View Full Version : Dronkenbroederstopic
Thomas
1 oktober 2004, 22:03
Ofwel een hoop onzinnigheid in het minst gecontroleerde topic, waarin je offtopic mag gaan zoveel je wil. Enzo
Dus, wanneer kom je eens naar Nederland Glenn :) ?
Blue @ngel
1 oktober 2004, 22:09
16 Oktober: FC Den Haag - PSV .... zuipmeeting in The Hague? :P
Thomas
1 oktober 2004, 22:10
Als het op een vrijdag is... maar die kans acht ik klein :)
V. Espinal
1 oktober 2004, 22:12
Waarom is die maldinifan geband ?
Jasza
1 oktober 2004, 22:12
16e is op een zaterdag, gevaarlijk daar dan dus :no: :D
Blue @ngel
1 oktober 2004, 22:13
Waarom is die maldinifan geband ?
Omdat het een irritant en dom rotjong is? :P
Thomas
1 oktober 2004, 22:15
- omdat er geen zinnige post uit kwam
- omdat flink wat mensen van dit forum 'licht' geïrriteerd door hem raakten.
- verder maar aan Timothy vragen :)
V. Espinal
1 oktober 2004, 22:16
Toen jij pas op CMFO kwam , was dat ook zo ;)
HaJee
1 oktober 2004, 22:17
Ja maar dit is Man Utd.
V. Espinal
1 oktober 2004, 22:20
Ja maar dit is Man Utd.
Dus ?
Thomas
Bullshit :-D
En mijn intensies waren iig goed... bovendien speelde ik cm... je was nog volop geïntresseerd in mijn River game :P
Timothy
- Geen fatsoenlijke post
- Ik had hem al gewaarschuwd op msn voor hij zich ging reagerne
- Hij had geen trek om CM/FM eventueel aan te schaffen, zij hij iig op msn. Dus daar zat geen verbetering in.
- Hij postte niks nuttigs
- Het is in eerste instantie tijdelijk, ik heb hem de kans gegevne mij terug te mailen, als hij fatsoenlijke argumenten en garanties op verbeteringen kan geven, komt hij wellicht weer terug. Dit zal ik een keer aangeven, verder kunnen dergelijke vragen over PM. Wij gaan geen topic bijhouden over dergelijke gevallen. Niet nodig, omdat we erop hopen dat bannen praktisch onnodig zal blijken in de toekomst ;) Verder zorgt zo'n topic ook niet voor duidelijkheid.
V. Espinal
1 oktober 2004, 22:21
En mijn intensies waren iig goed... bovendien speelde ik cm... je was nog volop geïntresseerd in mijn River game :P
Omdat jij River volledig verneukt had.. :roll:
Blue @ngel
1 oktober 2004, 22:34
Omdat jij River volledig verneukt had.. :roll:
Das toch niet het leuke aan CM ... met een volledig verneukt kutteam alles kapot spelen? :)
Timothy
1 oktober 2004, 22:37
Simon is redelijk correct. Ik herinner me Thomas ook nog wel in zijn eerste CMFO dagen. Hij had redelijk matige CM games, maar dacht toch al een hoop te weten, dat verbeterde vrij snel, hoewel hij redelijk lang, eigenlijk tot hij mod werd, een heel irritant modtrekje had :P Overal 'slot'smilies plaatsen als hij dat gepast vond, of vragen om te sluiten etc :)
Gelukkig is hij vrij snel verbeterd daarna, zowel forum technisch als spel technisch. Nu ist ook online iig een topgozer ;)
Ik herinner me nog een netwerk game met Simon, waarin jullie Atalanta en Parma waern en jij toptalent Espinal zo naar hem overdeed, of was dat Pinardi, iig, 't was iets wat je niet zou herhalen :D
Blue @ngel
1 oktober 2004, 22:41
Simon is redelijk correct. Ik herinner me Thomas ook nog wel in zijn eerste CMFO dagen. Hij had redelijk matige CM games, maar dacht toch al een hoop te weten, dat verbeterde vrij snel, hoewel hij redelijk lang, eigenlijk tot hij mod werd, een heel irritant modtrekje had :P Overal 'slot'smilies plaatsen als hij dat gepast vond, of vragen om te sluiten etc :)
Gelukkig is hij vrij snel verbeterd daarna, zowel forum technisch als spel technisch. Nu ist ook online iig een topgozer ;)
Ik herinner me nog een netwerk game met Simon, waarin jullie Atalanta en Parma waern en jij toptalent Espinal zo naar hem overdeed, of was dat Pinardi, iig, 't was iets wat je niet zou herhalen :D
MIjn eerste weken op CMD postte ik in plat Aalsters ... ook niet echt handig :)
Thomas
1 oktober 2004, 22:41
De intensies waren iig goed... ik vond het fantastisch, zo'n forum :{
V. Espinal
1 oktober 2004, 22:44
Goh ja , die netwerkgame.. *snif* :D
Ik haalde Espinal bij 'm weg ja .. Moest wel € 14 miljoen betalen , maar dat kreeg ik ruimschoots terug betaalt door Vincio zelf _O_
Damn , dat waren tijden :X
Timothy
1 oktober 2004, 22:46
CMD _O_ Ik weet nog dat ik de eerste week echt tien tot twintig keer probeerde het passwoord van dat geheime forum te raden, vond 't zo onhebbelijk dat je dat niet kon lezen. Na een week had ik door waarvoor 't precies was, dus gaf ik 't maar op, niet echt interessant meer. En ook vrij hopeloos.
Opende gelijk ee ntopic toen over de overbekende Estoyanoff.
Blue @ngel
1 oktober 2004, 22:48
CMD _O_ Ik weet nog dat ik de eerste week echt tien tot twintig keer probeerde het passwoord van dat geheime forum te raden, vond 't zo onhebbelijk dat je dat niet kon lezen. Na een week had ik door waarvoor 't precies was, dus gaf ik 't maar op, niet echt interessant meer. En ook vrij hopeloos.
Vervlogen tijden van de leukste CM periode van m'n leven ... net CM 01/02 ontdekt, wat me heel wat van m'n nachtrust heeft gekost :mrg:
Spijtig dat het door incompetentie van sommigen nooit terugkomt :S
Thomas
1 oktober 2004, 22:50
Goh ja , die netwerkgame.. *snif* :D
Ik haalde Espinal bij 'm weg ja .. Moest wel € 14 miljoen betalen , maar dat kreeg ik ruimschoots terug betaalt door Vincio zelf _O_
Damn , dat waren tijden :X
Tijden die ik zo graag zou doen herleven, maar wij kunnen niet netwerken samen :X
Maar inderdaad Vinicio... ik vond het toen best een goede deal :D
En was het niet zo dat ik er ook een speler bij kreeg? Bij dat geld? Ik weet wel dat de onderhandelingen vrij zwaar waren :P
V. Espinal
1 oktober 2004, 22:54
En was het niet zo dat ik er ook een speler bij kreeg? Bij dat geld? Ik weet wel dat de onderhandelingen vrij zwaar waren :P
Neej.. het was € 10 miljoen + nog eens €4 miljoen na een reeks wedstrijden dacht ik .. iig totaal 14 miljoen :)
En die onderhandelingen , idd :D Jij had geen idee dat ie zo goed kon worden , maar omdat ik 'm zo graag wou ging jij telkens hogere eisen stellen :D
...
Enfin , ik herinner me ook nog een controversiële vrije transfer van ene Ibrahim Said.. :moop:
Thomas
1 oktober 2004, 22:59
Neej.. het was € 10 miljoen + nog eens €4 miljoen na een reeks wedstrijden dacht ik .. iig totaal 14 miljoen :)
En die onderhandelingen , idd :D Jij had geen idee dat ie zo goed kon worden , maar omdat ik 'm zo graag wou ging jij telkens hogere eisen stellen :D
...
Enfin , ik herinner me ook nog een controversiële vrije transfer van ene Ibrahim Said.. :moop:
Ik herinner me nog dat jij hem had ja...
Waar ging ie vervolgens heen :cab: ?
En over Vinicio: ik weet inderdaad nog wel dat jij hem wel graag wilde, waardoor ik dus steeds meer ging vragen. Ik vond 10 eerst goed, maar om een of andere reden kwam dat er niet van. De volgende keer vroeg ik 14... ofzo :P
V. Espinal
1 oktober 2004, 23:01
Ik herinner me nog dat jij hem had ja...
Waar ging ie vervolgens heen :cab: ?
Ik had 'm op de DMC geposteerd , en daar speelde hij een fantastische heenronde.. Maar toen had ik z'n contract vergeten te verlengen , waardoor jij 'm binnenhaalde.. :moop:
TDV
1 oktober 2004, 23:03
Oftewel het forum waar iedereen hysterisch werd omdat ik alles kon winnen met ochot Manchester United in CM0102 :cab:
Blue @ngel
1 oktober 2004, 23:04
Oftewel het forum waar iedereen hysterisch werd omdat ik alles kon winnen met ochot Manchester United in CM0102 :cab:
Dat was niets ... toen je dat begon te doen met de meest vage clubjes uit de meest lage divisies ... dan werd het scary :D
Karlo
1 oktober 2004, 23:08
:D
http://www.geocities.com/cmdchallenge2002/deelnemers.htm
http://www.geocities.com/cmdchallenge2002/totaalstand.htm
Jij nog opererend onder de naam Cavegnani :cab: Wat ik nooit geweten heb, bedoeld je nou Cavenaghi of was dit expres? Een deel doet het niet meer, trouwens.
Blue @ngel
1 oktober 2004, 23:09
Yahoo
Sorry, the page you requested was not found.
Je screentjes doen het niet meer, Karlo :)
V. Espinal
1 oktober 2004, 23:10
Laat me raden.. die EL Marginalos , das Glenn ? :D
Blue @ngel
1 oktober 2004, 23:12
:cab:
Je weet toch dat ik nooit meedoe aan challenges en dergelijke :)
V. Espinal
1 oktober 2004, 23:13
Je weet toch dat ik nooit meedoe aan challenges en dergelijke :)
Had gekunt he :cab:
Karlo
1 oktober 2004, 23:14
Zonet deed-ie het nog. Kut Geocities ook, heb daarna nooit meer hun hosting gebruikt. Ik was nog een groentje eh :D
TDV
1 oktober 2004, 23:20
Dat was niets ... toen je dat begon te doen met de meest vage clubjes uit de meest lage divisies ... dan werd het scary :D
Rubin Kazan en dergelijke :P
Klik (http://web.archive.org/web/20011021143540/http://cmdutch.cmgamer.com/) ;)
TDV
1 oktober 2004, 23:22
Laat me raden.. die EL Marginalos , das Glenn ? :D
http://www.cm-4-all.biz/forum/images/smiles/roflmao.gif
Bij deze lig ik dus strijk http://www.cm-4-all.biz/forum/images/smiles/roflmao.gif
Karlo
1 oktober 2004, 23:25
Heb ik ook alle screens nog van :D net als van de challenge van Nederland met CM4 (Iedereen zowat met NEC :P), Florentia Viola, Auxerre (met non-players), Atletico Cordoba (CM4), en er moeten nog wel meer staan van CM0102 nog, die ik nu even niet kan vinden.
TDV
1 oktober 2004, 23:30
Heb ik ook alle screens nog van :D net als van de challenge van Nederland met CM4 (Iedereen zowat met NEC :P), Florentia Viola, Auxerre (met non-players), Atletico Cordoba (CM4), en er moeten nog wel meer staan van CM0102 nog, die ik nu even niet kan vinden.
Mja, eigenlijk was dat nog niets. Moet je maar eens vragen aan de anciens op TD hoe Diede het deed met onder andere Sedan, Total Network Solutions en dergelijke. Vooral die laatste was een schitterende challenge. Ooow memories ...
Thomas
1 oktober 2004, 23:34
Die screen van de week bij dat oude CMD is indrúkwekkend! :D
V. Espinal
1 oktober 2004, 23:34
Beter dan CL winst in 2005 ? (http://users.pandora.be/simon_de_mey/Andere/TN%20Solutions/Seizoen%204/CL_finale.JPG) ;)
TDV
1 oktober 2004, 23:36
Beter dan CL winst in 2005 ? (http://users.pandora.be/simon_de_mey/Andere/TN%20Solutions/Seizoen%204/CL_finale.JPG) ;)
Versloeg in z'n 2de seizoen onder andere Real Madrid in de Champions League groepsrondes ;) Om precies prestaties zou je bij hem moeten zijn, weet wel dat het ongelooflijk leuke challenge was :D
V. Espinal
1 oktober 2004, 23:37
Versloeg in z'n 2de seizoen onder andere Real Madrid in de Champions League groepsrondes ;) Om precies prestaties zou je bij hem moeten zijn, weet wel dat het ongelooflijk leuke challenge was :D
Seizoen 2 , CL groepsronde 1
http://users.pandora.be/simon_de_mey/Andere/TN%20Solutions/Seizoen%202/CL_round1.JPG
:D :D
HaJee
2 oktober 2004, 00:17
Ja maar dit is Man Utd.
Dus ?
Is het niet relevant aan elkaar, dus hoef je geen vergelijkingen te maken, dus snap ik niet waarom je het inbrengt, elk forum heeft zijn eigen regels en mag zelf weten of het ze strikt of losjes hanteerd, CMFO en Man Utd staan los van elkaar en vergelijkingen maken is in deze context vrij zinloos. Ik vind dan wel dat er niet hypocriet mag worden omgesprongen als je het dan toch over CMFO wilt hebben.
V. Espinal
2 oktober 2004, 01:08
Ja maar dit is Man Utd.
Dus ?
Is het niet relevant aan elkaar, dus hoef je geen vergelijkingen te maken, dus snap ik niet waarom je het inbrengt, elk forum heeft zijn eigen regels en mag zelf weten of het ze strikt of losjes hanteerd, CMFO en Man Utd staan los van elkaar en vergelijkingen maken is in deze context vrij zinloos. Ik vind dan wel dat er niet hypocriet mag worden omgesprongen als je het dan toch over CMFO wilt hebben.
Ik heb met m'n opmerking helemaal niet de intentie een vergelijking te maken.. jij bracht namelijk ManUtd op. Ik heb het over de beginposts van Thomas , en die waren op CMFO. Hadden die nu bijvoorbeeld op Champman geweest , dan had ik Champman genoemd.. :)
HaJee
2 oktober 2004, 09:13
My mistake ;)
El Guiménez
2 oktober 2004, 10:08
CMD, dat waren de tijden :(
Jammer dat de meesten waar ik uit die periode veel contact mee had eruit zijn gestapt :(
Geen Jan meer, geen Mixxer meer, geen Stillo meer, geen Bas meer, bijna geen Patje meer :(
Pieter
2 oktober 2004, 16:28
Balen hee, ik vind het wel gezellig zo..
Iemand enig id hoe dat nummer van So, roll, roll, roll my joint heet ne van wie het is enzo??
Dat Summerbase hitje..
Thun
2 oktober 2004, 17:30
uiteraard, dat is Afroman - Crazyrap.. zeer goed lied _O_
Pieter
2 oktober 2004, 18:47
Jasses wat een avatar Thunni :cry:
Thun
2 oktober 2004, 18:56
zal ik m dan veranderen voor je?:cab: ik heb er nog wel tig leukere op mn pc.. maar die zijn te groot en dan word t niet geaccepteerd.. ik kan gewoon geen enkele avatar vinden die ik leuk vind die aan de eisen voldoet.. :(
en ik krijg niet eens een bedankje :( :cab:
Pieter
2 oktober 2004, 19:06
Deze is gewoon drama :cab: neem een voorbeeld aan die van Dub op Champman :cab: die hoofd :cab:
Il Maravilla
2 oktober 2004, 19:10
Deze is gewoon drama :cab: neem een voorbeeld aan die van Dub op Champman :cab: die hoofd :cab:
dat hoofd ;)
Pieter
2 oktober 2004, 19:11
Vandaar de cab
TDV
6 oktober 2004, 02:08
Seizoen 2 , CL groepsronde 1
*plaatje*
:D :D
Ok, jij wint :cab: Al was dat natuurlijk wel toen CM01/02 nog niet zo lang uit was dat die challenge werd gehouden. Toen het engine tactisch nog niet helemaal doorgrond was :P
Didier_Bant
11 oktober 2004, 21:47
*KICK Omhoog*
Ik schop je hoofd eraf en vervang hem voor een vis :P geintje mensjes voor niemand personelijk
HaJee
11 oktober 2004, 23:22
vissen horen in het water mafkees
Pieter
12 oktober 2004, 10:48
Kevin humor :cab:
V. Espinal
15 oktober 2004, 07:11
Goeiemorgen 8)
Noodels
15 oktober 2004, 08:38
zo jij bent er vroeg bij :D
V. Espinal
15 oktober 2004, 14:24
zo jij bent er vroeg bij :D
Valt wel mee , toch ? :)
Kavinos
15 oktober 2004, 14:50
Kevin humor :cab:
wah? :cab:
Pieter
15 oktober 2004, 15:19
Kan me nog een oude vissengrap van je herinneren :cab: :D :D Allen was die van CMMafkees ( :roll: ) nog vele malen slechter saaier en irritanter :?:
Anyway, Wolflein, schat van me, pass CS ofzo :cab:
HaJee
15 oktober 2004, 15:21
Van de evolutie theorie met eva haar poes enzo.. ;)
Pieter
15 oktober 2004, 15:50
indeeed :P
Kavinos
15 oktober 2004, 21:28
aha... er gaat een lampje branden na hem gevonden te hebben in 't flesje bier :door:
Ginola
24 oktober 2004, 01:30
Ai, een halve fles pure Passoa is niet goed voor een man zijn gesteldheid na een avondje flink schransen. Gelukkig konden we er allemaal om lachen, maar echt, ik voel het wel :cab:
EDIT: Eerste keer gevallen :cab:
EDIT 2: http://www.mfi.or.jp/newyork/passoa.jpg
HOE HOE HOE HOE HOE ZUIPEEEEHHHHHHH :P
HaJee
24 oktober 2004, 03:58
heb wel gezopen, maar ik ben nog helemaal bij mijn positieven
Joster
24 oktober 2004, 10:03
Heb weer gezopen, heb weer een kater, moet weer voetballen, hebben maar 9 man, dan doe ik dus niet mee, dan ga ik PSV-Ajax kijken, met bier :door: , bij maatjes want ik heb geen Canal + ;)
Thun
29 oktober 2004, 21:38
ehh heeft 1 van jullie ervaring in een zwarte lijn in het midden van het scherm? die overal blijft? en als je er een screen van wilt maken het niet op de screen staat? zo ja, hoe krijg ik het weg. is behoorlijk irritant.
en nee ik ben niet dronken :cab: ik wou alleen geen nieuw topic openen.
Karlo
29 oktober 2004, 23:00
Wat voor stuff heb je nu weer zitten roken? :nuts:
Joster
30 oktober 2004, 04:46
kut ik ben weer eens zat :D lekker man ;)
Joster
30 oktober 2004, 04:47
net nog een nieuwe babe ontmoet op de lycos chat ook :D en msn-en ;)
Il Maravilla
30 oktober 2004, 09:47
ehh heeft 1 van jullie ervaring in een zwarte lijn in het midden van het scherm? die overal blijft? en als je er een screen van wilt maken het niet op de screen staat? zo ja, hoe krijg ik het weg. is behoorlijk irritant.
en nee ik ben niet dronken :cab: ik wou alleen geen nieuw topic openen.
Is je beeldscherm niet gewoon kapot? Een rij pixels die weg is gevallen..?
Thun
30 oktober 2004, 10:42
hmm de streep is nu weg :cab: ik weet niet wat t was..
@ KK : niets ;) misschien mn beeldscherm ?? :cab:
en damn ik moest om f*cking 9 uur fluiten :cry: :| :?:
Il Maravilla
30 oktober 2004, 11:36
en damn ik moest om f*cking 9 uur fluiten :cry: :| :?:
F of E waarschijnlijk :D
Thun
30 oktober 2004, 11:43
nee D1 :cab:
V. Espinal
19 november 2004, 01:00
The following post is contributed to :
_O_ _O_ THOMAS "BOES" BOESCHOTEN _O_ _O_
:banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana:
http://www.k-tel.ch/Archiv/0903/S3-10%20Happy%20Birthday.jpg
En natuurlijk volgen er k'dootjes , met een uiteraard een Taart (die 6 denk je even weg :mrg: )
http://www.llongo.com/6yr/1209016yrold04.jpg
Een biermand.. :proost:
http://mutske.vgc.be/img/fotos/61urenwe23.jpg
Rustig aan joh .. niet allemaal tegelijk opzuipen :cab:
http://www.rendelldesigns.com/pix/booze.jpg
TE LAAT :mrg: .. volgende dan maar .. Een nieuwe surfplank ? :clap:
http://users.pandora.be/simon_de_mey/Andere/chick_two.jpg
Je aller eigenste stripper.. :mrg: (En ja je mag ook eens proeven :huhu: )
http://dutch.simracingzone.net/test/svend/stripper.jpg
ENJOY IT TOMMIE :agree:
Thomas
19 november 2004, 01:09
The following post is contributed to :
_O_ _O_ THOMAS "BOES" BOESCHOTEN _O_ _O_
:banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana:
http://www.k-tel.ch/Archiv/0903/S3-10%20Happy%20Birthday.jpg
En natuurlijk volgen er k'dootjes , met een uiteraard een Taart (die 6 denk je even weg :mrg: )
http://www.llongo.com/6yr/1209016yrold04.jpg
Een biermand.. :proost:
http://mutske.vgc.be/img/fotos/61urenwe23.jpg
Rustig aan joh .. niet allemaal tegelijk opzuipen :cab:
http://www.rendelldesigns.com/pix/booze.jpg
TE LAAT :mrg: .. volgende dan maar .. Een nieuwe surfplank ? :clap:
http://users.pandora.be/simon_de_mey/Andere/chick_two.jpg
Je aller eigenste stripper.. :mrg: (En ja je mag ook eens proeven :huhu: )
http://dutch.simracingzone.net/test/svend/stripper.jpg
ENJOY IT TOMMIE :agree:
POST OF THE YEAR _O_
:mrg: :mrg: :mrg: :mrg: :mrg: :mrgy:
Thanks dude :banana:
Joster
19 november 2004, 08:39
:dance: Congrats Thomas :dance:
Mjah, ik ga Simon niet proberen te evenaren of te overtreffen, dat is niet origineel :cab: Toch nog een plaatje voor je :D
http://home.planet.nl/~winniethepooh/Kaarten/Vieren/Jarig.jpg
:banana: :banana: :banana: :banana:
Neem de nodige juupjes van me ;)
Mjah ook daar nog maar wat plaatjes van :cab:
http://vnphp.sourceforge.net/pub/screenshots/jupiler.jpg
http://www.ahlln.be/Agenda_Activites/24hVelo/images/Jupiler%2040.jpg
Have a nice day :D _O_
Ginola
19 november 2004, 08:46
Ik houd het kort..
zo, dat was het dan
Feli Boesch :cab:
Fokko
19 november 2004, 11:24
Inderdaad :)
Feli Boes :D
Steven
19 november 2004, 12:06
Congrats Boes!! :banana:
Thun
19 november 2004, 14:21
Gefeliciteerd boes ;) Maak er een leuke dag van :cab:
http://www.gdbres.nl/afbeeldingen/verjaardag.jpg
Neem een lekker stuk taart:
http://image.kaartenhuis.nl/kaarten/flash/thumbnail/blowout.gif
En bedankt voor de uitnodiging!
http://www.kleurplaten.nl/kleurplaten/klein/4209.gif
Jurgen
19 november 2004, 15:00
Gefeliciteerd Thomas, dat je maar een grote jongen mag worden! :D :cab:
Fokko
19 november 2004, 15:33
nóg groter dan jij he Jurgen :cab:
BartjuhhhCM
19 november 2004, 16:45
En ook groter dan mij :cab:
Of is het 'als' mij? :cab:
Iig...gefeliciteerd Boesje :D
Fokko
19 november 2004, 16:51
dan ik ;) :P
Joster
19 november 2004, 16:53
Het is "groter dan ik" ;)
En "groter dan jij" was idd goed :)
Fokko
19 november 2004, 17:08
Joost je zou leraar moeten worden :mrg:
Joster
19 november 2004, 17:11
Mjah dit is het enige regeltje dat ik qua spelling volledig beheers :) Mn moeder is lerares op een basisschool, en die kent hem niet :no: Dus ik ziek haar constant met mn "groter DAN, ma!" :D
Verderest is het bij mij een drama qua spelling :cab:
Edit: Ow damn, nu zie ik pas dat je me voor was daarnet :cab: Mjah ik had al op "reply" gedrukt voordat jouw post er stond ;) Dat even voor de duidelijkheid.
Ginola
19 november 2004, 18:06
Wie is er nou niet groter dan jou :cab: ?
The Aecon
19 november 2004, 18:40
Gefeliciteerd meneer Boeschoten. :)
Joster
19 november 2004, 19:08
dan jij :LO:
Fokko
19 november 2004, 19:44
neem anders ff de moeite om de postst boven de jouwe te lezen :mrg: :huhu:
BartjuhhhCM
19 november 2004, 20:00
neem anders ff de moeite om de postst boven de jouwe te lezen :mrg: :huhu:
Het gaat hier niet om de spellingwijze.., maar om het feit dat ik zo klein ben :cab:..en dat meneer Gino een jaar of 4,5 jonger is, en groter is, en daarmee word ik altijd gepest :cab:
Joster
19 november 2004, 20:46
En terecht :D
:-D :-D :-D :-D
Nee hoor Bart ;)
Didier_Bant
19 november 2004, 21:00
Congrats Boessie,dat je nog vele jaren mag leven en van Utregt mag houden.
PS: Al hoop ik eerder dat je voor Ajax word :P
PPS:Hoe oud ben je eigenlijk geworden?? :oops:
Fokko
19 november 2004, 22:23
18 toch? :D
V. Espinal
19 november 2004, 22:57
Onze Thomas is volwassen _O_
Althans .. volgens z'n identiteitskaart :D
bootz
20 november 2004, 00:58
Gefeliciteerd Thomas
HaJee
20 november 2004, 01:16
WALLAHALLA
Jasza
20 november 2004, 01:18
Feli nog Tommie :cab:
V. Espinal
20 november 2004, 02:28
WALLAHALLA
Weh ? :cab:
Mark
20 november 2004, 08:38
WALLAHALLA
Ik hoorde gisterenavond van Joost dat hij nogal bezopen achter zijn pc zat. Dat verklaart denk ik alles :lol:
Joster
20 november 2004, 09:27
WALLAHALLA
Ik hoorde gisterenavond van Joost dat hij nogal bezopen achter zijn pc zat. Dat verklaart denk ik alles :lol:
Check dit topic maar eens ;)
http://manutd.fminside.net/forum/viewtopic.php?p=11061#11061
Thomas
20 november 2004, 16:13
Jeeeeej!
Bedankt voor alle felicitaties. In verslag van je dag zal ik nog wel laten merken hoe het was. Ook de Juup komt aan bod Joost, wat een meesterlijke plaatjes trouwens :mrg:
Joster
25 november 2004, 13:25
Gisteren was HJ jarig :cab: dat ben ik, en zijn wij helemaal vergeten :oops:
Nuja HJ, na mn sms alsnog en opnieuw gefeliciteerd :banana: :clap: :dance:
http://www.ernstbobbie.nl/20_liedjes/1_dierentuin/screendumps/jarig-2.jpg
Bij HJ thuis, HJ de fotograaf :cab:
http://mozart.chat.net/~jeske/newimages/school-alcohol-leftovers.jpg
HJ na 40 BB :cab:
http://20six.co.uk/pub/whatswrong/kots.jpg
Zuipse vrijdag :door: ;) en dan morgen maar een goede dag :proost:
Congrats to HJ _O_
Thomas
25 november 2004, 13:43
Op zich zijn die felicitaties wel terecht dan :mrgy:
http://www.webalert.info/Travel/Photos/Album01/images/01-13_Big_bottle_of_Pisco.jpg
Flesje van mijn kant, 't is Chileens spul.
Berinho
25 november 2004, 16:49
HJ gefeliciteerd :D
HaJee
25 november 2004, 16:59
Na 20 al??? Kan toch echt wel meer op..:cab:..
Maar bedankt voor deze vermelding jou sms'je, de cadeau's en de felicitaties. iedereen is vrijdag avond hier uitgenodigd.. m
Joster
25 november 2004, 17:18
40 dan :cab: Jij verteld mij altijd van die grote verhalen dat je tussendoor even zegt dat je moet gaan nekkk....uhhh pissen :cab:
Vrijdagavond ga ik vast wel even naar daar crossen :cab: is gelukkig maar 3,5 uur rijden ;)
HaJee
25 november 2004, 17:20
Ja maar dan ga ik toch naar het toilet en niet in een cola bak kotsen, als ik buiten ben kots ik wel op straat... :cab:
Joster
25 november 2004, 17:35
Wat boeit dat nou :cab: Ik vond dees zo mooi :cry:
Crelis
25 november 2004, 18:17
Ja maar dan ga ik toch naar het toilet en niet in een cola bak kotsen, als ik buiten ben kots ik wel op straat... :cab:
Boefje or jij :P
Gefeliciteerd nog Miss Harm Jan :P *Geintje*
Ginola
25 november 2004, 19:34
Felies, :door: :proost: :door: :proost: :proost: ze :cab:
Kavinos
25 november 2004, 20:30
Ik ben er morgen :cab:
Pieter
25 november 2004, 22:08
Congratz :)
Jurgen
25 november 2004, 23:04
Gefeliciteeeeeeeeerd :cab:
Joster
26 november 2004, 09:24
Ik ben er morgen :cab:
Hoe ga je? :cab:
HaJee
26 november 2004, 14:27
Kachel.. :D
Pieter
26 november 2004, 15:32
En heen? :cab:
BartjuhhhCM
26 november 2004, 16:40
CV :cab:
Joster
26 november 2004, 17:13
Och jah 1 het is weekend, 2 het is snachts, dan kan je niet terug, 3 het is vanaf hier maar 3 uur :cab:
Hmm ik ga een transporteermachine ontwikkelen, dat je in 1 seconde staat waar je maar wilt :cab:
Kavinos
26 november 2004, 18:19
Heen zie k wel. Trg (indien dat nog gaat) zie k wel :cab:
Joster
27 november 2004, 01:54
Logje van mij en een zatte Thun :cab:
Thunni zegt:
jij bent toch ook een halve liter?
Joster | zegt:
weh ben ik een halve liter :cab:
Thunni zegt:
ja
Joster | zegt:
die gaat in mn Sig op MU :D
Joster | zegt:
zatte aap
Thunni zegt:
Feitenuitspraak
Thunni zegt:
:cab: haha
Thunni zegt:
anus
Thunni zegt:
jekan nieteens eensig op mu
Joster | zegt:
:cab: wel
Thunni zegt:
oh
Thunni zegt:
dan kan ik hetbeleid niet zogoed
Thunni zegt:
of ik hebwat uit mijn geheugen verbannen
Joster | zegt:
en nu stoppen, anders is mn sig te groot
Thunni zegt:
haha
Joster | zegt:
KUT :cab:
Thunni zegt:
hetkan niet he?
Thunni zegt:
Joster | zegt:
neej, te lang
Thunni zegt:
danmoetje tmaar posten
Thunni zegt:
oh
Joster | zegt:
jah ik post dit gesprek :D
Thunni zegt:
sindswanneerkanjeeensig
Thunni zegt:
spatiebalk doet tniet
Thunni zegt:
Joster | zegt:
:cab: je bent zat
Thunni zegt:
Thunni zegt:
waar post je t
Joster | zegt:
wat denk je :cab:
Thunni zegt:
ikdenk niks opdit moment
Joster | zegt:
je zult het wel c'n :D
Thunni zegt:
dronkenzusterschap|?
Joster | zegt:
:thumb:
Thun
27 november 2004, 01:56
:cab:eh ja
Joster
27 november 2004, 02:00
Toch had je gelijk met je zatte ballen ;) Je kan idd geen sig nemen :cab: Mjah ik ben ook niet al te helder meer :roll:
Nick
27 november 2004, 10:00
Wat een meesterlijke uitspraak: "Ben jij geen halve liter? :S " :D
Guus
27 november 2004, 11:19
heb ik verjaardagen gemist ? :|
hier iets om het een beetje goed te maken
http://www.planet.nl/upload/1270422_7988_1101389125961-supervrouw.jpg
Kavinos
27 november 2004, 11:52
Ziet er goed uit, zo op de vroege ochtend :D
Joster
27 november 2004, 11:53
Hoe draagt die dat :cab: zit dat in een rek ofsow :?: Toch een kilo of 12 aan bier :D
Kavinos
27 november 2004, 11:55
Het is een ZIJ imo :cab:
Joster
27 november 2004, 11:56
Die is onzijdig :cab:
Die vrouw, die man ;)
Kavinos
27 november 2004, 12:14
Het komt in ieder geval mannelijk over
Mark
27 november 2004, 12:46
A.u.b. niet weer van die nutteloze gesprekken :roll:
Joster
27 november 2004, 13:05
Ofwel een hoop onzinnigheid in het minst gecontroleerde topic, waarin je offtopic mag gaan zoveel je wil. Enzo
Weh :roll: hier mocht het toch juist :cab:
:huhu:
Kavinos
27 november 2004, 13:09
Als je al geen discussie meer mag voeren :roll:
Mark
27 november 2004, 13:28
Als je al geen discussie meer mag voeren :roll:
Je mag best een discussie voeren, maar niet of de persoon op de foto een man of een vrouw is. Het gaat gewoon nergens over.
Joster
27 november 2004, 13:31
Check dan mijn post :cab: Het hoeft hier ook nergens over te gaan :P
Vincent
27 november 2004, 14:41
Het is gewoon een heks punt uit. :P Ze mag het bier voor me huis dumpen en dan snel wegrennen zodat de buurt er niet ziet. :roll:
HaJee
27 november 2004, 15:18
Check dan mijn post :cab: Het hoeft hier ook nergens over te gaan :P
Het gaat toch over die vrouw? :?:
Joster
27 november 2004, 15:27
Ook nog eens ;) maar Mark vond het nergens over gaan ;) :cab:
Thomas
27 november 2004, 20:18
Mark, Joost heeft nu natuurlijk wel gelijk. Maar ik kan me voorstellen dat je dat vergeet, ik wilde er zelf ook al bijna wat over zeggen :huhu:
Pieter
29 november 2004, 15:55
haha
te nutteloos? :cab:
anyway, ik heb probleem zeg maar, ik moet zeg maar iets eten want ik heb fockende honger, maar de keuken is vet ver lopen, en ik zit net zo lekker, wat te doen? :?:
Jasza
29 november 2004, 15:57
Lui for life :cab:
HaJee
29 november 2004, 15:57
drinken..
Mark
29 november 2004, 16:12
anyway, ik heb probleem zeg maar, ik moet zeg maar iets eten want ik heb fockende honger, maar de keuken is vet ver lopen, en ik zit net zo lekker, wat te doen? :?:
Bel een bekende op en vraag of hij zin heeft om langs te komen. En zeg dan gelijk: Als je toch kom kan je wel even naar de keuken lopen om wat eten te halen :cab:
HaJee
29 november 2004, 16:14
De telefoon ligt ook in de keuken, wat nu?
Joster
29 november 2004, 16:15
MSN ;)
Pieter
29 november 2004, 16:40
Zeg, woont er niet een van jullie in omgeving Goes :?: ben ik dan de enige kutzeeuw hier? :cab:
Jurgen
29 november 2004, 16:58
Ok, laat ik ook es mee boosten:
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAWWW
Pieter
29 november 2004, 17:07
was dat een orgasme?
Fokko
29 november 2004, 17:12
Bij Jurgen vast niet :mrg:
Joster
30 november 2004, 08:59
Zeg, woont er niet een van jullie in omgeving Goes :?: ben ik dan de enige kutzeeuw hier? :cab:
Ik woon in Bergen op Zoom, dat ken je vast wel. Ik zit in Vlissingen op school (maar nu even niet...) en ik ging/ga wel eens in Goes stappen / uit eten. En idd, wat een kutzeeuwen daar :cab:
Ok, laat ik ook es mee boosten:
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAWWW
Je lijkt wel een of ander blij wijf dat ik op vakantie tegenkwam. Die schreeuwden ook zo in de kroeg, op het strand :cab: Het was schijnbaar zelfs hun msn-nick :cab: Die heb ik maar snel afgewimpelt ;)
Joster
9 december 2004, 10:37
Hoi :cab:
(dit topic mag niet in de verloedering raken, vandaar ;) )
Pieter
11 december 2004, 14:34
Wie komt er vanavond ook kegel thuis? :cab:
ik ga ervoor :cab:
Fokko
11 december 2004, 14:37
Wie komt er vanavond ook kegel thuis? :cab:
ik ga ervoor :cab:
morgenochtend :cab:
Ik zeker wel :mrg: Feestje van twee maten van me en daarna nog flink stappen
en dan morgenochtend om 9 uur moeten spelen :banana:
Pieter
11 december 2004, 14:43
Vannacht bedoelde ik dan ook :cab: ben nu al niet scherp :D
Thun
11 december 2004, 16:13
iemand heeft mijn naam veranderd van Thun naar Thurkn :cab: Wie o wie, ik verdenk boes. :cab: Hij is inmiddels alweer terug gezet ..
Fokko
11 december 2004, 16:26
Klinkt ook leuk :mrg:
Thomas
11 december 2004, 17:43
iemand heeft mijn naam veranderd van Thun naar Thurkn :cab: Wie o wie, ik verdenk boes. :cab: Hij is inmiddels alweer terug gezet ..
Jemig wat was jij zat gister, damn :cab:
En maar als een Turk praten die Thun...
Ik ga vanavond Utreg in trouwens, maar ik denk niet dat het heel laat word, want we gaan met de trein. Of het word dus wel heel laat, naja, ik zie wel.
Fokko
11 december 2004, 17:47
Treinen rijden ook 's nachts toch :mrg:
wij zijn een keer naar Utrecht gegaan op de fiets ongeveer 30 kilometer van Hilversum :mrg: we kwamen terug toen het licht werd :mrg:
Thun
11 december 2004, 17:49
Ik ga vanavond Utreg in trouwens, maar ik denk niet dat het heel laat word, want we gaan met de trein. Of het word dus wel heel laat, naja, ik zie wel.
viel ook wel weer mee ?! toch :cab: en praatte ik als een turk? :cab: dat heb ik niet meegekregen
Thomas
11 december 2004, 17:56
viel ook wel weer mee ?! toch :cab: en praatte ik als een turk? :cab: dat heb ik niet meegekregen
Wat klopt er niet :cab: ? Je lult jezelf dus gewoon in éen regel omver.
Eerst zeg je dat het wel meeviel, vervolgens laat je blijken dat je niets meer van gisternacht weet :cab:
En treinen rijden niet 's nacht's :cab:
Thun
11 december 2004, 17:59
ik laat blijken dat ik niets meer weet van gisternacht? ik zeg alleen dat ik niet meer weet dat ik als een turk praatte en dat was dus ook niet het geval gisternacht ;)
Joster
11 december 2004, 18:04
Hij kon nog typen, dus zn zatheid viel wel mee ;)
Thun
11 december 2004, 18:04
hmm logboekje gezien: Ik zei: Ik niet goed zien.
en zoiets moet ik onthouden dat ikdan als turk praat maarre, hoofdstuk afgesloten :P :cab:
als ik geen alcohol had gehad had ik t ook niet onthouden
Fokko
11 december 2004, 19:28
En treinen rijden niet 's nacht's :cab:
misschien niet naar een gat als Houten idd :cab:
Joster
11 december 2004, 19:30
Treinen rijden sowieso niet snachts. Als ik (wij) naar Rotterdam ga(an), gaat de eerste trein op heel dat verfuckte station pas om 7 uur. Voor mij (ons) pas om half 8 :cab:
Rouge
11 december 2004, 19:49
Wle wrodn kmpioen!11!111!!
frrzavgless!!
HaJee
11 december 2004, 20:01
Viel zat mee hoor, ben jij wel eens echt zat geweest? Dat is echt wel erger dan een beetje wartaal uitslaan.. Dat is dat je niet meer kunt lopen, dat zodra je gaat staan op de grond valt te slapen, je steeds meer drank wilt maar te lam bent om te kunnen praten, dat je onderweg naar huis tien keer op je bek flikkerd en in een gemeentelijke plantenbak in slaap valt..
Joster
11 december 2004, 20:02
Viel zat mee hoor, ben jij wel eens echt zat geweest? Dat is echt wel erger dan een beetje wartaal uitslaan.. Dat is dat je niet meer kunt lopen, dat zodra je gaat staan op de grond valt te slapen, je steeds meer drank wilt maar te lam bent om te kunnen praten, dat je onderwijs naar huis tien keer op je bek flikkerd en in een gemeentelijke plantenbak in slaap valt..
Idd :cab: ik spreek uit ervaring....
Thomas
11 december 2004, 20:05
Mja oké.
Cronix
11 december 2004, 20:14
Wle wrodn kmpioen!11!111!!
frrzavgless!!
Dronken? :cab:
HaJee
11 december 2004, 20:29
Het is half 9, hij doet als of..
Kavinos
11 december 2004, 21:10
Om half 9 kan je al flink lam zijn hoor :cab:
Mark
11 december 2004, 21:46
Nu weten we gelijk wie het heeft gedaan :lol:
FCL
12 december 2004, 11:02
Gister uitgeweest en nu zit ik met een behoorlijke koppijn hier huiswerk proberen te maken.
Eerst ingedronken tot 12.15, Match of the day 2 wedstrijden gekeken, daarna richting stad gefiets, eerste cafe was niet veel te doen (bier uit plastic bekers, smaakt niet gaat er wel snel in). Vervolgens de 'show gestolen' in het volgende cafe, hebben ze van die lichtgevende vloertegelss, weet niet anders te omschrijven. Vaasjes bier hadden ze daar, smaakte werelds weer. Daarna laatste cafe van de avond, aantal teamgenoten waren daar, was ook weer sjiek. Om half 5 of half 6 was ik thuis, weet het niet meer zo. :)
Thun
12 december 2004, 18:44
damn ik heb een bloemkooloor :?: :@
HaJee
12 december 2004, 18:52
En wat is dat nou weer?
Thomas
12 december 2004, 19:01
Als je een harde klap op je oor krijgt, en die gaat dan inwendig bloeden, cropt dat zich op. Ze noemen het een bloemkooloor. Mogelijk gaat het nooit meer weg, en dat ziet er dus niet uit.
Pieter
12 december 2004, 21:08
whahahahahahaa, lekker Thun _O_
Smitte
12 december 2004, 21:18
Ga je nu ook op judo?
Thun
12 december 2004, 21:28
nee daar pas ik voor.
Misschien moet ik t laten opereren. Een vriend van mij heeft dat ook gehad, en geloof me hij is bikkelhard, en hij schreeuwde het echt uit van de pijn bij de operatie. Dan gaan ze zonder verdoving in je oor snijden. Hoi
Smitte
12 december 2004, 21:36
En ga jij dat doen?
Thun
12 december 2004, 21:37
ff afwachten, anders blijf je met zo'n misvormd oor rondlopen
HaJee
12 december 2004, 22:36
nee daar pas ik voor.
Misschien moet ik t laten opereren. Een vriend van mij heeft dat ook gehad, en geloof me hij is bikkelhard, en hij schreeuwde het echt uit van de pijn bij de operatie. Dan gaan ze zonder verdoving in je oor snijden. Hoi
Wordt je pijngrens wel weer hoger van.. :)
Crelis
13 december 2004, 13:55
nee daar pas ik voor.
Wordt je pijngrens wel weer hoger van.. :)
'' Thun de bikkel! '' hehe, aldoor je grens verlegen totdat je eigen martelt :P
Joster
14 december 2004, 10:58
Hoe kwam het Thun?
Na zaterdag? Toen je weer eens met je zatte ballen op msn zat? Wat is er toen allemaal nog gebeurd :D
Ehm ik heb geen zin vandaag :cab: hehe :D De chief is er toch niet :P
Nick
14 december 2004, 11:19
Kut voor je Thun :(
En wat doe je de hele tijd dan Joost, als "chief" er niet is? :cab:
Joster
14 december 2004, 11:34
Bietje forummen, msn-en, met collega's kloten, en soms wat aan mn opdracht ;)
Thun
14 december 2004, 17:11
Hoe kwam het Thun?
Na zaterdag? Toen je weer eens met je zatte ballen op msn zat? Wat is er toen allemaal nog gebeurd :D
Zondag is het gebeurt tijdens hockeywedstrijd, zo'n mongool van de tegenpartij lette niet op waar hij liep. en draaide zich om en dus sloeg hij, weliswaar perongeluk, met zijn stick tegen mijn oor. deed vet pijn enzo, maar niemand zag het gebeuren en dus gewoon maar doorgespeeld.
Na de wedstrijd voelde ik weer ff, vet dik enzo :cab: nouja, ff gevraagd hoe t eruitzag, dat bleek dus rood/blauw te zijn.
Ik zat vrijdag nacht op msn toch toen ik idd redelijk van de kaart was, maar zat is weer overdreven :cab: zaterdag had ik ook een feessie maar volgens mij toen alleen minuutje met GG (Geile Gino) gepraat.
Joster
14 december 2004, 22:15
Onze wel geliefde member Nick kon het niet laten om mijn gehele log vol te lullen tijdens mijn afwezigheid :cab:
.. * NÃÂÂÂ*ck * .. Ziek ! zegt:
trainse !
- J o s t e r || zegt:
thnx, ciao
Sjalala
- J o s t e r || auto-message: ik train dus
verveling deluxe
Hoi
Hai
Alles goed?
Mwah, beetje ziek
Met jou?
Ja wel redelijk, beetje moe.
Ow, das niet best. Hoe komt dat dan?
Gister te laat naar bed gegaan
Moet je niet doen hé..
Ben je wel naar school geweest dan?
Nee, ik was Ziek, dat zei ik toch
Ow, ok. Doe maar rustig
Ik ga morgen ook niet naar school
Voel me nog bagger..
Ow, dan zou ik ook niet naar school gaan nee
Wanneer ga je weer dan
?
Ik denk donderdag weer..
Ga je nog wat doen dan?
Ik moet vrijdag nog werken..
waar werk je dan?
bij een neef van me, soort restaurant voor bedrijfsfeesten etf.
Mag ik afwassen en opruimen, verdient supergoed !
Hoeveel dan?
Ik krijg op een avond van 6 tot 1 , 50 euro..
Das zeker veel
En hoe vaak mag dat?
ik help 2 keer in de maand mee
Das een leuk maandelijks inkomen zo erbij
ja klopt
Ga je nog voetbal kijken dan vanavond?
Huh, voetbal?
Is er CL dan?
Nee, Barca - Ajax?
!
Hoelaat?
om half 10 geloof ik
Ik ga wel kijken hoor
ik verveel me toch dus
Heb jij dat wel is dat je het gevoel hebt dat je tegen iemand praat tegen iemand die er niet is?
Nee, jij wel?
Ja , nu ook
Ik heb het gevoel alsof ik tegen een stemmetje praat
maar hij praat ook trug, jij dus !
Misschien eens naar een pchiyater
Dat schrijf je niet zo sukkel
hoe dan wel?
Geen idee
Nou dan , kneus
Worden we agressief?
Nee hoor, ik?
Waar zie je me voor aan?
Voor debiel die tegen zichzelf praat
Ow, dan schat je me goed in.
Waarom doe je dat eigenlijk? In jezelf praten
Weet niet, JIJ BEGON!
Helemaal niet, je begon zelf te lullen !
Nee, jij zei eerst hoi !...
ander onderwerp!
Ga je nog zuipen dit weekend?
uiteraard !
Waar dan?
Kroeg ofzo..zie wel
jij dan?
Zie wel, ff de stad in ofzo
Lekker Juupen .. !
Hebben ze niet eens in de stad, sukkel
Ownee, is waar
Neem ik et gewoon mee ..
Ik kan vrijdag niet naar FCT - Nac !
Hoezo niet?
Ik moet werken , zei ik toch?!
Owja, maar ik luister niet hoor
Sukkel
Ik ben geen sukkel, ik praat niet in mezelf
schzisofreen !
schzisofreen !
schzisofreen !
schzisofreen !
schzisofreen !
KLAP !
* 2e stemmetje is overleden *
Hoi Joost
Sorry, liet me ff gaan hierboven
ccaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaabb
Sorry, maar dit is gewoon verveling deluxe !
:huhu: :D
HaJee
14 december 2004, 22:28
[01:57:06] Boes: joo
[01:57:09] Boes: jowww
[01:57:13] Boes: dude
[01:57:16] Boes: nee
[01:57:17] Boes: mis
[01:57:18] Boes: gast
[01:57:19] Boes: zelfde avatar cab
[01:57:23] Boes: dat is niet het lettertype
[01:57:33] Boes: wie zegt dat?
[01:57:36] Boes: mijn avatar is redelijk uniek
[01:57:42] Boes: mijnes ook ;c
[01:57:50] Boes: ja
[01:57:50] Boes: die van iedereen
[01:57:51] Boes: correct
[01:57:52] Boes: alleen de namen niet
[01:57:56] Boes: jeeeeej
[01:58:00] Boes: en de lettertypes ook niet
[01:58:02] Boes: mijn naam is uniek
[01:58:11] Boes: mijn lettertype al helemaal
[01:58:17] Boes: helemaal niet ;c
[01:58:23] Boes: welles
[01:58:25] Boes: kijk goed dan
[01:58:26] Boes: check me avatar
[01:58:31] Boes: mijnes is veel mooier
[01:58:32] Boes: kijk goed dan
[01:58:35] Boes: mooie
[01:58:38] Boes: mooie avatar
[01:58:48] Boes: mijnes is nog altijd de mooiste
[01:58:54] Boes: die roeleert de beer uit
[01:59:04] Boes: not
[01:59:11] Boes: hou je bek
[01:59:13] Boes: verdomme
[01:59:16] Boes: hehe
[01:59:30] Boes: kom dan
[01:59:30] Boes: prutsers
[01:59:34] Boes: gaaafff
[01:59:40] Boes: bovendien is mijn displaypic uniek
[01:59:53] Boes: hou je bek met je achterlijke gezwam ca
[01:59:54] Boes: cab
[01:59:59] Boes: jaman
[02:00:03] Boes: hou je bek ;c
[02:00:04] Boes: ga zwammen dan
[02:00:11] Boes: boes
[02:00:13] Boes: je praat
[02:00:13] Boes: kutboesjes
[02:00:15] Boes: heel de tijd
[02:00:16] Boes: in jezelf
[02:00:18] Boes: ik ben homo cab
[02:00:25] Boes: whehehehe
[02:00:26] Boes: lol
[02:00:43] Boes: whehehe
[02:00:50] Boes: de naam die boven me staat verkondigt bij deze dat ie
homo is ;c
[02:00:56] Boes: ofso ;c
[02:00:57] Boes: ja
[02:01:01] Boes: ik ben schizo homo
[02:01:04] Boes: das een nieuwe variant
[02:01:12] Boes: whehehehehe
[02:01:13] Boes: cab
[02:01:17] Boes: lol
[02:01:17] Boes: gaaf
[02:01:22] Boes: fijntjes
[02:01:31] Boes: vind ik HJ en Joster ook zulke prutsers?
[02:01:33] Boes: ja dat vind ik
[02:01:39] Boes: ja dat vindt ik
[02:01:46] Boes: vind met dt ;c
[02:01:52] Boes: ik vindt dat
[02:01:55] Boes: welke p r u t s e r doet dat nou
[02:01:57] Boes: het is ik vind
[02:01:58] Boes: ;c
[02:02:02] Boes: jij vindt
[02:02:04] Boes: hij vindt
[02:02:05] Boes: het is ik ben thomas
[02:02:05] Boes: ;c
[02:02:07] Boes: wij vinden
[02:02:14] Boes: wat vinden we?
[02:02:19] Boes: thomas een prutser
[02:02:27] Boes: thomas oftewel ik zelf, is homo ;c
[02:02:33] Boes: whehehe
[02:02:42] Boes: thomas vind zichzelf een homo ;c
[02:02:51] Boes: een gore smeerkees
[02:02:54] Boes: gloeiende
[02:03:04] Boes: ik geef toe, ik masturbeer elke dag...
[02:03:20] Boes: ik geef toe, ik vind Janette onwijs lekker....
[02:03:25] Boes: ik stop elke dag mijn vinger in mijn anus om te
kijken welke kleur stront ik nu heb
[02:03:36] Boes: jesper is mijn homo vriendje
[02:03:39] Boes: ;g
[02:03:53] Boes: tim is ook wel lekker
[02:04:05] Boes: maja
[02:04:13] Boes: gezellig hier
[02:04:16] Boes: zo alleen
[02:04:16] Boes: erg
[02:04:17] Boes: ;c
[02:04:29] Boes: alleen een chat vol lullen
[02:04:29] Boes: true
[02:04:32] Boes: tegen 2 mensen
[02:04:34] Boes: die nix zeggen
[02:04:37] Boes: ik vermaak me wel
[02:04:40] Boes: ja
[02:04:41] Boes: huh?
[02:04:44] Boes: twee mensen?
[02:04:45] Boes: huh?
[02:04:48] Boes: twee mensen?
[02:04:53] Boes: ja
[02:04:54] Boes: ja
[02:04:58] Boes: duh ;c
[02:05:00] Boes: kijk dan
[02:05:01] Boes: duh cab
[02:05:03] Boes: kijk dan
[02:05:05] Boes: 2 deelnemers
[02:05:08] Boes: 2 deelnemers
[02:05:11] Boes: maar ik ben de enige die wat zegt
[02:05:14] Boes: ;c
[02:05:14] Boes: ik eet stront als ontbijt
[02:05:25] Boes: :)
[02:05:29] Boes: ik ga slapen
[02:05:34] Boes: ik ook
[02:05:39] Boes: wat bedoel je?
[02:05:41] Boes: whehehehe
[02:05:43] Boes: fijntjes
[02:05:46] Boes: hoe kan je nou
[02:05:50] Boes: als je alleen bent
[02:05:54] Boes: 2x gaan slapen ;c
[02:06:01] Boes: ik ben schizo
[02:06:04] Boes: ja man vet schizo
[02:06:51] Boes: ik slaap
[02:06:53] Boes: ik niet
[02:06:54] Boes: haha
[02:07:07] Boes: me neither
[02:07:11] Boes: wie zei dat?
[02:07:18] Boes: ik zei dat
[02:07:20] Boes: ik thomas
[02:07:22] Boes: wie zei wat?
[02:07:25] Boes: haha zie jij iemand ander?
[02:07:27] Boes: thomas zegt alles
[02:07:30] Boes: want dat ben ikzelf
[02:07:31] Boes: ;c
[02:07:44] Boes: ik ben gek
[02:07:53] Boes: weet ik veel
[02:08:01] Boes: ik vind cake leuk
[02:08:08] Boes: ik masturbeer de leadsinger
[02:08:17] Boes: Cake _O_
[02:08:25] Boes: is geniaal :8
[02:08:25] Boes: space
[02:08:38] Boes: hehe
[02:08:46] Boes: :clown:
[02:08:53] Boes: :S
[02:09:02] Boes: ;ek;
[02:09:04] Boes: ;a
[02:09:07] Boes:
KABOEM
[02:09:09] Boes: plof
[02:09:14] Boes: tok
[02:09:15] Boes: ;c²
[02:09:27] Boes: :C©
[02:09:40] Boes: ik ga morgen een verhaal posten
[02:09:52] Boes: over mijn schizofrenie
Joster
14 december 2004, 22:28
:-D :-D :-D
HaJee
14 december 2004, 22:33
Ja man, ik zit in de kroeg, gaat die lul mijn msn venster volkloten.
Joster
14 december 2004, 23:11
http://members.lycos.nl/jschetters/Other/Random%20Chit-Chat.JPG
Nu jij HJ :D
HaJee
14 december 2004, 23:12
http://members.lycos.nl/harmjannes4/Screens/Others/HJBS.JPG
Pieter
15 december 2004, 15:34
Re5tepc :D
Joster
15 december 2004, 15:47
Voor HJ of voor ons beiden? :huhu:
Thun
16 december 2004, 19:38
Zijn er trouwens nog mensen die een instrument bespelen onder ons?
Ik speel Gitaar :cab: nog meer ?
Mark
16 december 2004, 20:07
Ik heb een hekel aan het bespelen van een instrument. Speel je al lang gitaar? En kan je alles wat je wilt spelen?
Joster
17 december 2004, 09:17
Ik heb een hekel aan het bespelen van een instrument. Speel je al lang gitaar? En kan je alles wat je wilt spelen?
Tuurlijk niet, anders was hij de beste gitarist ter Wereld :cab:
Ik speel ook geen instrument, al zou ik het willen, ik heb er niet eens geld voor :cab:
Thun
17 december 2004, 13:09
een dik jaar nu, heb al wel een redelijk brede selectie aan liederen :cab: die ik kan spelen. Gelukkig heb ik niet zo iemand die je mieke heeft een lammetje leert maar gewoon meteen begint met Nothing Else Mathers en Tears in Heaven etc. :cab: Ga nu zo Road Trippin' leren :D
Steven
17 december 2004, 13:14
Kan je ook van die boerenliedjes á la Western films? :cab:
Thun
17 december 2004, 13:22
Neuh volgens mij niet :cab: geef s een voorbeeld.
HaJee
17 december 2004, 14:40
Simpe, sampe, sompel Hannes danst op klompe
Vincent
17 december 2004, 15:16
Wat heeft dat met een western film te make. :cab:
Pieter
17 december 2004, 15:22
Nooit een hannes gezien?
Thomas
19 december 2004, 03:00
Veel oranje kruisjes en leden online, voor dit tijdstip. :banana:
V. Espinal
19 december 2004, 03:02
Veel oranje kruisjes en leden online, voor dit tijdstip. :banana:
4 mensen :banana:
Jasza
19 december 2004, 03:02
:banana:
V. Espinal
19 december 2004, 03:05
:huhu:
Thomas
19 december 2004, 03:07
Prutsers. En ondertussen open ik twee topics :huhu:
Jasza
19 december 2004, 03:28
Kga maar is slapen zometeen :cab:
V. Espinal
19 december 2004, 03:37
Kga maar is slapen zometeen :cab:
Nu al ..
Wuss :huhu:
HaJee
19 december 2004, 04:00
ie ik zo een leuk meisje, ik lach lief naar haar, een uurtje later zie ik haar weer, loopt ze glimlachend langs me, oogcontact enzo, duidelijk dat ze iets wou ofzo... maar toen was ik al te lam om haar achterna te lopen..
Dus das best balen enzo.. :cab:
Joster
19 december 2004, 12:54
Daar hebben we het liefdestopic voor HJ ;)
Ik ben dronken jah :cab: so? waarom posten jullie allemaal op tijden dat je in de kroeg hoort te staan :cab:
V. Espinal
19 december 2004, 12:55
Omdat wij het geld niet hebben (/er voor over hebben) om ons wekelijks lam te zuipen.. :roll:
HaJee
19 december 2004, 13:12
Ik ben dronken jah :cab: so? waarom posten jullie allemaal op tijden dat je in de kroeg hoort te staan :cab:
Omdat ik er was uitgezet.. :cab:
Joster
19 december 2004, 13:40
Ok.. :cab:
Thomas
19 december 2004, 14:01
Omdat ik zou gaan, ik te lui was om diegene op te bellen en diegenen mij ook niet meer opbelde, wat resulteerde in niet gaan :cab:
Joster
19 december 2004, 15:57
Watje ben jij joh...te lui om te bellen, en dus zit je thuis :cab:
Mark
19 december 2004, 16:11
Watje ben jij joh...te lui om te bellen, en dus zit je thuis :cab:
Z'n telefoon heeft hij in zijn broekzak en hij is te lui om op een paar knopjes te drukken :cab:
Joster
19 december 2004, 16:19
Dus dan ga je maar niet stappen :cab:
Het zal wel aan mij liggen :nuts:
Mark
19 december 2004, 16:23
Dus dan ga je maar niet stappen :cab:
Het zal wel aan mij liggen :nuts:
Nee hoor. Het ligt aan Thomas denk ik :lol:
Hij heeft last van een extreme vorm van luiheid.
Thomas
19 december 2004, 16:48
Buh, naja, misschien een beetje dan :cab:
Joster
21 december 2004, 11:13
Iemand al probs met VI gehad?
http://img148.exs.cx/img148/8499/vinl2im.jpg
Ik heb het vandaag echt constant :nono: :nuts:
Pieter
21 december 2004, 11:15
Photo shop? :cab:
Heb er geen last van :D
Joster
21 december 2004, 11:21
Neen ik heb niet ge-foto-shop-t :cab: Dat kan ik helemaal niet ;) Ehm ik vind het maar wazige shit, Jesper had het gister ook al :nono:
Crelis
21 december 2004, 12:19
Dit is wel erg raar ja. Mij valt het nooit op
Thun
21 december 2004, 13:15
wat is er raar ? :cab:
Pieter
21 december 2004, 13:27
Die EK snit dude.
Is je oor er al af?
Kavinos
21 december 2004, 13:31
Eerst staat 't goed. Antwoord je op die poll krijg je opeens die EK zooi :cab:
Joster
21 december 2004, 13:34
Idd :nono: gaat nergens over :moop:
Kavinos
21 december 2004, 14:11
Zijn we niet dronken, gezien de topic titel hè :cab:
Joster
21 december 2004, 14:20
Ik ben nog wel dronken van het weekend misschien :cab:
Kavinos
21 december 2004, 14:43
Ben ik niet de enige :cab:
Joster
21 december 2004, 15:00
Ik hoor net, ownee ik lees het op msn, dat vanavond de kantine geopend is :D
Thun
21 december 2004, 16:40
mijn oor ligt er af ja
Joster
21 december 2004, 17:00
:-D :-D
ben je weer zat ofso :cab:
Thun
21 december 2004, 17:43
ach wat is zat? wanneer je vegters rolletjes naar binnen hebt gewerkt alvorens je er slagroom hebt ingepropt?
Thun
21 december 2004, 17:57
- J o s t e r || zegt:
ehm ik snap er geen drol van
- J o s t e r || zegt:
wat zijn vegters rolletjes
schamen jullie je wel s zoals joster zich nu moet schamen?. wie weet nog meer niet wat vegters rolletjes zijn :cab:
Joster
21 december 2004, 17:59
Thun - We call him Ryan Babel [Vakantie ] zegt:
zie dbschaptopieq
Zo noem je dit topic toch niet :nono:
http://www.vegter.nl/images/roll_met_twents.gif
Ok ehm, neej dat wist ik niet :cab: dus.. Je weet weer een hele hoop dingen niet ;) Maareh, je zegt toch niet dat je oor dr afligt :cab: Of is het waar :huhu: Echt zat wordt je overigens niet als je dit nuttigd neen, of er moet sterke drank tussen je slagroom zitten....
Thun
21 december 2004, 18:01
- J o s t e r || zegt:
ohw die ranzige dingen
Ranzig? in het dagelijks leven noemen we het meestak HEILIG.
sjieke naam toch. :cab:
Het Dronkenbroederschapsch Topique
Ginola
21 december 2004, 18:01
- J o s t e r || zegt:
ehm ik snap er geen drol van
- J o s t e r || zegt:
wat zijn vegters rolletjes
schamen jullie je wel s zoals joster zich nu moet schamen?. wie weet nog meer niet wat vegters rolletjes zijn :cab:
Vegters rolletjes met slagroom _O_ the good old days :D
Joster
21 december 2004, 18:03
- J o s t e r || zegt:
ohw die ranzige dingen
Ranzig? in het dagelijks leven noemen we het meestak HEILIG.
Dat zei ik helemaal niet :nono: :P Ehm ik ken ze niet joh :cab: neem eens niet alles zo serieus..
Thun
21 december 2004, 18:05
doe ik dat dan? :cab: als er iemand hier niet serieus is ben ik dat wel. :cab:
Jasza
21 december 2004, 18:07
Wat een apendiscussie zeg :cab:
Thun
21 december 2004, 18:08
zo zou je het eventueel kunnen noemen, mocht je het een naam willen geven.
Joster
21 december 2004, 18:29
Ok thunnie :thumb:
Nick
21 december 2004, 19:20
Vegtersrolletjes roeleren de beert uit, bruut gewoon.. :D
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.