anders zou het wel heel schaamteloos zijn hea. En het is op de 2de verdieping van ons huis btw.
Vitesse88
6 november 2008, 18:43
Wel vet, me ma heeft net 3 kaarten besteld voor de musical Joseph, erg chill 8)
Pietert
6 november 2008, 18:54
Lijkt me ook leuke musical! Heb de audities soms gezien, zag er leuk uit.
walnood
6 november 2008, 19:02
Net bij toys dus geweest, 7 sollicitaties, 3 plaatsen... Gaat erom spannen, ik hoor zaterdag of ik ben aangenomen! Hij was wel superchill enzo. Als ik word aangenomen plant ie me op zondag dus dubbel verdienennnnnnn!!!
E2E
6 november 2008, 19:08
Had je gesprekje of wat?
walnood
6 november 2008, 19:21
Had je gesprekje of wat?
Jah, sollicitatiegesprek. Duurde best lang, 30-40Min...
Jeffrey
6 november 2008, 21:14
Jeuj morgen jarig _O_
Leroy
6 november 2008, 22:39
Alvast gefeliciteerd dan he.
HansB
6 november 2008, 22:54
Ik ga op mijn bedje nog even studio sport zien en dan op bed. Later.
Remko
6 november 2008, 22:54
Morgen nog even 1 dagje werken, en dan zaterdag morgen op naar Oostenrijk 8) Heerlijk een paar dagen skiën! Echt super!
Kelso
6 november 2008, 22:55
Verschrikkelijke hoofdpijn, in slaap gevallen tijdens het voetbal, kortom morgen niet naar school :cab:.
Oente
6 november 2008, 22:56
Holadijeej, relaxt gewerkt vandaag. Morgen van 10.00 tot 17.00, daarna 's avonds even biertjes nuttigen en dan zaterdag ook nog arbeiten.
stevehh
6 november 2008, 22:57
Morgen naar een crematie toe, daarna nog even napraten met wat vrienden en dan 's avonds werken. Beeeh
Lange
6 november 2008, 23:01
Morgen nog even 1 dagje werken, en dan zaterdag morgen op naar Oostenrijk 8) Heerlijk een paar dagen skiën! Echt super!
Heb jij überhaupt wel iets anders te doen dan vakantie vieren ;c
Remko
6 november 2008, 23:04
Ik leef wel van vakantie naar vakantie. Werken is er mede voor om de vakanties te bekostigen. Al is dit skiën op kosten van de baas :)
Jomar
6 november 2008, 23:07
Zo, nog een dagje en dan is het weekend. Dan 2 dagen school en dan proefwerkweek. Heb echt het gevoel dat ik goed bezig ben, ik hoop dat het zich uitbetaald in goede cijfers.
Vitesse88
6 november 2008, 23:08
Nog 1 tentamen en dan begint het gewone schoolleven weer.
Dennis.
6 november 2008, 23:19
Morgen 4 uur school en dan nog 2 uur taakstraf waar ik dan vast tussen de verkrachters zit want dit is Nederland...
stevehh
6 november 2008, 23:20
Waarvoor moet je taakstraf dan, badboy.
Dennis.
6 november 2008, 23:20
Ik heb een boterhamzakje op de grond gegooid, jwt. Tug 4 life.
Oente
6 november 2008, 23:23
Ik heb een boterhamzakje op de grond gegooid, jwt. Tug 4 life.
CELSTRAF, CELSTRAF!
Afijn, ik ga me bedje in, anders kan ik er morgen weer niet uitkomen. ;e Slaap lekker vriendjes! (K)
Bruins
6 november 2008, 23:23
Nog 1 tentamen en dan begint het gewone schoolleven weer.
Twee
Matthew
6 november 2008, 23:24
Heuj eindelijk klaar met nederlands ;e had het toch een beetje onderschat, dacht dat ik na Feyenoord ff een uurtje bezig zou zijn, naja, niet dus. Nu maar slapen want morgen 0630 op.
Pozz, houdoe he
Sebas
6 november 2008, 23:26
Pozzzz Metjuw (y)
Voskamp
6 november 2008, 23:33
Jezus ik heb weer keelpijn en hoesten heb het een paar weken geleden ook al gehad:cab:. Heb toen een kuurtje gehad maar nu heb ik het weer is terug straks even me pa bellen en vragen wat ik moet doen want wij hebben weer geen trachitol of strepsils;e. morgen gelukkig maar 5 uurtjes (7:55-11:35) dus zal wel gewoon naar school moeten! Nu even me Maatschappijleer verslag afmaken, dan bellen en daarna slapen.
Sebas
6 november 2008, 23:35
Jezus ik heb weer keelpijn en hoesten heb het een paar weken geleden ook al gehad:cab:. Heb toen een kuurtje gehad maar nu heb ik het weer is terug straks even me pa bellen en vragen wat ik moet doen want wij hebben weer geen trachitol of strepsils;e. morgen gelukkig maar 5 uurtjes (7:55-11:35) dus zal wel gewoon naar school moeten! Nu even me Maatschappijleer verslag afmaken, dan bellen en daarna slapen.
Kop warme thee met 3 scheppen honing (Y)
Voskamp
6 november 2008, 23:37
Nja wij hebben geen honing en het hielp de vorige keer ook niet en net bij Feyenoord kreeg ik weer hetzelfde hoestje dus het zal wel over een paar daagjes raak zijn
Sebas
6 november 2008, 23:39
Hmm, dan weet ik het auch nicht.
Ik ben pleite, ciao mensen, laku noc, pozzz
Voskamp
6 november 2008, 23:42
Ik heb het! Een hele anti-gripine pil dinges zodat ik ook heerlijk kan slapen zo;e.
Jij weltrusten he Sebas
Sanel
7 november 2008, 00:06
Ben echt verslaafd aan PES 2009, damn.
FIFA kan ik niet draaien, dus dan maar PES. En het bevalt me goed :)
Morgen school t/m het 6e uur, 14.15.
Ik ben slapen, Halleej.
Kayak
7 november 2008, 00:15
Net terug van een etentje en ma slaapt als een roosje. Waardoor ik lekker achter de PC kan kruipen. :)
Joster
7 november 2008, 03:17
Fijne wintersport Remko :)
Trusteeee
Pieter
7 november 2008, 03:45
Trusteeeeeeeeee ja
Voskamp
7 november 2008, 07:04
Goedemorgen weer heb nog steeds last van me keel maar ik ga weer gewoon naar school zo!
Remko
7 november 2008, 07:26
Dank je Joost :)
Kelso
7 november 2008, 07:27
Straks naar school tot 13:30. Heb alleen een klote toets van Maatschappijleer, die ik nog niet heb geleerd, omdat ik oa in slaap viel :/. Dus moet het maar in mijn hoofd stampen in m'n tussenuur. Maar gelukkig zal het weekend het wel weer goed maken.
Ho0det
7 november 2008, 07:31
Net wakker en ben vandaag jarig :)
Kelso
7 november 2008, 07:33
Feli :).
Joster
7 november 2008, 08:15
Daar hebben we een apart topic voor! :cab:
Ik ben brak, overigens..
DonJan
7 november 2008, 08:22
Zo ook weer wakker.
Nog even wat opdrachten maken en dan om 11.15 even richting Utrecht. Heb om 13.15-15.00 een werkgroep en dan weekend :)
Barbapappa
7 november 2008, 09:03
Daar hebben we een apart topic voor! :cab:
Ik ben brak, overigens..
Weekend vroeg begonnen ofzo?;)
Ga maar lekker naar school, geniet nou al van het weekend:cab:
DonJan
7 november 2008, 09:13
8ZtclTp_iqk
Joster
7 november 2008, 09:47
Weekend vroeg begonnen ofzo?;)
Ga maar lekker naar school, geniet nou al van het weekend:cab:
Zo zeg dat!
Was gisteren weer aardig te laat en moest vanmorgen weer vroeg op om de laatste dag van de week vol te maken achter mijn pc dit keer. Balen! ;)
Sebas
7 november 2008, 09:51
Pfff, brakheid ;e, zometeen een solicitatiegesprek in de stad, denk niet dat het wat is maar het salaris is hoog en omdat ik al ervaring heb in de horeca waren ze erg blij met mijn reactie.
timpy00
7 november 2008, 10:15
Succes Sebas.
Ik voel me vandaag nogal kut, iedereen doet ineens alsof ik iets verschrikkelijks heb gedaan.
HansB
7 november 2008, 10:15
Zo ook weer wakker, voel me steeds beter, alleen die hersenschudding:cab:.
Gefeliciteerd Timon:).
Joster
7 november 2008, 10:27
Succes Sebas.
Ik voel me vandaag nogal kut, iedereen doet ineens alsof ik iets verschrikkelijks heb gedaan.
Wat heb je gedaan man?!
timpy00
7 november 2008, 10:34
Dat vraag ik me ook af.
Maar iedereen doet behoorlijk bot tegen me ;e
Zal vanavond wel weer lachen worden wanneer ik uitga. Maar goed, zorgen voor later.
John Doe
7 november 2008, 10:40
Hoor ik mensen nu over wintersport praten? Lekker hoor. Jaloersheid hier. Ik ga over een week of 8 pas.
Bijna weekend jongens, heerlijk. Alleen nu wel een of ander eng iets in mijn oog waardoor ik mijn lenzen niet in kan :cab: hele oog rood en dooraderd... zit ik nu met mijn bril op, die net niet scherp genoeg is..
jj1
7 november 2008, 10:51
Gister na Ajax een te droge keel dus ff op Schiphol een liter bier binnen een kwartier weg drinken. Daarna nog 1biertje doen in de plaatselijke kroeg maar dat zijn er toch IETS meer geworden. Belt zon vrouw van het gemeentehuis op, dat me rijbewijs er is:) Dat is dan wel weer beter wakker worden...maar toch lichte hoofdpijn hier...
Gert
7 november 2008, 11:03
Ik heb lekker een nieuwe naaaaaam joeppiedepoeppiee
jj1
7 november 2008, 11:06
Ik zat al te kijken. Hyde...Heeft dat nog een betekenis ofso?
HaJee
7 november 2008, 11:08
Ja het is een mannetjes bij in het Latijns
Gert
7 november 2008, 11:11
Gister na Ajax een te droge keel dus ff op Schiphol een liter bier binnen een kwartier weg drinken. Daarna nog 1biertje doen in de plaatselijke kroeg maar dat zijn er toch IETS meer geworden. Belt zon vrouw van het gemeentehuis op, dat me rijbewijs er is:) Dat is dan wel weer beter wakker worden...maar toch lichte hoofdpijn hier...
Een liter binnen een kwartier.. je bier zal vast wel dood zijn geweest tegen die tijd..
En Hyde is de dude van mijn avatar
Leroy
7 november 2008, 11:25
Nou dan ga ik een heel mooie avatar maken van Fez en ook naamsverandering aanvragen :(
Gert
7 november 2008, 11:26
Als je die needs hebt, dan moet je dat zeker doen
jj1
7 november 2008, 11:54
Een liter binnen een kwartier.. je bier zal vast wel dood zijn geweest tegen die tijd..
En Hyde is de dude van mijn avatar
Nee het waren twee halve liters;)
Mentos
7 november 2008, 11:54
Mag ik dan Red heten?
Gert
7 november 2008, 12:12
No way dumbass
Mentos
7 november 2008, 12:17
Watch me shove my foot up your ass
PrinsPils
7 november 2008, 13:03
Terug uit school ik heb een 5.3 voor wiskunde en 7.2 voor economie dus ben wel tevreden.
Snipes
7 november 2008, 13:07
Hoe voeg ik bij Photoshop een rand toe? Dus als je een afbeelding hebt en er een zwarte rand omheen wil..
Sebas
7 november 2008, 13:07
Solicitatiegesprek ging wel oké, het loon is zéker chil, maja ik verdien in feite nu ook goed. De sfeer daar was echt zwaar kut, enorm zakelijk, totaal niet persoonlijk of relaxd. Dit wordt het dus denk ik ook niet, ach, had het al verwacht, maar even checken kan geen kwaad.
Mentos
7 november 2008, 13:17
Hoe voeg ik bij Photoshop een rand toe? Dus als je een afbeelding hebt en er een zwarte rand omheen wil..
- Ctrl+A
- Edit->Stroke
- Outside
- Zelf dikte en kleur kiezen
Zoiets was het :p
stevehh
7 november 2008, 13:26
Of naar blending options van de layer en dan stroke inside.
HansB
7 november 2008, 13:34
Ik heb net een heerlijk broodje ei gehad_O_!
Dennis.
7 november 2008, 13:42
Ik zit hier met 5 keer een ma tokkie te wachten voordat ik kan beginnen met mn taakstraf. Wat een niveau, werkloze hoertjes ;e
Hahahahaha, wat een niveau. Onze kinderen mogen gewoon appels stelen hoor!!! Tegenwwordig mag niks meer van die politie ;e Wat een tokkies hier.
walnood
7 november 2008, 13:49
Waar halen jullie je textures vandaan?
Mastarhh
7 november 2008, 13:49
Kijk op Deviantart ofzo.
Jomar
7 november 2008, 13:53
Vreselijk irritant al die naamsveranderingen opeens. En mocht je niet maar een keer je naam veranderen? Cardenas->Gert->Hyde ?
Gert
7 november 2008, 13:58
Solicitatiegesprek ging wel oké, het loon is zéker chil, maja ik verdien in feite nu ook goed. De sfeer daar was echt zwaar kut, enorm zakelijk, totaal niet persoonlijk of relaxd. Dit wordt het dus denk ik ook niet, ach, had het al verwacht, maar even checken kan geen kwaad.
Voor welk soort werk heb je gesolliciteerd?
Kelso
7 november 2008, 13:59
Haha, die Gert. That 70's Show _O_.
Jeffrey
7 november 2008, 14:22
Eindelijk 15 _O_
Kelso
7 november 2008, 14:22
Jij ook gefeliciteerd dan maar ;c.
stevehh
7 november 2008, 14:23
Jeej, net niet niks. Tussen big en zwien in.
Feli :cab:
SHEVA#76
7 november 2008, 14:36
Eindelijk 15 _O_
Feli :D
Kelso
7 november 2008, 14:40
Even geniet van m'n weekend, dus laat ik eens beginnen met een potje Soldier of Fortune II. Klasgenoot heeft me uitgedaagd, nou ik sta lekker 15/3 voor :).`
Nog meer mensen die dit spelen? Ik speel only demo, heb het echte spel wel, maar die sucked.
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.